عطر

بهترین عطرهای تابستانی زنانه | کدام رایحه را برای تابستان پیش رو می‌پسندید؟

بهترین عطرهای تابستانی زنانه در فروشگاه اینترنتی ایریکت

بهترین عطرهای تابستانی زنانه برای جذاب‌تر شدن شما

سالانه عطرها و ادکلن‌های مختلفی به بازار برای انواع سلیقه‌ها ارائه می‌شوند که هرکدام رایحه‌ خاص خود را دارند. بانوان بیشترین طرفداران عطرها هستند و شاید بتوان گفت گستره تولید عطرها برای آن‌ها بیشتر از آقایان است. در هر فصل عطرهای مخصوص آن فصل به بازار معرفی می‌شوند که برخی رایحه‌های تند و گرم و برخی هم خنک و تلخ دارند. اما در این میان کدام عطرها می‌توانند برای بانوان در فصل تابستان مناسب باشند؟ در این مطلب از سایت ایریکت قصد داریم تا به معرفی بهترین عطرهای تابستانی زنانه بپردازیم.

عطر لالیک لامور؛ شاهکار عاشقانه فصل تابستان برای بانوان

آمور به زبان فرانسوی به معنای عشق است. برند لالیک یکی از برندهای برتر تولید کننده عطر و ادکلن است که مشتریان خاص خود را هم در این میان دارد. یکی از شاهکارهای این برند که در سال 2013 به بازار معرفی شد، عطر لالیک لامور یا Lalique Lamour است. زمانی که این برند مدل لامور را معرفی کرد، هیچکس فکر نمی‌کرد که حتی پس از 8 سال از معرفی این عطر، همچنان محبوبیت خود را حفظ کند.
ادوپرفیوم جذاب لامور با رایحه چوبی و فلورال و با طبع خنک می‌‌تواند هوش از سر هرکسی بپراند. این ادکلن را به این دلیل می‌توان به عنوان یکی از بهترین عطرهای تابستانی زنانه معرفی کرد که رایحه آن همواره می‌تواند به شما جانی دوباره ببخشد.
شما می‌توانید به عنوان یک همراه برای زندگی روزمره، حساب ویژه‌ای روی لالیک لامور باز کنید. از همان لحظه که لالیک لامور را اسپری می‌کنید، نت‌های فلورال زیبای آن هوش از سر شما می‌پرانند و باعث می‌شوند که تا مدت‌ها غرق جذابیت آن شوید.
در ابتدا لالیک لامور دارای نت‌های نرولی و رز است که با برگاموت ترکیب شده‌اند. در ادامه نت‌های اغواکننده فلورال جان بیشتری می‌گیرند و نت‌های دیگر جای خود را به گاردنیا و توبرز می‌دهند. البته که هرچه از عمر این عطر می‌گذرد، نت‌های لامور سنگین‌تر می‌شوند. به طوری که در پایان از آن بوی خنک به یک رایحه گرم و قوی از مشک، سدر و صندل می‌رسید.

ادکلن ورساچه برایت کریستال؛ انتخاب برتر خانم‌ها در فصول گرم

رایحه عطر برایت کریستال از برند ورساچه یک ادکلن زیبا با رایحه گل و میوه است که رایحه‌ آن هر شنونده‌ای را مسحور و شیفته خود می‌کند. Bright Crystal در سال 2006 عرضه شد و از همان موقع توانست طرفداران خاص خود را پیدا کند.  ورساچه برایت کریستال را می‌توان به عنوان یکی از بهترین عطرهای تابستانی زنانه معرفی کرد؛ چرا که این عطر در نت‌های ابتدایی خود دارای ترکیباتی شاداب و با طراوت از رایحه انار و روایح آبی است. در ادامه مسیر بویایی این عطر به گل‌های صد تومانی می‌رسید و همچنین می‌توانید رایحه‌ای از گل‌های نیلوفر آبی و مگنولیا را هم در آن‌ها احساس کنید. البته که جذابیت همه این‌ها با فرا رسیدن نت‌های پایه برایت کریستال یعنی مشک، ماهون و عنبر دو چندان خواهند شد.
بطری زیبای برایت کریستال مانند نامش بسیار ملایم و درخشان است. جذابیت این عطر به حدی است که حتی افرادی که از عطرهای با رایحه گل و کلاسیک خوششان نمی‌آید، حداقل یک بار برایت کریستال را امتحان می‌کنند.

دلچه گابانا لایت بلو؛ از آرامش‌بخش‌ترین ادکلن‌های بازار

در نگاه اول، عطر دلچه گابانا ‌‌لایت بلو واقعا شاداب و جوان به نظر می‌رسد. عطر لایت بلو در عین سادگی، پیچیدگی‌هایی دارد که می‌تواند این میزان پیچیدگی را به شما منتقل کرده و کاری کند که جذاب‌تر از همیشه به نظر برسید.
نت‌های میوه‌ای لایت بلو، جذابیت این عطر را دوچندان می‌کنند و با بوی خود، شما را مدهوش خواهند کرد. در واقع می‌توان گفت که لایت بلو نه یک ادکلن دخترانه است و نه یک عطر کلیشه‌ای. بلکه به شما حس یک خانم با شخصیت و باوقار را القا خواهد کرد. در واقع، نت چوبی، کهربا و نت‌های میوه‌ای این عطر باعث شده‌اند که شما این حس را نسبت به لایت بلو داشته باشید. چرا که در این عطر می‌توان در کنار خنکی، یک مزه شیرین دلچسب را نیز استشمام کرد.
بسیاری از عطرها دارای سیلاژ هستند. سیلاژ ردی است که پس از اسپری کردن عطر باقی می‌ماند. در بسیاری از ادکلن‌ها سیلاژ جلوه خاصی ندارد، اما سیلاژی که لایت بلو ایجاد می‌کند، شما را به وجد خواهد آورد و به همین خاطر می‌توان این عطر را به عنوان یکی از بهترین عطرهای تابستانی زنانه نامید.

ادکلن لانوین اکلت دی آرپژ؛ عطری جذاب با رایحه میوه و گل یاس

ادکلن Eclat d’Arpège یک ادکلن بسیار جذاب با رایحه میوه‌ای است که می‌توان آن را یکی از بهترین عطرهای زنانه نامید. این عطر توسط برند لانوین در سال 2002 به بازار عرضه شد و توانست از همان زمان طرفداران خاص خود را پیدا کند.
نکته‌ای که درباره لانوین اکلت زنانه وجود دارد این است که این عطر جذاب را می‌توان در دسته‌بندی بهترین ادکلن‌های چهارفصل زنانه نیز قرار داد. چرا که نت‌های آن با گل‌های مختلف مانند یاس بنفش و لیموی سیسیلی ترکیب شده‌اند که می‌توانند همواره جذابیت‌های خاص خود را برای شما به همراه داشته باشند. اگر قصد خرید عطر اصل اکلت دی آرپژ را دارید، می‌توانید این عطر را از وب‌سایت ما خریداری کنید.

خسوس دل پوزو هالووین؛ تلفیقی از عطر گل‌ها

عطر ادکلن خسوس دل پوزو هالووین یک عطر خوش‌بو با رایحه گل کهربا برای بانوان است. عطر هالووین زنانه در سال 1997 عرضه شد و توانست در همان سال به فروش فوق‌العاده‌ای دست پیدا کند. به طوری که همچنان هم به عنوان یکی از بهترین عطرهای تابستانی زنانه شناخته می‌شود.
نت‌های ابتدایی دل پوزو هالووین بنفشه، نت‌های دریایی، برگ درخت موز و برگ نارنج هستند که در رایحه میانی به بنفشه، مگنولیا، زنبق دره، گل مریم و فلفل تغییر پیدا می‌کنند. نت‌های پایه این عطر جذاب هم عبارتند از: 
وانیل، صمغ مر، چوب صندل و روایح دودی.

ادکلن بولگاری آکوا دیوینا؛ رایحه‌ای از اقیانوس

ادکلن آکوا دیوینا (Aqva Divina) یکی از شاهکارهای برند بولگاری برای تمام فصول است که هرچه از جذابیت‌های آن بگوییم، کم گفته‌ایم. به دلیل رایحه جذاب بولگاری آکوا دیوینا که ترکیباتی از نمک، زنجبیل صورتی، ماگنولیا، کهربا، روایح چوبی، مشک و موم زنبور عسل است، این عطر را می‌توان در لیست یکی از بهترین ادکلن‌های تابستانی زنانه قرار داد.
در رایحه آکوا دیوینا ترکیبی شبیه به نمک دریایی نقش محوری را در این عطر بازی می‌کند. همچنین می‌توانید در برخی مواقع بوی ترنج را هم استشمام کنید. ترکیبی که شنونده را به یاد بادهای خنک و روح‌نواز سواحل دریا می‌اندازد. هرچه که از اسپری کردن این عطر بگذرد، بوی آن سنگین‌تر می‌شود و به سمت زنجبیل صورتی معروف می‌رود. به طوری که در آخر یک بوی گرم مانند چوب را از آکوا دیوینا استشمام خواهید کرد.

عطر دیویدف کول واتر؛ حس لمس خنکای ساحل دریا

عطر زنانه دیویدف کول واتر، 8 سال پس از عرضه موفق نسخه مردانه آن و در سال 1996، توسط پیر بوردن طراحی و روانه بازار شد. علی رغم گذشت قریب به 30 سال از زمان عرضه این عطر دوست داشتنی، نه تنها از محبوبیت آن کاسته نشده، بلکه همچنان از فروش و محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. کول واتر دارای رایحه‌ای گلی-اقیانوسی است و همانطور که از نام آن پیداست تداعی کننده نسیم خنک برخاسته از آب دریاست که در ترکیب با میوه‌های استوایی و گل‌های بهاری حس و حالی دلچسب و  لذت بخش را برایتان به ارمغان خواهد آورد. در بین عطرهای خنک و تابستانی زنانه، کول واتر از ماندگاری و پخش بو و البته قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است و از این جهت همواره در صدر لیست انتخابهای تابستانی بسیاری از بانوان قرار دارد.

عطر جیورجیو آرمانی مای وی؛ دختر جذاب و با اعتماد به نفس جیورجیو آرمانی

عطر جیورجیو آرمانی مای وی عطری ملیح و دخترانه است که در سال 2020 و با طرحی از دو طراح چیره دست صنعت عطر، کارلوس بنایم و برونو ایوانوویچ تولید و روانه بازار شد. کاراکتر مای وی همانطور که شاید از نام آن پید باشد، دختری زیرک، بازیگوش، اما با جسارت و اعتماد به نفس است که امضا و راه روش مختص به خود را در زندگی دارد و از آن لذت می‌برد.
با اولین اسپری از مای وی ترکیبی از شکوفه پرتقال و ترنج به مشام می‌رسد. در نت میانی شاهد حضور گل مریم و یاس هستیم که در نهایت به رایحه مشک، وانیل و سدر ختم می‌شود.
مای وی عطری ملیح، لطیف، دخترانه و با استایلی نیمه رسمی است که از پرفرمنس قابل قبولی برخوردار است و می‌تواند به عطر امضای شما در روزهای گرم تابستان بدل شود.

احساس شادابی و سرزندگی با انتخاب بهترین عطرهای تابستانی زنانه

عطرها همواره از سر درون خبر می‌دهند. یک عطر را می‌توان یکی از واضح‌ترین بیانگرهای شخصیت درون دانست. بانوان همواره بیشتر از آقایان به عطرها و انواع آن‌ها برای فصول مختلف توجه می‌کنند و از این رو تنوع بیشتری هم برای آن‌ها در این زمینه وجود دارد. از جمله بهترین عطرهای زنانه می‌توان به ادکلن‌های دلچه گابانا لایت بلو، خسوس دل پوزو هالووین و بولگاری آکوا دیوینا اشاره کرد.
ما در 
فروشگاه آنلاین عطر و محصولات آرایشی و بهداشتی ایریکت تلاش می‌کنیم خدمات خود را با تضمین اصالت کالا و پایین‌ترین قیمت ممکن به مشتریان ارائه دهیم. شما می‌توانید برای خرید ادکلن زنانه برای فصول سرد و گرم سال از سایت ما دیدن کرده و تمامی محصولات ما را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *