عطر

بهترین عطرهای تابستانی مردانه | از دل طبیعت برای افزایش جذابیت شما

بهترین عطرهای تابستانی مردانه در فروشگاه اینترنتی ایریکت

در فصل داغ تابستان شخصیت مردانه خود را به رخ بکشید

رایحه‌ها در برخورد اولیه افراد به اندازه استایل اهمیت دارند؛ به همین دلیل در انتخاب عطر یا ادکلن خود باید دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید شخصیت خود را آنطور که می‌خواهید، نشان دهید. زمانی که از عطر استفاده می‌کنید، گرمای تابستان و بدن شما این رایحه را در فضاهای اطراف پخش می‌کند؛ این بدان معنا است که گرمای تابستان باعث تقویت ویژگی انتشار رایحه ادکلن می‌شود. همچنین، در فصل تابستان می‌توانید از چندین لایه عطر به صورت کم استفاده کنید تا در تمامی محیط‌ها برجسته و خاص باشید. بنابراین در نظر گرفتن فصل از مهم‌ترین نکاتی است که باید هنگام خرید عطر رعایت کنید. در ادامه این مطلب با ایریکت همراه باشید تا بهترین عطرهای تابستانی مردانه را معرفی کنیم.

کرید اونتوس؛ از بهترین عطرهای تابستانی مردانه

اگر به دنبالی عطری هستید که ماندگاری فوق‌العاده بالایی داشته باشد و در میان اطرافیان شما بسیار پربازخورد باشد، بهتر است به سراغ خرید کرید اونتوس (Creed Aventus) بروید. این عطر که توسط شرکت فرانسوی کرید از سال 2010 به بازار عرضه شده است، توانسته در همین مدت کوتاه دل بسیار از طرفداران عطر و بوی خوش را ببرد. این عطر با توجه به رایحه‌ خاص و متضادی که دارد در میان زنان نیز محبوب شد و کرید اونتوس زنانه نیز به بازار عرضه شد.
کرید اونتوس که یکی از بهترین ادکلن‌های تابستانی مردانه نیز به شمار می‌رود، ماندگاری فوق‌العاده بالایی دارد و به سرعت در محیط اطراف پخش می‌شود. شما با خرید و استفاده از این عطر تمامی توجهات را سریعا به خود جلب می‌کنید. برای ساخت ادکلن کرید اونتوس از رایحه‌های جذاب و متنوعی مانند آناناس، رز، یاسمن و نعناع هندی استفاده شده است. البته استفاده از رایحه‌هایی دیگری مانند وانیل، خزه درخت بلوط و مشک و عنبر این ادکلن را به یکی از بهترین عطرهای تابستانی مردانه تبدیل کرده است.
اگر به دنبال خرید ادکلن اصل هستید، می‌توانید به این صفحه از سایت مراجعه کنید تا گلچینی از بهترین عطرهای تابستانی زنانه و مردانه را مشاهده کنید. با تنها چند کلیک خرید باکیفیتی داشته باشید.

شنل بلو؛ تلخ و جذاب مانند قهوه صبحگاهی

اگر خاص پسند هستید و قصد دارید با خرید محصولات یکی از معتبرترین برندهای دنیا در میان اطرافیان شناخته شوید، بلو شنل (Bleu De Chanel) مختص شما است. این عطر که جزو بهترین محصولات برند شنل می‌باشد در سال 2010 معرفی و با رایحه‌ای دل انگیز به سرعت محبوب شد. رد دلفریب شنل بلو با توجه به بافت آروماتیک چوبی و عناصر مختلفی که در رایحه‌اش به کار رفته است، مردانگی شما را مانند یک قهوه صبحگاهی تلخ و جذاب می‌کند.
لازم به ذکر است که عطر شنل بلو ادوتویلت در رایحه خنک و تلخ عرضه شده و می‌توان آن را یکی از بهترین ادکلن‌های تابستانی مردانه دانست که در بازار ایران و جهان طرفداران بسیاری دارد.
در شنل بلو از نت چوب صندل کشت‌شده در کالدونیای جدید استفاده شده است که در ترکیب با عناصر دیگر مانند گریپ فروت، گل یاس، سدر، جوز، لابدانیوم و فلفل صورتی ردی به جای می‌گذارد که همه‌گان را محو شما می‌کند. 

آکوا دی جیو پروفومو جورجیو؛ مانند یک ایتالیایی همه‌چیز تمام

افرادی که در زمینه عطر و ادکلن‌سازی جهانی کمی اطلاعات دارند، با نام آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) حتما آشنا هستند. آقای موریلاس از استادان زبده عطرسازی است که افرادی که به استایل خود اهمیت می‌دهند به احتمال زیاد از آثار ایشان استفاده کرده‌اند. آکوا دی جیو پروفومو از برند جورجیو آرمانی (Giorgo Armani Acqua di Giò Profumo ) یکی از محصولات جذاب استاد عطرسازی دنیا است که از سال 2015 از سوی این برند ایتالیایی به بازار عرضه شد.
با بررسی‌هایی که توسط کارشناسان صورت گرفته است، ادکلن آکوا دی جیو پروفومو در میان گروه معطر آبزی یا همان آروماتیک قرار می‌گیرد. اگر به طور خلاصه قصد داشته باشیم این گروه معطر را توصیف کنیم، باید بگوییم: ساده، تازه و باطراوت.
ترکیباتی که در عطرهای گروه معطر آبزی استفاده می‌شود معمولا دارای عناصر رزماری، زیره، اسطوخودوس و دیگر گیاهان معطری هستند. اگر قصد خرید ادکلن مردانه با بهترین کیفیت ممکن را دارید، حتما به این صفحه از سایت ایریکت مراجعه کنید تا از محصولات متنوع برندهای معروف دنیا دیدن کنید.

بولگاری آکوا پور هوم؛ از بهترین عطرهای تابستانی مردانه

خرید عطر بولگاری آکوا پور هوم (Bvlgari Aqva Pour Homme) به افرادی پیشنهاد می‌شود که عطری کلاسیک را در دنیای مدرن امروزی می‌پسندند. اگر قصد دارید شخصیت خود را در قالب ویژگی‌های کلاسیک و جذاب به مردم ارائه کنید، این عطر که رایحه خنکی دارد، می‌تواند مردانگی شما را در کنار مقدار کمی ظرافت افزایش دهد. جالب است بدانید که عطر بولگاری آکوا پور هوم همواره در میان پرفروش‌ترین عطرها در رنکینگ‌های جهان قرار می‌گیرد.
طراح عطر بولگاری آکوا پور هوم آقای ژاک کاوالیئر (Jacques Cavallier) بوده است که این عطر را در تناژ آبی تیره به مصرف‌کنندگان ارائه کرده است. اگر قصد دارید این عطر را خریداری کنید باید در ابتدا با نت‌های بی‌نظیر آن آشنا شوید.
در نت اول عطر بولگاری آکوا پور هوم از 
پرتقال ماندارین، پرتقال و برگ نارنج، در نت دوم از گل پنبه، اسطوخودوس و جلبک دریایی و در نت آخر از ترکیبات مختلفی مانند روایح چوبی، مریم گلی، عنبر، سدر و نعناع هندی استفاده شده است. این ترکیبات جذاب شما را درست مانند آکوآمن قصه‌های کامیک خواستنی می‌کند. با خرید این عطر در روزهای گرم سال، رایحه‌ای خنک و دلپذیر داشته باشید.

ورساچه پورهوم؛ محصول برتر ورساچه برای مردان

باز هم پای آلبرتو موریلاس در یک شاهکار دیگر از صنایع عطرسازی به میان آمده است و آن هم عطری به نام ورساچه پورهوم (Versace Pour Homme) است. این ادلکن با رایحه‌‌ای به یادماندنی در سال 2008 به همراه یک جفت زنانه خود به بازار عرضه شد. بطری این ادلکن جذاب طراحی بسیاری خاصی دارد که باعث شده است تا ظاهری مانند یک جواهر داشته باشد.
به اعتقاد بسیاری از افراد ادکلن ورساچه پورهوم به نوعی نشان‌دهنده جایگاه حقیقی مردم در اجتماع است، همان جایگاهی که زنان تمایل دارند مردان خود را در آن جایگاه ببینند. بگذارید با نت‌های این عطر جذاب آشنا شوید تا نظر شما را بیش از پیش جذب کند. در نت اولیه ادکلن ورساچه هوم از ترکیباب ترنج، لیمو ترش، بهار نارنج و رز استفاده شده است.
حالا نگاهی به ترکیبات جذاب نت میانی عطر فوق‌العاده ورساچه هوم داشته باشید: سدر، سنبل، سالویا اسکلاریا. این ترکیبات در نت آخر با دانه تونکا، مشک و کهربا همراه شده است که می‌تواند توجه‌ها را به سمت شما جلب کند.
اگر قصد دارید از میان بهترین عطرهای مردانه برای فصول سرد و گرم خود، خریدی مناسب داشته باشید، از این صفحه از سایت ما دیدن کنید. همچنین می‌توانید برای همسران خود از کالشن بهترین ادکلن‌های تابستانی زنانه، خریدی خاص برای مناسبت‌های مختلف داشته باشید.

لالیک انکر نویر اسپرت؛ از بهترین عطرهای تابستانی مردانه

اگر به خرید عطر و ادکلن علاقه داشته باشید حتما نام برندی معروف فرانسوی به نام برند لالیک به گوش‌تان خورده است. عطر لالیک انکر نویر اسپرت (Lalique Encre Noire Sport) پس از موفقیت‌های بی‌نظیر عطر لالیک مشکی در میان مردم به بازار عرضه شد که در حقیقت نسخه اسپرت لالیک مشکی است. لالیک انکر نویر اسپرت در سال 2013 عرضه شد که به سرعت در میان همگان محبوب شد. این عطر با توجه به این که اسپرت است، یکی از بهترین ادکلن‌های تابستانی مردانه نیز به شمار می‌رود.

پیش از عرضه شدن نسخه اسپرت لالیک مشکی، همه اعتقاد داشتند که نمی‌توان رایحه سنگین لالیک مشکی را که محبوبیت بالایی نیز داشت، اسپرت کرد. این انتقادات با عرضه عطر لالیک انکر نویر اسپرت به سرعت خاتمه یافتند و جای خود را به واکنش‌ها و نظراتی مثبت دادند. آن بوی تلخی که لالیک مشکی پخش می‌کرد با استفاده از رایحه‌های مرکبات، این عطر را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای تابستان تبدیل کرده است.
پیش از این که درباره نت‌های یکی از بهترین عطرهای تابستانی مردانه چیزی بگوییم، بهتر است در ابتدا اشاره کنیم که لالیک انکر نویر اسپرت در میان گروه بویایی چوبی آکواتیک قرار می‌گیرد. ادکلن‌هایی که در این دسته قرار می‌گیرند، دارای نت‌های خنک، شاداب و باطراوت هستند. نت اولیه دارای اسانس‌های ترنج، گریپ‌فروت و جوز، نت میانی دارای اسطوخودوس، سرو و آب و نت پایانی ترکیب از اسانس‌های جذابی مانند خس‌خس و چوب کشمیر را در خود دارد.

دانهیل دیزایر بلو؛ لذت تجربه خنکای دریا در اوج گرمای تابستان

عطر دانهیل دیزایر بلو یا همان دانهیل آبی در سال 2002 به بازار معرفی شد و از زمان عرضه خود، همواره در لیست بهترین عطرهای تابستانی برای آقایان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است. در هرم بویایی این عطر خنک و دلپذیر تابستانی و در نت ابتدایی آن ترکیبی از پرتقال ماندارین، لیچی، نیلوفر و ترنج به مشام می‌رسد. با گذر زمان و روی کار آمدن نت میانی رایحه اقاقیای برزیلی، آب دریا و پرتقال پدیدار می‌شود و در نهایت با ترکیبی از دانه تونکا، صمغ بنزوئین، مشک و عنبر ماندگار می‌گردد. دانهیل آبی از رایحه‌ای آروماتیک بهره میبرد و در اوج گرمای تابستان حس لذت بخش امواج خنک دریا را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

آزارو کروم؛ لذت لمس فلزی سرد!

عطر آزارو کروم در سال 1996 طراحی و تولید شد و علی رغم گذشت قریب به 30 سال از زمان عرضه این عطر، همچنان طرفداران خاص خود را حفظ کرده و از فروش بالایی برخوردار است. آزارو کروم از رایحه‌ای آروماتیک با محوریت مرکبات بهره میبرد اما با رایحه‌ای بسیار ویژه و با کمی تلخی خاص که رایحه‌ای فلزی و حس خنکای لمس یک شي فلزی سرد را تداعی می‌کند. در ابتدای اسپری آزارو کروم ترکیبی تند و تلخ به شامه شما می‌تازد؛ با گذر زمان از تلخی رایحه کمی کاسته شده و فضای مرکباتی عطر بهتر خود را نشان میدهد. با رسیدن به نت میانی این رایحه دلچسب و دوست داشتنی کمی آرام می‌گیرد و عمق بیشتری پیدا میکند و در آن میتوان ترکیبی از گل‌هایی همچون یاسمن و پنجه مریم را حس کرد. آزارو کروم گرمای طاقت فرسای تابستان را به حس و حالی دلچسب و بهاری بدل خواهد کرد.

یک خاطره ماندگار تابستانی همراه با رایحه بهترین عطرها

استفاده از عطر در تابستان به دلیل گرمای بدن که سبب پخش بوی عطر و قوی‌تر شدن آن می‌شود، باید در حد کم و ملایم باشد. استفاده ملایم از عطر به معنی کم شدن جذابیت مردانه نیست؛ بلکه این ترفند جذابیت شما را در جمع‌های دوستانه و محیط‌های کاری بیشتر می‌کند. در این فصل برای این که بتوانید رد خود را در مکانی که هستید به جای بگذارید، باید از برندهای معروف استفاده کنید. استفاده از رایحه خنک، تلخ یا هر رایحه دیگر بر عهده خود شما است. از بهترین ادلکن‌های تابستانی مردانه می‌توان به ورساچه هوم و بولگاری آکوا پور هوم اشاره کرد که شما می‌توانید این دو عطر و سایر عطرهای معرفی‌شده را با قیمت مناسب و به صورت آنلاین از فروشگاه عطر و محصولات آرایشی و بهداشتی ایریکت خریداری کنید.

1 دیدگاه در “بهترین عطرهای تابستانی مردانه | از دل طبیعت برای افزایش جذابیت شما

  1. Hashem گفت:

    درود
    مطالب خوبی بود
    ادکلن های تابستانی خوبی بودن،
    به خصوص ورساچه پور هوم
    که سلطان تابستانه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *