عطر

عطرهای مناسب هدیه برای روز مرد و روز پدر | با کدام عطرها، آقایان را شگفت‌زده کنیم

پیشنهاد خرید عطر برای هدیه روز پدر و روز مرد - ایریکت

عطرهای مناسب هدیه برای روز مرد؛ انتخاب از میان بهترین‌ها

هدیه دادن عطر به پدر یا همسر خود برای روز مرد می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب باشد. هدیه دادن عطر باعث می‌شود فرد دریافت‌کننده عطر در هر زمان به‌یاد شما بیفتد. همچنین بیشتر افراد به‌صورت روزانه از عطر استفاده می‌کنند و عطر یک کالای مصرفی و مورد نیاز همه افراد است. تنوع بالای عطرها که در رایحه‌های مختلف و برندهای متفاوت در بازار موجود هستند، باعث می‌شود انتخاب از بین تمامی این مدل‌ها کمی دشوار باشد. در این مطلب با عطرهای مناسب هدیه برای روز مرد آشنا می‌شویم و بررسی می‌کنیم هر یک دارای چه ویژگی‌هایی هستند.

تنوع بالای عطرهای مناسب هدیه برای روز مرد

عطرها در برندهای مختلفی مانند جگوار، لالیک، هرمس، کارون و مون بلان در بازار فروش عطر موجود هستند. هرکدام از این برندها دارای مدل‌های مختلفی نیز می‌باشند. انتخاب از بین ده‌ها مدل عطر کار دشواری است و باید با کم‌کردن تعداد مدل‌ها، عطر مردانه مورد نظر خود را انتخاب کنیم.
باید توجه داشت که انتخاب عطر مردانه برای هدیه‌دادن رابطه مستقیمی با سلیقه شما و فرد دریافت‌کننده هدیه دارد و در نهایت این شما هستید که تصمیم می‌گیرید انواع عطرهای مناسب هدیه برای روز مرد کدام‌اند. برای خرید عطر مردانه مناسب هدیه دادن برای روز مرد، به این صفحه از سایت ما سر بزنید و ادکلن مورد نظر خود را تهیه کنید.

معرفی عطر جگوار سبز

عطر جگوار سبز یکی از متفاوت‌ترین عطرهای موجود در بازار است؛ چرا که افراد کم‌تری از آن استفاده می‌کنند و در نتیجه در صورت هدیه دادن این عطر، کادوی خاص‌تری تهیه کرده‌اید. عطر جگوار گرین یا سبز، عطری است با رایحه تند و گرم که می‌توان آن را در فصول سرد مثل پاییز و زمستان استفاده کرد. یکی از مزایای این عطر، زیبایی و سادگی بطری آن است. شیشه عطر جگوار سبز، شفاف بوده و محتوای سبز در داخل آن به زیبایی مشخص است. درب بطری این عطر نیز فلزی رنگ و براق است که قرار گرفتن در کنار رنگ سبز محتویات درون شیشه، با یکدیگر ترکیب بسیاری زیبایی می‌سازند.
رایحه اول عطر جگوار سبز از اسطوخودوس، پرتقال ماندارین، پرتقال، نارنج، مریم‌گلی، رازیانه، گریپ‌فروت، گیاه ریحان و رایحه‌های سبز است. استشمام رایحه اول به شما حس شیرینی پرتقال و شادی می‌دهد. عناصر دارچین، گل یاسمین، زیره سیاه، شاه درخت، شمعدانی، گل رز، جوز هندی  تشکیل‌دهنده رایحه میانی عطر جگوار سبز هستند. در آخر نیز بعد از رایحه میانی، رایحه پایانی با عناصر عنبر، چوب صندل، مشک، تنباکو، وانیل و چرم پدیدار می‌شود. رایحه پایانی عطر جگوار سبز تند است و می‌تواند تا ساعت‌ها برروی بدن شما باقی بماند.

معرفی عطر Lalique Encre Noire A l'extreme

عطر لالیک مشکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین عطرها در بازار کشور است. برند لالیک تصمیم گرفت که عطر لالیک مشکی را در یک مدل دیگر بازآفرینی کند. عطر «Encre Noire A l’extreme» در سال 2015 جایگزین عطر لالیک مشکی شد. عنوانی که می‌تواند بار سنگینی بر دوش این عطر جدید باشد. به‌طور کلی بین این دو عطر شباهت‌هایی است اما عطر لالیک انکر نویر ال اکستریم تلاش کرده تا نواقص عطر لالیک مشکی را رفع کند. با توجه رایحه گرم انکر نویر اکستریم، این عطر برای فصل زمستان بسیار مناسب است. در دقایق اول استفاده از نویر اکستریم رایحه اول آن که ترکیبی از ترنج، آروماتیک و سرشت چوبی است به مشام می‌رسد. بعد از گذشت چند دقیقه رایحه میانی عطر که شامل عناصر ریشه زنبق، رایحه دود و خس‌خس است پدیدار می‌شود. رایحه پایانی عطر نیز بسیار دلپذیر است و می‌تواند جذابیت مردانه را به‌خوبی منتقل کند. رایحه پایانی عطر از عناصر نعناع هندی، چوب صندل و لوبان تشکیل شده است.

معرفی عطر Caron Pour Un Homme

عطر پوران هوم برند کارون بسیار کلاسیک است و در سال 1934 تولید توسط این برند به تولید رسیده است. این که رایحه این عطر همچنان مدرن است و طرفداران خود را دارد پس تا به امروز برند کارون تولید آن را ادامه داده است. عطر پوران هوم یک عطر ملایم و تلخ است که استفاده از برای تمامی فصول پیشنهاد می‌شود.
ماندگاری و پراکندگی این عطر بسیار خوب است و می‌توانید روی ماندگاری آن تا چند ساعت حساب کنید. عطر پوران هوم مورد علاقه شاه اسبق ایران بوده و در بین افراد به عطر شاه نیز معروف است. رایحه اولیه این عطر از اسطوخودوس و رایحه میانی آن از وانیل تشکیل شده است. رایحه پایانی آن نیز از مشک درست شده است که باعث می‌شود ماندگاری خوبی داشته باشد.

معرفی عطر Mont Blanc Legend

ادو تویلت مردانه لجند مون بلان یا مون بلان لجند، عطری بسیار معروف است که در سال 2011 توسط برند مون بلان معرفی شد. طراح این عطر آقای الیویه پشو یکی از عطاران معروف صنعت عطر است. عطر مون بلان لجند مناسب آقایانی است که می‌خواهند مدرن بودن و شجاعت خود را از طریق پخش رایحه عطر مورد استفاده توسط خود، به دیگران نشان بدهند. عطر مون بلان لجند یا به تلفظ عامیانه مونت بلنک لجند، عطری ملایم و شیرین است و پیشنهاد می‌شود از آن برای فصول معتدل و گرم استفاده کنید.
رایحه اول این عطر، به محض اسپری برروی بدن استشمام می‌شود. رایحه اول عطر مون بلان لجند از اسطوخودس فرانسوی و ترنج ایتالیایی تشکیل شده است. بعد از گذشت چند دقیقه رایحه میانی عطر که از عناصری همچون 
میوه خشک، کومارین، رز، شمعدانی، خزه درخت بلوط و سیب سرخ تشکیل شده، احساس می‌شود. در آخر رایحه پایانی یا ماندگار این عطر که از عنصر بسیار دلپذیر دانه تونکا و چوب صندل تشکیل شده است، برروی بدن و لباس شما ماندگار می‌شود.

معرفی عطر پولو سبز (Ralph Lauren Polo Green)

برند رالف لورن در سال 1978 عطر پولو سبز را به بازار عرضه کرد. عطر Ralph Lauren Polo Green یک عطر تند و تلخ است که می‌توانید آن را در فصول سرد سال استفاده کنید. تولید این عطر به مدت 44 سال نشان‌دهنده آن است که با یک عطر کلاسیک اما با روحی مدرن طرف هستیم. رایحه اول این عطر شامل ترکیبات میوه سرو کوهی، گیاه درمنه، گشنیز، زیره سیاه، ریحان و ترنج است. رایحه میانی عطر کمی شیرین و گرم شده و بوی عناصر برگ کاج، یاس، میخک، شمعدانی، رز، فلفل، چرم و بابونه در آن به مشام می‌رسد. در رایحه پایانی نیز از عناصر خس‌خس، کهربا، سدر، نعناع هندی و مشک استفاده می‌شود.

عطرTerre D'Hermes ؛ از عطرهای مناسب هدیه برای روز مرد

عطر تق هرمس (Terre D’Hermes) یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عطرها در بازار ایران است. با وجود این که قیمت این عطر نسبتا بالا است اما در ایران فروش بسیار خوبی دارد. فروش بالای عطر Terre D’Hermes نشان‌دهنده کیفیت و رایحه جذاب این عطر است. البته باید اشاره کنیم که با وجود فروش بالا، ممکن است رایحه این عطر طبق سلیقه شما نباشد.
عطر Terre D’Hermes یک عطر تلخ است که می‌توانید آن را در فصل پاییز استفاده کنید. رایحه اول این عطر دوست‌داشتنی را عناصری چون پرتقال و گریپ فروت تشکیل داده‌اند. در رایحه میانی شاهد حضور 
شمعدانی و فلفل خواهیم بود و رایحه پایانی این عطر نیز از خس خس، صمغ بنزوئین، سدر، نعناع هندی تشکیل شده است. این عطر یکی از بهترین عطرهای مناسب هدیه برای روز مرد است.

خرید عطرهای مناسب هدیه برای روز مرد از ایریکت

اگر قصد خرید عطر مردانه برای روز مرد را دارید، می‌توانید از این صفحه در سایت ایریکت خرید خود را انجام دهید. فروشگاه اینترنتی ایریکت مرجعی مطمئن و مناسب برای خرید ادکلن اورجینال است. در ایریکت محصولات متنوعی از تمام برندها برای خرید شما فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *