راهنمای خرید, مراقبت و سلامتی

خرید تونر | روش‌های استفاده صحیح از تونر و راهنمای انتخاب آن

راهنمای خرید تونر - ایریکت

تونر پوست؛ بهترین پاک‌کننده پوست صورت

پوست انسان به دلیل قرار گرفتن در معرض آلودگی‌‌های مختلف، با گذشت زمان دچار آلودگی می‌شود. مواردی همچون دود و آلودگی‌های شهری این مساله را تشدید کرده و آسیب زیادی به پوست شما وارد می‌کند. در چنین وضعیتی شستشوی صورت با آب نمی‌تواند این آلودگی‌ها را از بین ببرد و پوست شما بعد از مدتی دچار آسیب‌های مختلف خواهد شد. تونر یک محصول ویژه برای انواع پوست‌ها است که می‌توان با کمک آن پوست را شستشو داد. همچنین خانم‌ها برای پاک کردن آرایش صورت خود می‌توانند از این محصول بهداشتی استفاده کنند. در این مطلب از ایریکت با مشخصات و نکات راهنمای خرید تونر آشنا می‌شویم.

راهنمای انتخاب تونر مناسب - ایریکت

خرید تونر با توجه به نوع پوست

به طور کلی برای خرید پاک کننده آرایش صورت مناسب و اینکه بتوانید بهترین نوع تونر را برای خود انتخاب کنید، حتما باید در مرحله اول ویژگی‌های کلی پوست خود را بشناسید. پوست انواع مختلفی دارد که به همین علت باید از انواع تونرها برای پاکسازی آن استفاده کرد. در صورتی که شما از تونر غیرتخصصی برای پوست خود استفاده کنید، ممکن است که نتیجه دلخواه شما حاصل نشود. با توجه به اهمیت بالای نوع پوست در خرید تونر، انواع پوست‌ها را برای شما شرح می‌دهیم تا خرید را به صورت حرفه‌ای و اصولی انجام دهید.

خرید تونر برای پوست چرب

بخش زیادی از افراد دارای پوست چرب هستند که پاک کردن و به طور کلی مراقبت از این نوع از پوست، مراحل و روتین پوستی خاص خود را دارد. اگر شما هم دارای پوست چرب هستید، حتما در هنگام انتخاب تونر دقت زیادی به خرج دهید. اگر شما از محصول نامناسب استفاده کنید، انواع مختلفی از جوش‌ها روی صورت شما ایجاد می‌شود که برای شما آزار دهنده خواهد بود و احتمالا میدانید که درمان و از بین بردن جوش و جای جوش نیز فرایند پر هزینه و زمانبری خواهد بود.
افراد دارای پوست چرب باید از تونر پایه‌ آب بدون الکل استفاده کنند زیرا این محصول به صورت کامل با پوست فرد هماهنگی دارد. تونرهای مخصوص پوست چرب دارای عناصر آبرسان و مرطوب‌کننده نیز هستند که حالت شادابی و جوانی در پوست شما ایجاد خواهد کرد. حتما بر اساس راهنمای خرید تونر پوست‌های چرب عمل کنید تا بتوانید از بهترین محصول در این بخش بهره‌مند شوید.

خرید تونر مخصوص پوست مختلط

پوست مختلط به حالتی گفته می‌شود که بخشی از پوست شما خشک است و قسمت دیگر آن چرب می‌باشد. در این حالت نیز بهتر است از تونرهای الکل‌دار استفاده نکنید زیرا باعث افزایش ترشح چربی بر روی پوست خواهد شد. با توجه به شرایط ویژه‌ای که در پوست مختلط وجود دارد، مشورت کردن با یک متخصص پوست می‌تواند بسیار مفید باشد. شما می‌توانید برای قسمت‌های چرب پوست خود از تونر پوست چرب استفاده کنید. همچنین در بخش‌های خشک نیز از تونر پوست خشک بهره ببرید. در واقع استفاده از دو محصول به صورت همزمان می‌تواند در این نوع از پوست‌ها بسیار مفید باشد. البته بعضی از برندها تونر مخصوص پوست مختلط را عرضه می‌کنند که در این حالت خرید تونر پوست مختلط می‌تواند بهتری انتخاب پیش روی شما باشد. خوشبختانه در این محصولات مواد ریزمغذی نیز قرار گرفته است تا تغذیه پوستی به خوبی انجام شود.

نکات خرید تونر برای پوست‌های خشک

پوست خشک دارای ویژگی‌های خاصی است و میزان حساسیت در آن نسبت به سایر انواع پوست‌ها بیشتر است. از همین رو باید برای انتخاب تونر ویژه پوست خشک دقت زیادی داشته باشید. در این نوع از پوست‌ها نیز باید از تونرهای بدون الکل استفاده کنید و وجود چربی در این نوع از تونرها مانعی نخواهد داشت. برای اینکه پوست خشک بهبود پیدا کند، معمولا در این نوع از تونرها از مرطوب‌کننده‌های قوی نیز استفاده خواهد شد. مواد موثره موجود در تونیک پوست خشک دارای عناصر ضدالتهاب هستند و به همین علت مشکلات رایجی مثل التهاب پوستی و قرمزی پوست به وجود نخواهد آمد. با توجه به خصوصیات ویژه پوست خشک، افرادی که این پوست را دارند باید دقت زیاد در انتخاب تونر مناسب برای خود به خرج دهند.

مزایای استفاده از تونر برای پوست چیست

به طور کلی محصولات بهداشتی پوست و مو در سلامت نگهداشتن شما نقش ویژه‌ای دارند. تونر به عنوان یک محصول پاک‌کننده می‌تواند تاثیرات بی‌نظیری بر روی پوست شما ایجاد کند. به همین دلیل استفاده از این محصول خاص برای آقایان و خانم‌ها پیشنهاد می‌شود. برای آشنایی بیشتر شما با مزایای تونر، بخشی از مهم‌ترین موارد در این بخش را بیان خواهیم کرد.

تنظیم درست مقدار PH پوست

پی اچ یک شاخص علمی معتبر است که برای مشخص کردن میزان اسیدی یا بازی بودن یک ماده به کار می‌رود. پی اچ از صفر تا ۱۴ درجه بندی می‌شود. در صورتی که پی اچ یک ماده بالای هفت باشد، حالت بازی یا قلیایی دارد و اگر زیر هفت باشد حالت اسیدی خواهد داشت. پی اچ هفت هم حالت خنثی نام دارد. پوست انسان نیز دارای پی اچ خنثی است تمایل آن کمی به سمت اسیدی بودن است. اکثر شوینده‌ها نظیر صابون دارای خاصیت قلیایی قوی هستند. زمانی که شما از صابون برای شستشوی صورت خود استفاده می‌کنید، میزا پی اچ پوست شما تغییر می‌کند که همین موضوع به پوست شما آسیب‌های جدی وارد خواهد کرد. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که به هیچ عنوان از صابون برای این کار استفاده نکنید. خوشبختانه تونر هماهنگی کاملی با پوست شما خواهد داشت و به راحتی مقدار پی اچ پوست شما را تنظیم خواهد کرد.

بستن منافذ باز پوست و رفع چربی‌ها

بر روی سطح پوست منافذ زیادی وجود دارد که معمولا چربی‌های پوستی از این طریق خارج می‌شوند و مسائلی همچون جوش دست و صورت را به وجود می‌آورند. اگر میزان چربی پوست شما زیاد باشد،‌ این چربی‌ها از منافذ پوستی خارج می‌شوند و مشکلات زیادی را برای شما به وجود خواهند آورد. در همین راستا اگر شما به صورت مرتب از تونر استفاده کنید، منافذ باز پوست کم کم بسته می‌شوند و مشکلات شما در این زمینه به کمترین میزان خود می‌رسد.

بهبود آبرسانی به سلول‌های پوستی

یکی از مشکلات پوستی رایج که در بسیاری از افراد دیده می‌شود، خشکی بیش از حد پوست است. اگر کسی به این مساله دچار شود، پوست رنگ قرمز پیدا کرده و در موارد شدیدتر یک لایه از پوست برداشته می‌شود. این مشکل می‌تواند آسیب زیادی به پوست وارد کند و اگر در مناطقی مانند صورت اتفاق بیفتد، باید هر چه سریع‌تر برای درمان آن اقدام کرد. کسانی که خرید تونر را به صورت مرتب انجام می‌دهند و از آن استفاده می‌کنند، کمتر به این مشکل رایج دچار خواهند شد. استفاده از تونرهای آبرسان در فصول گرم سال مانند بهار و تابستان اهمیت بیشتری دارد زیرا در این زمان‌ها پوست در آسیب‌پذیر‌ترین حالت ممکن خود قرار خواهد گرفت. با توجه به اهمیت بالای موارد گفته شده، بهتر است که از تونرهای مخصوص برای آبرسانی به پوست خود استفاده کنید.

از بین بردن لکه‌های پوستی

تیره بودن رنگ پوست و همچنین وجود لکه‌های مختلف می‌تواند دلایل مختلف داشته باشد. متاسفانه بسیاری از افراد با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند و به دنبال راهکاری برای حل این مشکل هستند. استفاده از تونر در بلند مدت می‌توانند این لکه‌ها را کم رنگ کرده و در نهایت آن‌ها را از بین ببرد. کسانی که از تونرهای روزانه استفاده می‌کنند از این مزیت خاص نیز بهره‌مند خواهند شد. در برخی از تونرها قدرت لکه‌بری به صورت ویژه توسط تولیدکننده اشاره شده است که می‌توانید از این امکان ویژه برای از بین بردن انواع لکه‌های پوستی استفاده کنید.

تغذیه سلول‌های پوستی با تونر

یکی از دلایل اصلی چین و چروک صورت، عدم تغذیه درست و اصولی سلول‌های پوستی است. با افزایش سن میزان تولید پروتئین‌هایی نظیر کلاژن کاهش پیدا می‌کند و ترمیم سلول‌های پوستی دیرتر اتفاق می‌افتد. از همین رو مشکلاتی نظیر چین و چروک و آثار پیری برای فرد به وجود خواهد آمد. خوشبختانه بسیاری از تونرها دارای عناصر غذایی مفید هستند و پوست شما را به بهترین شکل ممکن تغذیه می‌کنند.
استفاده از این تونرها باعث می‌شود که میزان اکسیژن‌رسانی به پوست بیشتر شود و در نتیجه پوست جوان‌تر و زیباتری خواهید داشت. با توجه به این مزیت ویژه تونر، همواره برای مصرف آن یک برنامه مناسب داشته باشید. اگر دوست دارید که این محصول خاص را تهیه کنید، می‌توانید از طریق صفحه خرید پاک کننده آرایش صورت اقدام کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

روش استفاده صحیح از تونر

با توجه به توضیحاتی که تا به حال داده شد، حتما به اهمیت استفاده از تونر پی برده‌اید. برای اینکه اطلاعات کامل‌تری در این زمینه به دست بیاورید، شما را با نحوه استفاده درست از تونر آشنا خواهیم کرد. اگر بعد از خرید تونر به خوبی و در زمان مشخص شده از این محصول استفاده کنید، از مزایای ویژه آن برخوردار خواهید شد. برای استفاده از تونر به یک پنبه استریل یا پد آرایشی نیاز خواهید داشت. در مرحله اول بهتر است که صورت خود را با کمک شیرپاک‌کن شستشو دهید تا میزان اثرگذاری تونر بر روی صورت شما افزایش پیدا کند. در این حالت مواد آرایشی به داخل پنبه جذب می‌شوند و پوست حالت تمیز‌تری پیدا می‌کند. حال یک پنبه جدید بردارید و آن را به تونر آغشته کنید. پنبه جدید را تمامی نقاط پوست خود بمالید تا اگر چیزی از شیر‌پاک‌کن یا آرایش باقی مانده است به خوبی پاک شود. در هنگام استفاده از تونر وضعیت پوست خود را بررسی کنید. در صورتی که پوست شما شادابی خود را از دست داده و پژمردگی در آن دیده می‌شود، بهتر است که در هنگام استفاد از تونر از ضربه‌های تند و سریع استفاده کنید. در این حالت ضربه‌ها باعث افزایش میزان خون‌رسانی در پوست می‌شود. به طور قطع هر چقدر این خون‌رسانی بیشتر باشد، تغذیه سلول‌های پوستی نیز بهتر انجام خواهد شد. در صورتی که از تونر برای صورت خود استفاده می‌کنید، بیشتر تمرکز خود را بر روی گردن و چانه بگذارید زیرا این مناطق بیشتر به شستشو نیاز دارند. اگر به پد آرایش با پنبه استریل دسترسی نداشتید، می‌توانید از یک پارچه نم‌دار برای مصرف تونر کمک بگیرید. در این حالت نیز می‌توانید با خرید تونر از پوست سالم و شادابی برخوردار شوید.

روش صحیح استفاده از تونر - ایریکت

انتخاب تونر به عنوان شستشودهنده پوست و پاک کننده آرایش

برای اینکه بتوانید یک تونر خوب و باکیفیت را انتخاب کنید، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. اولین نکته مهم این است که تونر انتخابی توسط شما نباید بر پایه الکل باشد زیرا باعث تحریک سلول‌های پوستی و آسیب به آن‌ها خواهد شد. همچنین وجود موادی همچون عنبر سائل نیز در داخل تونیک باعث تحریک‌های پوستی و ایجاد رادیکال‌های آزاد می‌شود. در این حالت پوست بخش زیادی از توانایی خود برای بازسازی را از دست می‌دهد و آسیب می‌بیند. در هنگام خرید تونر به این نکته توجه کنید که این مواد در آن وجود نداشته باشد.
در برخی از پاک‌کننده‌های آرایش و تونرها عصاره گل‌های مختلف دیده می‌شود. این عصاره‌ها معمولا بر پایه آب و گلیسیرین ساخته می‌شوند و در نهایت باعث تخریب کلاژن پوست خواهند شد. از همین رو از تونرهایی استفاده کنید که این مواد معطر در آن‌ها به کار نرفته باشد. در صورتی که شما از این محصولات برای پوست ملتهب استفاده کنید، حساسیت‌های بیشتری در آن ایجاد خواهد شد. خوشبختانه در سال‌های اخیر اکثر تونرها دارای بهترین مواد موثره برای پوست هستند و شما می‌توانید با خیال راحت از این محصولات استفاده کنید.

پاکسازی پوست با خرید تونر از برترین برندها در سایت ایریکت

بسیاری اوقات به دلیل ایجاد آلودگی‌های پوستی یا وجود آرایش، باید پاکسازی پوست به سرعت انجام شود. برای حل این مساله محصولی به نام تونر تولید شده که پاکسازی پوست را با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد.
این محصول در انواع مختلفی تولید می‌شود و شما باید نوع متناسب با نیاز خود آن را خریداری کند. فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی ایریکت به شما در خرید تونر کمک می‌کند و محصولات اصل را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید انواع مختلف تونرها را در صفحه خرید پاک کننده آرایش صورت ببینید و برای خرید آن‌ها از طریق درگاه ایمن پرداخت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *