عطر

بهترین عطرهای بهاری مردانه | معرفی و خرید شش عطر برتر بهاری برای آقایان

بهترین عطرهای بهاری مردانه در فروشگاه اینترنتی ایریکت

با بهترین عطرهای بهاری مردانه متفاوت‌تر از همیشه باشید

افراد مختلف برای نشان دادن ویژگی‌های شخصیتی خود از عطرهای مختلفی استفاده می‌کنند. به طور کلی استفاده از عطرهای مرغوب و خوشبو، به ویژه برای آقایان، باعث افزایش وجهه اجتماعی و اعتبار می‌شود. با توجه به اسانس‌های به کار رفته در عطرها، هر کدام از آن‌ها برای فصل خاصی مناسب هستند. عطرهای مردانه بهاری نیز دارای انواع مختلفی هستند و برندهای مختلف برنامه ویژه‌ای برای تولید آن‌ها دارند. در این مطلب با عطرهای مردانه مخصوص فصل بهار آشنا شوید و شما هم با استفاده از بهترین عطرهای بهاری مردانه جذابیت و تأثیرگذاری خود در محیط‌های مختلف را افزایش دهید.

نارسیسو رودریگز فور هیم؛ تجربه عطر تلخ بهاری

اگر شما هم از عاشقان عطر تلخ هستید، بهتر است برای یکبار هم که شده از نارسیسو رودریگز فور هیم (Narciso rodriguez for him) استفاده کنید. بوی این عطر ملایم و میزان پخش آن در محیط در سطح متوسط است. این محصول فوق‌العاده برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ به بازار آمد و همچنان نیز جزو بهترین عطرهای بهاری مردانه به حساب می‌آید. بزرگترین مزیتی که می‌توان برای این عطر معرفی کرد، ماندگاری بالای آن است؛ به طوری که اگر شما این عطر را اسپری کنید تا ساعت‌ها بوی آن باقی خواهد ماند.

به طور کلی عطر نارسیسو رودریگز مردانه برای فصل بهار بسیار مناسب است و اکثر مردان نیز در این فصل از آن استفاده می‌کنند. در صورتی که مجالس رسمی مهمی در پیش دارید نیز می‌توانید از این عطر بی‌نظیر نهایت استفاده ممکن را ببرید. رایحه موجود در این عطر شبیه به ادکلن‌های دهه نود میلادی است و می‌تواند حس کلاسیک بودن را در شما ایجاد کند. این محصول با غلظت ادوتویلت ساخته شده است که به همین علت قیمت مناسبی نیز برای آن تعیین می‌گردد. در این عطر خاص و فوق‌العاده می‌توان رایحه‌های مشک، عنبر و برگ بنفشه را حس کرد. در واقع بوی ایجاد شده از این عطر ترکیبی از موارد گفته شده است و همین موضوع کیفیت بالای آن را اثبات خواهد کرد.
اگر به دنبال خرید ادکلن اصل هستید، پیشنهاد میکنیم در لیست انتخا‌های خود جایی هم برای این عطر فوق‌العاده در نظر بگیرید.

ورساچه دیلان بلو؛ از بهترین عطرهای بهاری مردانه با رایحه خنک

کمتر کسی است که تا به حال اسم پرآوازه برند ورساچه را نشنیده باشد. ورساچه دیلان بلو مردانه (Versace Dylan Blue) بدون شک از بهترین عطرهای بهاری مردانه است که در سالیان اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. به صورت کلی این عطر دارای رایحه خنکی است که به همین جهت می‌توان آن را در دسته بهترین ادکلن‌های بهاری مردانه قرار داد. اگر دوست دارید که خط بوی ادکلن شما نگاه‌ها را به سمت شما جلب کند، مسلما ورساچه دیلان بلو گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این محصول جزو جدیدترین عطرهایی است که در بازار وجود دارد و در سال ۲۰۱۶ برای اولین بار عرضه شد.

شیرین بودن این عطر باعث شده تا محبوبیت آن بیشتر شود و افراد زیادی برای خرید آن اقدام کنند. این محصول در دسته عطرهای مرکباتی قرار می‌گیرد و بعد از اسپری کردن رایحه گریپ فروت و ترنج به راحتی قابل تشخیص است. رایحه میانی این عطر نیز شامل ترکیباتی همچون برگ بنفشه، پاپیروس و نعنا هندی می‌شود که رایحه بسیار بی‌نظیری از خود بر جای می‌گذارند. رایحه پایانی در عطر ورساچه دیلان بلو شامل بوی زعفران، مشک و دانه تونکا می‌شود. کسانی که به دنبال خرید بهترین عطرهای مردانه هستند می‌توانند از ورساچه دیلان بلو به عنوان یک انتخاب مناسب و جذاب استفاده کنند.

دیور ساواژ؛ گل سرسبد عطرهای بهاری مردانه

به طور کلی عطرهای متعلق به دیور بسیار باکیفیت هستند و می‌توان این موضوع را در محصولات مختلف این بخش مشاهده کرد. دیور ساواژ (Dior Sauvage) به عنوان یک محصول فوق‌العاده شناخته می‌شود که برای مردانی که عطرهای معتدل و خنک را می‌پسندند یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است. رایحه اولیه این عطر شامل بوی ترنج است که بلافاصله بعد از اسپری کردن می‌توان آن را حس کرد. رایحه میانی این عطر نیز شامل اسطوخودوس و جوز است که بعد از گذشت مدتی از اسپری عطر پدیدار می‌شود و شامه شما را نوازش می‌دهد. اسطوخودوس یکی از بهترین گیاهان برای تولید عطر است و برند کریستین دیور نیز در بسیاری از عطرهای خود از آن استفاده می‌کند. رایحه پایانی این عطر جذاب هم از بوی سدر و عنبر تشکیل شده است که احساس خوبی در شما و اطرافیانتان ایجاد خواهد کرد. تمامی این ویژگی‌های مثبت سبب شده تا این محصول جزو بهترین عطرهای بهاری مردانه قرار بگیرد.

این محصول تا به حال در غلظت‌های ادوتویلت، ادوپرفیوم و پرفیوم تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای خرید ادکلن مردانه باکیفیت از این طریق این صفحه از فروشگاه اقدام کنید و بهترین محصولات را تهیه کنید.

کارتیه دکلریشن؛ تجربه یک عطر بهاری خاص برای مردان

کارتیه دلکریشن (Cartier Declaration) یک عطر معتدل است که برای اوایل بهار بسیار مناسب خواهد بود. رایحه این عطر تندی خاصی دارد که به همین علت بخش زیادی از علاقه‌مندان به عطرهای تند را نیز به خود جلب کرده است. این محصول خاص و بی‌نظیر از سال ۱۹۹۸ وارد بازار شده است و از آن زمان تا به امروز طرفداران خاص خود را داشته است. رایحه اولیه در این عطر مرکباتی است و می‌توان بوی ترنج و نارنج تازه بعد از استفاده از این عطر حس کرد.

ادویه‌هایی نظیر گشنیز، زیره و فلفل سیاه در رایحه میان این عطر دیده می‌شوند که خاصیت تندی به این عطر بخشیده‌اند. بدون شک این محصول از بهترین ادکلن‌های بهاری مردانه است که عاشقان عطر از آن بهره‌مند می‌شوند. وجود عطر ادویه‌ای در این عطر باعث می‌شود ایجاد حس رسمیت می‌شود که به همین علت برای قرار ملاقات‌های رسمی بسیار مناسب خواهد بود. رایحه پایانی نیز شامل بوی چای و چرم است که می‌توان این موضوع را به راحتی تشخیص داد.

مون بلان لجند؛ بهترین ادکلن مردانه با رایحه ترنج

اگر به دنبال حس شادابی و سرحالی هستید، مون بلان لجند (Mont Blanc Legend) همان چیزی است که شما به آن نیاز پیدا خواهید کرد. این عطر برای افرادی که عطرهای شیرین را می‌پسندند بسیار مناسب است و با توجه به خنک بودن برای اواخر فصل بهار پیشنهاد می‌شود. تغییر رایحه در این عطر بسیار کم است و معمولا به صورت خطی است. رایحه اولیه مون بلان لجند شامل ترنج ایتالیایی و اسطوخودوس فرانسوی است که حس و حال فوق‌العاده‌ای را در شما ایجاد خواهد کرد.

رایحه میانی نیز شامل میوه خشک، کومارین، رز، شمعدانی، خزه درخت بلوط و سیب سرخ می‌شود که چند دقیقه بعد از استفاده از عطر آن را حس خواهید کرد. رایحه پایانی شامل بوی دانه تونکا و چوب صندل است که در آخر این رایحه بیشتر خود را نشان می‌دهد. این محصول از بهترین عطرهای بهاری مردانه برای علاقه‌مندان به عطرهای سرخسی است. عطر مونت بلنک لجند از سال ۲۰۱۱ عرضه می‌‌شود و اکنون مصرف‌کنندگان زیادی در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند.

تجربه عطر تلخ بهاری با دسکوارد هی وود راکی مانتین

عطر دسکوارد هی وود راکی مانتین از سال ۲۰۰۹ عرضه شده است و در حال حاضر جزو بهترین عطرهای بهاری مردانه است که فروش بسیار بالایی نیز دارد. بعد از اینکه شما این عطر فوق‌العاده را بر روی بدن خود اسپری می‌کنید، بوی فلفل و بخار معطر فضا را پر خواهد کرد. علف وتیور و گل زنبق رایحه‌های میانی این عطر را می‌سازند که انرژی مثبت زیادی به شما خواهند داد.
رایحه‌های پایانی شامل سدر، مشک و عنبر است که یک ترکیب شاهکار را ایجاد کرده است. رایحه بنفشه و فلفل سیاه نیز در این عطر به خوبی حس می‌شود که محبوبیت آن را بیشتر کرده است. بارز‌ترین ویژگی این عطر تلخ بودن آن است و به همین علت هر ساله میزان فروش آن افزایش پیدا می‌کند.

ایریکت؛ مرجع تخصصی خرید بهترین عطرهای بهاری مردانه

برای خرید بهترین ادکلن‌های بهاری مردانه باید عوامل مختلفی را بررسی کنید. سلیقه شما در انتخاب سبک عطر بسیار مهم است پس حتما به سراغ عطرهایی بروید که به رایحه آن‌ها علاقه دارید. برای خرید عطر حتما از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید تا محصول باکیفیت و اورجینال در اختیارتان قرار بگیرد.
در این مطلب انواع مختلفی از عطرهای مردانه بهاری را معرفی کردیم که هر کدام از آن‌ها دارای رایحه مشخص خود هستند. شما می‌توانید تمامی این محصولات فوق‌العاده را با قیمت و شرایط مناسب از سایت ایریکت تهیه کنید. 
فروشگاه آنلاین عطر و محصولات آرایشی و بهداشتی ایریکت به عنوان فروشنده بهترین عطرهای بهاری مردانه‌ به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین خرید‌ را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *