عطر

بهترین عطرهای زمستانی مردانه | برای فصل زمستان از چه عطرهایی استفاده کنیم

بهترین عطرهای زمستانی مردانه در فروشگاه اینترنتی ایریکت

عطرهای زمستانی مردانه؛ عنصری برای تاثیرگذاری روی دیگران

بوی خوب در هر انسانی نشان‌دهنده شخصیت برتر اوست و به همین علت بسیاری از مردم از عطر و ادکلن استفاده می‌کنند. این محصولات دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن‌ها در شرایط و موقعیت خاصی به کار خواهند رفت. بعضی از عطرهای دارای طبع سرد هستند که به همین علت در فصل تابستان استفاده خواهند شد. برخی دیگر نیز دارای طبع گرم می‌باشند که به عنوان یک گزینه مناسب برای فصل زمستان انتخاب می‌شوند. در حال حاضر رایحه‌های مختلفی از بهترین عطرهای زمستانی مردانه عرضه شده است که هر کس می‌تواند با توجه به سلیقه خود آن‌ها را انتخاب کند. اگر به دنبال خرید ادکلن اصل و مخصوصا خرید ادکلن مردانه برای فصل زمستان هستید، در این مطلب به معرفی و بررسی برخی از بهترین عطرهای مردانه زمستانی خواهیم پرداخت.

عطر لالیک انکر نویر؛ یکی از بهترین عطرهای زمستانی مردانه

عطر لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) (Lalique encre noire) یک عطر تلخ و گرم است که به صورت ویژه برای آقایان ساخته شده است. رایحه این عطر در هنگامی که تازه آن را اسپری می‌کنید بسیار به چوب نزدیک است. در واقع رایحه اولیه این عطر بوی چوب سرو است که شما را سرمست خواهد کرد. بعد از گذشت مدتی رایحه ثانویه این عطر بروز می‌کند که شامل بوی مشک و چوب کشمیر است. خط بوی این عطر ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد و تاثیر زیادی بر روی اطرافیان شما باقی خواهد گذاشت.
این عطر بی‌نظیر برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ ساخته شد و درحال حاضر جزو ۱۰ عطر پرفروش تاریخ به شمار می‌آید. اگر دوست دارید که یکی از بهترین عطرهای زمستانی مردانه را استفاده کنید، بدون شک لالیک انکر نویر همان چیزی است که شما به آن نیاز پیدا خواهید کرد. انتخاب این عطر می‌تواند شما را به یک فرد جذاب و بی‌نظیر در نگاه دیگران تبدیل کند.

با دیور هوم اینتنس یکی از بهترین عطرهای زمستانی مردانه را تجربه کنید

اگر به دنبال یک عطر تلخ و شیرین در بهترین عطرهای زمستانی مردانه هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ دیور هوم اینتنس (dior Homme Intense) بروید. این محصول فوق‌العاده برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ ساخته شده و به بازار عرضه شد. بلافاصله بعد از ورود این عطر به بازار، تعداد مشتریان آن در سراسر جهان به میلیون‌ها نفر رسید. میزان ماندگاری این عطر بسیار طولانی است و از این جهت نسبت به سایر عطرها برتری خاصی دارد.
رایحه ابتدایی این عطر شبیه به بوی اسطوخودوس است که با گذر زمان رایحه زنبق و مشک و گلابی در آن به وجود می‌آید. رایحه‌های نهایی این عطر نیز شامل سدر و خس خس می‌شود که حس متفاوت بودن را در شما ایجاد خواهد کرد. این عطر خاص را می‌توانید در فضاهای مختلفی همچون مهمانی‌ها و محل کار استفاده کنید. دیور هوم اینتنس می‌تواند نشان‌دهنده شخصیت ممتاز شما در جامعه باشد و اهمیت شما را در این مورد بالاتر ببرد.

پاکو رابان وان میلیون، محصولی متفاوت برای انسان‌های خاص

پاکو رابان وان میلیون (Paco Rabanne One Million) تجربه‌ای خاص و متفاوت را برای مردان به همراه دارد. اگر دوست دارید که عطر شما تند باشد و بوی آن برای تمامی افراد مشخص شود، بدون شک این محصول همان‌ چیزی است که به آن نیاز خواهید داشت. رایحه این عطر بسیار خاص است و می‌توان حضور چند گیاه و میوه معطر را در آن به خوبی حس کرد. زمانی که شما این عطر را به تازگی استفاده می‌کنید، رایحه نعناع و گریپ فروت به خوبی در آن مشهود خواهد بود.
بعد از چند دقیقه رایحه‌های میانی که شامل گل رز و دارچین است خود را نشان می دهد که حس خوبی را در شما و اطرافیانتان ایجاد خواهد کرد. اگر دوست دارید که در مهمانی‌ها به عنوان یک انسان خاص و منحصر به فرد شناخته شوید، این عطر یکی از بهترین گزینه‌های شما خواهد بود. این محصول از بهترین عطرهای مردانه برای فصل زمستان محسوب می‌شود که هر ساله میلیون‌ها مشتری دارد.

ویکتور اند رولف اسپایس بمب، حس لذت بخش گرمایی دلنشین از ادویه‌جات

اگر از عاشقان عطرهای ادویه‌ای هستید، بدون شک ویکتور اند رولف اسپایس بمب (Viktor & Rolf Spiec Bomb) یکی از بهترین عطرهای زمستانی مردانه برای شما خواهد بود. این محصول جذاب در سال ۲۰۱۲ تولید شده و جزو عطرهای مدرن و جدید به شمار می‌آيد. این عطر دارای رایحه گرم و تا حدی شیرین است که تجربه خوبی را شب‌های سرد زمستانی برای شما به جای می‌گذارد. بوی مرکباتی مانند نارنج و گریپ فروت در این عطر به خوبی حس می‌شود و جذابیت خاصی به آن بخشیده است.
بوهای ثانویه در این عطر شامل مواردی همچون زعفران و دارچین می‌شوند که هر کدام از آن‌ها جذابیت این محصول را بیشتر می‌کنند. میزان ماندگاری بالای این عطر مزیت دیگری است که می‌توان برای آن برشمرد. رایحه‌های پایانی این عطر نیز شامل مواردی همچون تنباکو و چرم می‌شود که به شما و اطرافیانتان حس خوبی را انتقال خواهد داد. حال که با این محصول خارق‌العاده و درجه یک آشنا شدید، بهتر است که در جشن‌ها و مهمانی‌های زمستانه از آن استفاده کنید.

با شاهکار مردانه بنتلی فور من اینتنس آشنا شوید

در جهان عطرهای مردانه زیادی عرضه شده‌اند ولی فقط بعضی از آن‌ها می‌توانند همه نگاه‌ها را به سمت شما خیره کنند. عطر مردانه بنتلی فور من اینتنس (Bentley for Men intense) به عنوان یکی از شاهکارهای جهان در زمینه عطر شناخته شده است و طرفداران بسیاری دارد. رایحه تلخ و گرم این عطر آن را از سایر موارد متمایز کرده است.
زمانی که به تازگی بنتلی اینتنس را اسپری می‌کنید، بوی نارنج و برگ بو فضا را پر می‌کند و حس و حال متفاوتی را برای شما ایجاد خواهد کرد. رایحه میانی این عطر شامل بوی مریم گلی، شمعدانی و دارچین است که حس و حال فوق‌العاده‌ای به شما خواهد بخشید. در انتها نیز می‌توان بوی چرم، سدر و نعنای هندی را حس کرد که روح شما را تازه خواهند کرد.

جذابیت بیشتر را با کلوین کلین ایفوریا اینتنس تجربه کنید

بدون شک کلوین کلین ایفوریا اینتنس (Calvin Klein Euphoria Intense Men) از بهترین عطرهای زمستانی مردانه است. این عطر گرم می‌تواند خاطره ماندگاری را برای سایر افراد در ملاقات با شما به وجود بیاورد. این محصول فوق‌العاده برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ ساخته شد و از آن روز تا به حال به عنوان یک محصول برتر شناخته می‌شود.
این عطر در کشور ایالات متحده آمریکا تولید شد و سپس به سایر کشورهای دنیا راه یافت. بوی انواع ادویه‌ها، عنبر، خس خس و عود در این عطر وجود دارد که همین موارد آن را از سایر محصولات متمایز کرده است. البته رایحه اولیه این عطر متشکل از فلفل و زنجبیل است که به همین علت حالت تندی در آن به خوبی مشهود خواهد بود. طراحی زیبا و منحصر به فرد شیشه این عطر هم بسیار جالب توجه است و حس خوبی را برای خریدار آن ایجاد خواهد کرد.

با بهترین عطرهای زمستانی مردانه حس زندگی را کشف کنید

با شروع فصل سرما بسیاری از افراد به دنبال بهترین عطرهای زمستانی مردانه هستند. در چنین شرایطی حتما باید از عطر گرم استفاده کرد تا بتواند حس گرما را به شما و افرادی که با شما ارتباط دارند انتقال دهد. در این مطلب ۶ مورد از بهترین عطرهای زمستانی مردانه را نام بردیم که هر کدام از آن‌ها دارای خصوصیات منحصربه‌فرد خود هستند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی خود از این عطرها استفاده کنید و شخصیت متمایز خود را به دیگران اثبات کنید. به یاد داشته باشید عطرهای زمستانی فقط در پاییز و زمستان مناسب هستند و برای فصول گرم سال باید از عطرهای خنک و سرد استفاده کنید.
شما می‌توانید عطرهای معرفی‌شده و یا هر عطر دیگری را که متناسب با سلیقه شماست، با قیمت مناسب و به صورت آنلاین از فروشگاه عطر و محصولات آرایشی و بهداشتی ایریکت خریداری کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *