آرایشی و زیبایی, راهنمای خرید

خرید ریمل | راهنمای انتخاب، خرید و استفاده از انواع ریمل

راهنمای انتخاب و خرید ریمل

آرایش چشم با ریمل، مکمل زیبایی شما

خانم‌ها برای داشتن ظاهری زیبا و جذاب از لوازم آرایشی مختلفی استفاده می‌کنند که هر کدام از آن‌ها برای بخشی از آرایش صورت استفاده می‌شوند. ریمل یکی از این لوازم آرایشی است که برای انواع آرایش چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از ریمل برای مژه‌ها زیبایی خاصی به آن می‌بخشد و چشمان شما را درشت‌تر نشان می‌دهد. در حال حاضر ریمل به یکی از پر‌فروش‌ترین محصولات زیبایی تبدیل شده است. برای اینکه بتوانید خرید ریمل را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، حتما از راهنمای انتخاب ریمل استفاده کنید. خوشبختانه تمامی اطلاعات لازم برای خرید ریمل در این مطلب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اهمیت برس در خرید ریمل

اگر نگاهی به بازار امروزی بیندازید،‌ متوجه خواهید شد که شرکت‌های مختلفی در حال تولید ریمل هستند. انتخاب ریمل در بین برندهای مختلف کار سختی به نظر می‌رسد پس حتما از راهنمای انتخاب ریمل به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های ریمل باکیفیت برخورداری از برس مناسب است. کیفیت برس بر روی نوع آرایش شما هم تاثیر می‌گذارد و می‌تواند نتیجه نهایی آن را بهتر کند. برس می‌تواند به صورت نایلونی و پلاستیکی ساخته شود که هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند.
برس نایلونی بیشتر برای حجم دادن به مژه‌ها به کار می‌رود و از این لحاظ جزو بهترین مواد به شمار می‌آید. اگر شما به حجیم کردن مژه‌های خود فکر می‌کنید بهترین کار ممکن استفاده از برس نایلونی است. در صورتی که چنین هدفی دارید حتما هنگام خرید ریمل از نایلونی بودن برس آن اطمینان حاصل کنید. برس پلاستیکی نوع دیگری از این محصول است که از لحاظ ظاهری کاملا مشخص و واضح است. اگر دوست دارید که مژه‌های بلندی داشته باشید می‌توانید از این برس استفاده کنید. به طور کلی پلاستیک نمی‌تواند ریمل را به خود بگیرد و پوشش‌دهی کمتری دارد.
اگر می‌خواهید که ریمل به خوبی بر روی مژه‌های شما قرار بگیرد، باید با برس پلاستیکی چند بار این کار را به صورت پیوسته انجام دهید. برس پلاستیکی برای جدا کردن مژه‌ها از هم نیز بسیار مناسب است و بسیاری از خانم‌ها از این کاربرد ویژه استفاده می‌کنند. خوشبختانه در این حالت نیز ریمل گلوله نمی‌شود و به خوبی بر مژه‌های شما قرار خواهد گرفت. شما باید شرایط شخصی خود را بررسی کنید و بعد از آن خرید ریمل را به انجام برسانید. با توجه به راهنمای انتخاب ریمل، حتما از نایلونی یا پلاستیکی بودن برس مطمئن شوید.

mascara brushes
راهنمای انتخاب و خرید ریمل از فروشگاه اینترنتی ایریکت

نکته مهم راهنمای خرید ریمل؛ فرمولاسیون ریمل را بشناسید

ریمل به عنوان یک محصول آرایشی پرمصرف استفاده زیادی دارد و هر ساله محصولات مختلفی در این حوزه تولید می‌شود. برای ساخت ریمل از مواد مختلفی استفاده می‌کنند که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. به طور کلی فرمولاسیون ریمل به دو شکل پایه آب و ضدآب است که هر کس با توجه به شرایط شخصی خود باید یکی از این موارد را انتخاب کند. برای اینکه به درک درست‌تری برسید، هر کدام از این ریمل ها را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد.

ریمل پایه آب

همانطور که از نام این محصول مشخص است، برای تولید آن از پایه آب تشکیل شده است. این بدان معناست که بیش از پنجاه درصد ساختار این ریمل را آب تشکیل می‌دهد. با توجه به اینکه آب بیشترین هماهنگی را با پوست و بدن انسان دارد، میزان عوارض استفاده از ریمل پایه آب بسیار کمتر خواهد بود. در واقع شاخص پی اچ در این ریمل‌ها عدد ۷ را نشان می‌دهد که در حالت خنثی قرار می‌گیرد. پوست نواحی دور چشم بسیار ظریف است که به همین علت باید از بهترین ریمل‌های موجود در بازار برای آرایش استفاده کرد.
در ریمل پایه آب مواد افزودنی و شیمیایی استفاده نمی‌شود که همین موضوع باعث حفظ سلامت فرد خواهد شد. از آنجایی که ریمل در نزدیکی چشم زده می‌شود، نباید مواد شیمیایی زیادی در آن وجود داشته باشد. در واقع وجود مواد شیمیایی در مرور زمان به چشم آسیب‌های زیادی وارد می‌کند. خوشخبتانه ریمل پایه آب این مشکل را ندارد و شما به راحتی و بدون نگرانی از آن استفاده خواهید کرد. یکی مهم‌ترین خصوصیات ریمل پایه آب این است که به پلک‌های شما احساس سنگینی نمی‌دهد.
بسیاری از خانم‌ها بعد از ریمل زدن از احساس سنگینی شکایت دارند که ریمل پایه‌ آب این مساله را نیز به خوبی حل کرده است. در کنار تمامی این مزایا باید یکی از عیب‌های آن را هم بدانید. ریمل پایه‌آب در برابر اشک و عرق سست است و سریع‌ پخش می‌شود. بر همین اساس اگر به دنبال ماندگاری در ریمل هستید باید مواظب اشک و عرق باشید و یا اینکه از نوع دیگری از ریمل استفاده کنید. مشکلاتی نظیر به هم‌چسبیدگی مژه‌ها در این ریمل به وجود نخواهد آمد و تمامی قسمت‌های آن به وضوح دیده خواهد شد.

ریمل ضدآب (پایه روغن)

یکی دیگر از انوع ریمل که در خود اهمیت بالایی دارد ریمل ضد‌آب است. این محصول از نظر کارایی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که در نوع خود اهمیت بسیار بالایی دارد. در فرمولاسیون ریمل پایه روغن عنصر آب حذف شده یا به کمترین مقدار ممکن رسیده است. مهم‌ترین ویژگی مثبت ریمل ضدآب این است که ماندگاری زیادی دارد. این مورد به خصوص در زمانی که عرق یا اشک وجود دارد بسیار مفید است. با توجه به ضد آب بودن این ریمل، رطوبت روی آن تاثیر کمی دارد و به همین علت حفظ خواهد شد.
یکی از نکات منفی که درباره این ریمل‌ها می‌توان گفت، دیر پاک شدن آن‌هاست. چنانچه شما بخواهید ریمل خود را پاکسازی کنید به زمان بیشتری نسبت به ریمل پایه‌ آب نیاز خواهید داشت. با توجه به این که ریمل در این حالت با آب شسته نمی‌شود، حتما باید از پاک‌کننده‌های دور چشم برای این هدف استفاده کنید. در برخی از مارک‌های نامرغوب ریمل پاک کردن کار سختی است و حتی احتمال کنده شدن مژه‌ها نیز دور از انتظار نیست.
پس حتما در هنگام خرید ریمل به مارک آن دقت کنید و از بهترین محصولات برای این منظور استفاده کنید. به صورت کلی استفاده از ریمل پایه روغن برای کسانی که دارای پوست چرب در نواحی چشمی هستند پیشنهاد نمی‌شود. در چنین شرایطی احتمال پخش شدن ریمل در اطراف چشم بیشتر می‌شود و شما را در این زمینه اذیت خواهد کرد. استفاده مداوم و مرتب از ریمل ضدآب باعث خشک شدن مژه‌ها خواهد شد. بهتر است که این نوع از ریمل را به صورت دوره‌ای استفاده کنید تا مشکلی برای شما ایجاد نکند. اگر شما دارای مژه‌های شکننده‌ای هستید بهتر است که از این نوع ریمل برای خود استفاده نکنید.

خرید ریمل عالی از فروشگاه اینترنتی ایریکت

راهنمای انتخاب ریمل بر اساس عملکرد آن

در حال حاضر ریمل‌هایی که در بازار وجود دارند دارای انواع مختلفی هستند. هر کدام از این موارد از لحاظ کیفیت و کارایی با دیگری تفاوت خواهند داشت. برای اینکه بتوانید بهترین ریمل حجم دهنده و بلند کننده یا فر کننده را برای خود انتخاب کنید، حتما باید نوع مناسب برای خود را تشخیص دهید. بر همین اساس راهنمای انتخاب ریمل بر اساس نوع آن را در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای خرید ریمل حتما به نوع آن دقت کنید تا از یک ریمل باکیفیت و درجه یک برخوردار شوید.

ریمل فرکننده

همانطور که از نام ریمل فرکننده مشخص است، وظیفه فر کردن مژه‌ها را به خوبی انجام می‌دهد. زیبایی یک امر سلیقه‌ای است و بسیاری از خانم‌‌ها ترجیح می‌دهند که از ریمل فرکننده استفاده کنند. در ساختار این محصولا از رزین و پلیمر به صورت گسترده استفاده می‌شود. وجود این دو ماده در کنار هم سبب می‌شود تا مژه‌های شما حالت فر بگیرند و زیبایی خاصی پیدا کنند.
در این نوع از ریمل‌ها از برس‌های دارای انحنا استفاده می‌شود که به فر شدن مژه‌ها کمک زیادی خواهند کرد. اگر می‌خواهید بهترین نتیجه ممکن را بگیرید، حتما ریمل زدن را از ریشه آغاز کرده و تا انتهای آن ادامه دهید. با توجه به ویژگی‌های خاص و منحصر‌به‌فرد ریمل فرکننده، بسیای از خانم‌ها برای خرید ریمل از این گزینه ویژه استفاده می‌کنند.

ریمل بلندکننده

کوتاهی و کم‌پشتی مژه‌ها می‌تواند تاثیر منفی زیادی بر روی چهره شما داشته باشد پس باید برای حل این مشکل فکری اساسی بکنید. ریمل بلندکننده به عنوان یک پوشش قوی می‌تواند این مساله را به صورت موقت بپوشاند. در داخل فرمولاسیون ریمل بلندکننده از موادی استفاده شده است که شبیه به الیاف هستند. همین مورد سبب می‌شود که طول مژه‌ها بلندتر دیده شود و زیبایی خاصی به آن خواهد بخشید.
برای کسانی که دارای مژه‌های کوتاهی هستند این مورد بسیار مناسب است و تاثیر فوق‌العاده‌ای بر روی چهره افراد می‌گذارد. چنانچه به یک بار استفاده از ریمل بلندکننده به نتیجه دلخواه نرسیدید، حتما از ریمل بلندکننده برای بار دوم استفاده کنید. خرید ریمل بلندکننده برای کسانی توصیه می‌شود که مژه‌های کوتاهی دارند و بقیه بهتر است از سایر ریمل‌ها استفاده کنند.

ریمل حجم‌دهنده

در بین انواع ریمل‌هایی که تا به حال نام‌ بردیم، ریمل حجم‌دهنده بیشترین طرفدار را به خود اختصاص داده است. در این بخش از راهنمای انتخاب ریمل به اهمیت ریمل حجم‌دهنده و ویژگی‌های مربوط به آن خواهیم پرداخت. این ریمل دارای مایعات خاصی است که به مژه نفوذ کرده و آن را حجیم‌تر از حالت عادی نشان خواهد داد. موادی همچون موم و سیلیکون به عنوان ماده پایه در ریمل حجم‌دهنده باعث افزایش حجم‌دهی به مژه‌ها می‌شوند.
به طور کلی این ریمل برای همه افراد پیشنهاد می‌شود ولی برای برخی از خانم‌ها واجب است. بانوانی که دارای چشم‌های کوچک هستند با کمک این ریمل می‌توانند چشم‌های خود را بزرگ‌تر نشان دهند. برای انجام بهتر این کار می‌توانید قسمت وسط پلک خود را بیشتر ریمل بزنید تا این تفاوت به خوبی دیده شود. خوشبختانه اکثر کسانی که خرید ریمل حجم‌دهنده را انجام دادند از نتیجه ایجاد شده توسط آن رضایت کامل داشته‌اند.

ریمل‌ دو سر

یکی از محصولات خاصی که در حوزه ریمل‌ها تولید شده است، ریمل دو سر می‌باشد که محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. یک سر این ریمل شامل یک ماده بی‌رنگ است که خاصیت آن حفاظت از مژه‌ها خواهد بود. در واقع این مایع به عنوان یک ماده مهم و اساسی پوشش‌دهی مژه را انجام می‌دهد و بافت آن را تقویت می‌کند. یک سر دیگر این ریمل هم شامل مواد معمولی است که برای ریمل زدن از آن استفاده می‌شود. با توجه به ویژ‌گی های منحصر به فرد این ریمل، تعداد زیادی از خانم‌ها از آن استفاده می‌کنند.

فقط خرید ریمل مهم نیست؛ باید روش استفاده درست را هم بدانید!

معمولا نحوه استفاده از ریمل برای بسیاری از خانم‌ها گنگ است و افراد زیادی آموزش لازم در این زمینه را ندیده‌اند. ریمل زدن هم اصول خاص خود را دارد که باید همه آن‌ها را به درستی رعایت کنید. زمانی که‌ آرایش چشم شما تمام شد، حتما از فرمژه استفاده کنید تا آرایش به خوبی تثبیت شود. در این حالت میزان ماندگاری آن نیز افزایش خواهد یافت. در هنگام ریمل زدن سعی کنید به سمت پایین نگاه کنید تا ریمل به تمامی قسمت‌های مژه شما برخورد داشته باشد.
زمانی که غلظت ریمل روی برس شما زیاد است،‌ مژه‌های بالایی را ریمل بزنید. پس از اینکه غلظت ریمل کم شد، بهتر است که برای ریمل زدن مژه‌های پایین از آن نهایت استفاده ممکن را بکنید. در صورتی که شما دارای مژه‌های کم حجم هستید، بهتر است که ریمل را دوبار پشت سر هم استفاده کنید. فقط این نکته را به یاد داشته باشید که بعد از بار اول اجازه خشک شدن به ریمل بدهید.
اگر بعد از خرید ریمل در زمان استفاده با مشکل به هم‌چسبیدگی مژه مواجه شدید، بهتر است که با یک برس تمیز مژه‌ها را از یکدیگر جدا کنید. در هر بار استفاده از ریمل، برس را در داخل مخزن آن بچرخانید تا احتمال خشک شدن ریمل در داخل ظرف کمتر شود. برای استفاده درست و اصولی از ریمل باید از تمامی این راهکارهای داده شده استفاده کنید تا بهترین نتیجه ممکن برای شما ایجاد شود.

با راهنمای انتخاب ریمل بهترین خرید ممکن را انجام دهید

اگر تصمیم دارید که یک ریمل باکیفیت خریداری کنید، حتما به نیاز خود دقت کنید. ریمل‌ها در انواع مختلفی مثل پایه‌آب و پایه‌روغن تولید شده‌اند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در هنگام خرید ریمل و به طور کلی خرید لوازم آرایشی حتما به برند محصول هم دقت کنید، زیرا تاثیر زیادی بر روی کیفیت آن دارد. در حال حاضر برندهای موفق زیادی مشغول به فعالیت هستند که بهترین ریمل‌ها را تولید می‌کنند و به بازار ارائه می‌دهند و اغلب آن‌ها در سایت ایریکت ارائه می‌شوند. ریمل‌ها از نظر نوع کاربرد هم دارای انواع مختلفی هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان ریمل‌های فرکننده و حجم‌دهنده را نام برد. در صورتی که از این راهنمای انتخاب ریمل به درستی استفاده کنید،‌ می‌توانید خرید ریمل مناسب با نیاز خود را به راحتی از فروشگاه عطر و محصولات آرایشی و بهداشتی ایریکت انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *