عطر

بهترین عطرهای ارزان مردانه را بشناسید | معرفی چند عطر اقتصادی

خرید عطر ارزان مردانه - ایریکت

عطرهای ارزان مردانه؛ رایحه دلپذیر در موقعیت‌های روزمره

برندهای سازنده عطر و ادکلن، محصولات مختلفی در بازه‌های قیمتی متنوع تولید می‌کنند. بسیاری از افراد برای استفاده روزمره، به سراغ عطرهایی می‌روند که در بازه قیمتی پایین‌تری قرار دارند؛ چرا که عطرهای گران‌قیمت را نمی‌توان هرروز استفاده کرد. عطرهای ارزان مردانه زیادی در بازار عطر موجود هستند اما با توجه به کیفیت پایین برخی از این عطرها، بازده مناسبی نخواهند داشت. برخی از ادکلن‌های ارزان مردانه علاوه بر قیمت مناسب، دارای کیفیت خوبی نیز هستند. در این مطلب با بهترین ادکلن‌های ارزان مردانه در بازار عطر آشنا می‌شویم.
 قبل از ورود به اصل مطلب و معرفی بهترین عطرهای اقتصادی مردانه و بعد از مطالعه این مقاله، پیشنهاد میکنیم به صفحه معرفی بهترین عطرهای مردانه و بهترین عطرهای ارزان زنانه هم سری بزنید.

دلایل استفاده از عطرهای ارزان مردانه

افراد عموما از عطر در مهمانی‌های رسمی و خاص استفاده می‌کنند اما بسیاری از افراد دیگر در دیدارهای غیر رسمی و روزانه خود نیز از عطر استفاده می‌کنند. با توجه به قیمت بالای عطرهای خاص، استفاده از آن‌ها برای قرارهای روزانه ممکن نیست و پیشنهاد می‌شود از مدل‌های ارزان قیمت‌تر که دارای کیفیت خوبی نیز هستند، در قرار‌های روزانه استفاده شود.
استفاده از عطرهای ارزان مردانه باکیفیت، باعث می شود که شما در تمام قرارها و مهمانی‌های غیررسمی رایحه‌ای دلپذیر داشته باشید و علاوه‌بر آن بتوانید از عطرهای گران‌قیمت خود فقط در موقعیت‌های خاص استفاده کنید.

تنوع بالا برای انتخاب عطرهای ارزان مردانه

در بین عطرها، عطرهای ارزان دارای بیشترین تنوع از نظر بازه قیمتی و مدل‌های تولیدی هستند. مقدار زیادی از عطرهای بازار ادکلن را، عطرهای ارزان تشکیل می‌دهند. به همین علت قدرت انتخاب آقایان برای انتخاب بهترین عطرهای ارزان مردانه بالا است. بسیاری از این عطرها کیفیت خوبی ندارند و ماندگاری و پراکندگی بوی آن‌ها بسیار کم است اما برخی دیگر از عطرهای ارزان کیفیت مناسبی دارند و ‌گزینه‌ای مناسب برای افراد عطرباز هستند.

معرفی عطر Jaguar classic black؛ جذابیت و قدرت

عطر جگوار کلاسیک بلک یا جگوار مشکی، عطر بسیار باکیفیتی است که توسط برند جگوار در سال 2009 به بازار عطرها عرضه شد. این عطر دارای رایحه‌ای تلخ و خنک است که استفاده از آن در فصول گرم مانند تابستان و اواخر بهار بسیار توصیه می‌شود.
یکی از جذابیت‌های اصلی این عطر تلخ، بطری بسیار زیبای آن است که توسط جگوار به بهترین شکل طراحی شده است. نت اولیه این عطر از عناصر سیب سبز، نارنگی و پرتقال تلخ تشکیل شده است. جگوار در نت میانی این عطر از رایحه‌های هل، چای، جوز و آب دریا استفاده کرده است تا ما با یک عطر خاص طرف باشیم. در نت پایانی نیز عناصر خس خس، خزه بلوط و مشک سفید استفاده شده است.

معرفی ادکلن Dunhill for men (دانهیل قهوه‌ای)

برند دانهیل یکی از تولیدکنندگان با سابقه عطر است که در سال 2003 عطر دانهیل قهوه‌ای (Dunhill for men) را به بازار عرضه کرد. عطر دانهیل قهوه‌ای دارای رایحه‌ای تلخ و ملایم است که استفاده از آن در فصول سرد توصیه می‌شود. از عطر Dunhill for men می‌توان در مهمانی‌های رسمی و موقعیت‌های خاص هم استفاده کرد.
طراحی بطری عطر دانهیل قهوه‌ای یکی دیگر از جذابیت‌های این عطر مردانه است. نت اولیه در این عطر از رایحه‌های مریم گلی و اسطوخودس تشکیل شده است. در نت میانی شاهد حضور عناصری همچون 
ریشه زنبق، زنبق، سدر، میخک صد پر، یاس هستیم؛ دانهیل در نت پایانی از عناصر سدر، چرم، مشک، چوب صندل، خس خس، دانه تونکا و خزه درخت بلوط استفاده کرده است. برای خرید ادکلن مردانه ارزان و اقتصادی می‌توانید به این صفحه از سایت ایریکت سری بزنید و از بین محصولات موجود بر اساس فیلتر قیمت بهترین انتخاب را داشته باشید.

معرفی عطر Davidoff Zino؛ اصالت یک جنتلمن

عطر دیویدف زینو در سال 1988 توسط برند دیویدف به بازار عرضه شد و با داشتن رایحه‌ای دلپذیر توانسته تا به امروز، در رقابت با عطرهای دیگر بازار باقی بماند. عطر Davidoff zino دارای رایحه‌ای گرم و تند است که استفاده از آن را در فصول سرد سال بسیار دلپذیر می‌کند. این عطر اقتصادی، مناسب آقایانی است که می‌خواهند در هر جمعی امضای شخصی خود را داشته باشند.
استفاده از رایحه‌های اسطوخودوس و نارنج در نت اولیه این عطر باعث شده که در دقایق اولیه استفاده از آن، رایحه‌ای بسیار دلپذیر منتشر کند. در صورتی که قصد خرید عطر دیویدف زینو را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم به این صفحه از سایت ایریکت سر بزند.

معرفی ادکلن Joop Homme؛ کاریزمای مردانه با رایحه کهربا

عطر ژوپ هوم معروف به ژوپ قرمز یکی از جذاب‌ترین عطرهای اقتصادی بازار است. در عطر Joop Homme تمام مولفه‌هایی که یک عطر باکیفیت باید داشته باشد، رعایت شده است. بطری این عطر با رنگ محتویات درون آن، ترکیب بسیار زیبایی می‌سازد.
عطر Joop Homme در سال 1989 معرفی شد و توانست با رایحه مدرن خود که با محوریت عناصری همچون لیمو، نارنگی و وانیل تشکیل شده است، نظر بسیاری از آقایان را به خود جلب کند. عطر Joop Homme با وجود قیمت مناسب، دارای کیفیتی مثال زدنی است. پراکندگی و ماندگاری عطر Joop Homme بسیار خوب است و تا ساعت‌ها بوی آن را بر روی پوست خود احساس می‌کنید. اگر قصد خرید یک ادکلن اقتصادی را دارید، یکی از بهترین پیشنهادهای ما به شما عطر Joop Homme است.

معرفی عطر Angel Schlesser homme oriental edition

عطر انجل شلسر هوم اورینتال یک عطر خاص است که در سال 2009 به بازار عطرها عرضه شد. با توجه به این که عطر Angel Schlesser homme oriental edition دارای رایحه‌ای تلخ و گرم است، پیشنهاد می‌شود از آن در فصول سرد سال استفاده کنید.
رایحه چوب صندل و سدر در هرم بویایی انجل شلسر اورینتال و در نت میانی آن باعث می‌شود شما بهترین حس ممکن را از استشمام آن بگیرید. ماندگاری این عطر متوسط است اما پراکندگی بوی این عطر بسیار خوب می‌باشد. عطر آنجل شلسر هوم اورینتال ادیشن یکی از بهترین عطرهای اقتصادی برای استفاده روزمره است. عطر Angel Schlesser homme oriental edition در نت اولیه خود از عناصر ترنج و اسطوخودوس استفاده کرده است تا در دقایق اولیه شنونده خود را مسخ کند.

معرفی ادکلن Ferrari black؛ از بهترین عطرهای ارزان مردانه

برند فراری با ماشین‌های اسپورت و لوکس خود شناخته می‌شود اما در زمینه‌های دیگری مانند تولید عطر و ادکلن نیز فعالیت می‌کند. عطر فراری بلک یا همان فراری مشکی توسط این کمپانی در سال 1999 به بازار عرضه شد و با توجه به محبوبیت بالای برند فراری توانست به‌سرعت طرفداران زیادی در بین علاقه‌مندان به عطرهای اقتصادی پیدا کند.
عطر Ferrari black مانند دیگر محصولات این برند ایتالیایی،‌ ظاهر بسیار خوبی دارد اما پراکندگی و ماندگاری آن متوسط است. مزیت اصلی عطر Ferrari black، رایحه دلپذیر آن است که از عناصر مختلفی مانند آلو، وانیل، مشک، هل، دارچین و سدر تشکیل شده است.

عطرهای ارزان مردانه؛ بهترین انتخاب برای موقعیت‌های غیررسمی

با افزایش قیمت ارز، عطرهای خاص قیمت زیادی در بازار عطر پیدا کرده‌اند و نمی‌توان از آن‌ها برای هر مراسم یا مهمانی استفاده کرد. بسیاری از افراد برای قرارهای روزانه خود یا حضور در اجتماع ترجیح می‌دهند از عطرهای ارزان‌تر استفاده کنند. برای انتخاب بهترین عطر ارزان در بازار باید آگاهی خوبی از مشخصات و مدل‌های بهترین عطرهای ارزان‌قیمت داشت. برخی از عطر‌های اقتصادی مردانه علاوه بر داشتن قیمتی مناسب، دارای کیفیت، ماندگاری و پراکندگی خوبی نیز هستند. در فروشگاه آنلاین عطر و محصولات آرایشی بهداشتی ایریکت، شما می‌توانید تمام عطرهای مورد نظر خود را پیدا کرده و سفارش دهید.
اگر قصد خرید ادکلن مردانه اقتصادی را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم به این صفحه از سایت ایریکت سر بزنید تا بتوانید مدل‌های مختلفی از عطرهای اقتصادی را بررسی و سپس خریداری کنید. در ایریکت شما امکان خرید عطرهای زنانه ارزان قیمت و اقتصادی را هم دارید و می‌توانید با مراجعه به این صفحه از سایت، 
و از بین محصولات موجود بر اساس فیلتر قیمت بهترین انتخاب را داشته باشید و بهترین عطرهای ارزان و اقتصادی زنانه را برای خود سفارش دهید.

3 دیدگاه در “بهترین عطرهای ارزان مردانه را بشناسید | معرفی چند عطر اقتصادی

  1. بهزاد گفت:

    ممنون از سایت خوبتون خیلی دنبال بهترین عطر مردانه با هزینه کم بودم ، و با معرفی شما ادکلن Davidoff Zino رو خریدم و خیلی خوش بو و ماندگار هست

  2. مهرگان گفت:

    واقعا مقاله جامه و خوبی بود ، هر چی میخواستم در مورد عطر ها گفته بودین، ممنونم

    1. ایریکت گفت:

      خوشحالیم که براتون مفید بوده 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *