راهنمای خرید, عطر

جذاب ترین عطرهای مردانه از نظر خانم ها | معرفی چند عطر مردانه مورد پسند خانم‌ها

عطرهای جذاب مردانه برای خانم ها - ایریکت

جذاب ترین عطرهای مردانه از نظر خانم ها؛ راز مردانه جذابیت

مردان از دیرباز علاقه داشته‌اند که در نگاه بانوان جذاب باشند. عطرها به علت تاثیر عمیقی که بر ذهن افراد می‌گذارند، یکی از بهترین روش‌های جلب توجه جنس مخالف هستند. بنابراین آقایان برای جذابیت بیشتر می‌توانند از عطرهایی استفاده کنند که علاوه‌بر خود آن‌ها، خانم‌ها هم از استشمام آن لذت ببرند و در نگاه آن‌ها جذاب به نظر برسند. استفاده از این گونه از عطرها می‌تواند باعث افزایش اعتماد‌ به نفس آقایان شود. در این مطلب با جذاب ترین عطرهای مردانه از نظر خانم ها آشنا می‌شویم.

اهمیت جذابیت عطر مردانه برای خانم‌ها

استفاده از عطرها دو علت دارد؛ داشتن رایحه‌ای جذاب که خود فرد لذت ببرد و لذت‌بردن اطرافیانی که با او در ارتباط هستند. از آن‌جا که بسیاری از آقایان برای جذاب به‌نظر رسیدن در نظر خانم‌ها از عطرهای گران‌قیمت استفاده می‌کنند، باید عطرهایی را بخرند که در نظر خانم‌ها واقعا جذاب باشند. برخی از عطرها با وجود داشتن رایحه خوب از نظر آقایان، برای خانم‌ها جذاب نیستند.

تنوع بالای جذاب ترین عطرهای مردانه از نظر خانم ها

عموما بیشتر عطرهای مردانه از نظر آقایان جذاب هستند اما فقط برخی مدل‌های این عطرها برای خانم‌ها هم جذاب می‌باشند. در بازار عطر و ادکلن، عطرهای زیادی وجود دارند که از نظر خانم‌ها بسیار جذاب هستند. برخی از این مدل‌ها از بهترین عطرهای مردانه نیز به‌شمار می‌آیند.
قبل از ادامه مطلب و در صورتی که به دنبال لیست مشابهی برای عطرهای زنانه هستید پیشنهاد میکنیم به مقاله بهترین عطرهای زنانه از نظر آقایان هم سری بزنید.

معرفی عطر Creed Aventus؛ از جذاب ترین عطرهای مردانه از نظر خانم ها

عطر کرید اونتوس را می‌توان شاهکار کمپانی لوکس کرید نامید. این عطر یکی از خاص‌ترین عطرهای مردانه است که در صورت استفاده از آن به یکی از خاص‌ترین آقایان هر جمع تبدیل می‌شوید. عطر Creed Aventus قیمت بالایی دارد اما قطعا یکی از جذاب ترین عطرهای مردانه از نظر خانم ها است.
برند کرید، عطر Creed Aventus را در سال 2010 به بازار عرضه کرد. این عطر توانست به‌سرعت به یکی از پرفروش ترین عطرهای لوکس بازار تبدیل شود. عطر کرید اونتوس ماندگاری و قدرت پخش بسیار بالایی دارد و عملکرد آن بدون نقص است. ترکیب رایحه‌های این عطر عبارتند از:
• رایحه اولیه: ترکیبات ترنج، آناناس، انگور فرنگی سیاه و سیب
• نت میانی: ترکیبات نعناع هندی، رز و یاس
• رایحه پایانی: وانیل، مشک و عنبر
برای خرید ادکلن اصل از جمله خرید ادکلن مردانه از برندهای روز دنیا حتما به این صفحه از سایت سری بزنید تا لیستی از انواع عطرها از جمله عطرهای ارزان مردانه را مشاهده کنید.

معرفی عطر Lalique Encre Noire؛ رایحه مرموز مردانگی

برند لالیک یکی از مطرح‌ترین برند‌های عطر و ادکلن در کشور است که عطر بسیار محبوب Lalique Encre Noire یا همان لالیک مشکی را در سال 2006 به بازار معرفی شد. این عطر را می‌توان یکی از جذاب ترین عطرهای مردانه از نظر خانم‌ها به‌شمار آورد. این عطر دارای رایحه تلخ و گرم است که می‌تواند توجه هر خانمی را جلب کند. معمولا آقایانی که شخصتی مرموز و مغرور دارند از عطر لالیک انکر نویر استفاده می‌کنند.
ماندگاری عطر لالیک انکر نویر بسیار خوب است اما پراکندگی آن متوسط است. لالیک در رایحه اولیه این عطر از عنصر سرو استفاده کرده است تا به محض استفاده، رایحه دیوانه‌کننده آن را حس کنید. در نت میانی این عطر از عنصر خس خس استفاده شده است. لالیک در نت پایانی این عطر، از عناصر مشک و چوب کشمیر استفاده کرده تا عطر ماندگاری بالایی داشته باشد. بوی تلخ و چوبی این عطر می‌تواند توجه هر زنی را به‌خود جلب کند. عطر Lalique Encre Noire از آن عطرهایی است که با وجود قیمت مناسب، می‌توان نتیجه‌ای فوق‌العاده از آن گرفت.

معرفی ادکلن Bleu De Chanel؛ عطر فرانسوی محبوب در میان خانم‌ها

عطر Bleu De Chanel تقریبا در تمامی لیست‌های بهترین عطرهای مردانه قرار دارد. این عطر از نظر همه عطربازان یک عطر خاص و جذاب است که می‌تواند توجه هر خانمی را جلب کند. اگر می‌خواهید با مبلغی مناسب یک عطر خاص بخرید، عطر بلو شنل بهترین گزینه است. 
عطر Bleu De Chanel مناسب آقایانی است که خاص‌پسند هستند و می‌خواهند در هر مهمانی امضای اختصاصی خود را داشته باشند. در Bleu De Chanel برای نت اولیه از ترکیبات 
لادن، چوب صندل، جوز هندی، زنجبیل و نعناع هندی استفاده شده است تا در دقایق اولیه بتوانید بیشترین تاثیر را بر افراد بگذارد.

معرفی عطر Dior Sauvage؛ وقار مردانگی با رایحه اسطوخودوس

عطر دیور ساواژ از برند دیور یکی از لوکس‌ترین عطرهای موجود در بازار است که با رایحه‌ای معتدل و نسبتا تلخ بسیار مناسب استفاده در تمامی فصول سال است. این عطر مناسب آقایانی است که شیک بودن یکی از دغدغه‌های اصلی آن‌ها است. عطر دیور ساواژ یکی دیگر از جذاب ترین عطرهای مردانه از نظر خانم ها است که در صورت استشمام آن توسط آن‌ها به‌سرعت جذب رایحه آن می‌شوند.
رایحه اولیه دیور ساواژ را عناصر چون ترنج و فلفل تشکیل داده است. نت میانی این عطر از عناصر اسطوخودوس، جوز، فلفل سیچوان و بادیان ختایی تشکیل شده است. اگر می‌خواهید یک عطر خاص با قیمتی مناسب داشته باشید، عطر Dior Sauvage یکی از بهترین عطرهای جذاب در نظر خانم‌ها است.

ادکلن Paco Rabanne One Million؛ اغواگر همچون شمشی از طلای ناب

ادکلن وان میلیون از برند پاکو رابان در سال 2008 به بازار عرضه شد و با طراحی بطری خاص و البته ماندگاری بسیار طولانی و قدرت پخش بسیار خوب، توانست محبوبیت زیادی در بین عطربازان پیدا کند. این عطر یکی از عطرهای خاص است که به علت طراحی خاص بطری آن به‌راحتی در خاطر هرکسی می‌ماند و بسیار مناسب هدیه دادن است.
عطر پاکو رابان وان میلیون در گروه بویایی چوبی و ادویه‌های تند قرار می‌گیرد و استفاده از آن در فصول سرد بسیار مناسب است. رایحه این عطر تند و نسبتا شیرین و گرم است و برای آقایانی که می‌خواهند وقار یک جنتلمن را داشته باشند، بسیار مناسب است.

عطر Dior Homme Intense؛ رایحه تلخ و جذاب یک جنتلمن

یکی دیگر از جذاب ترین عطرهای مردانه از نظر خانم ها که توسط کمپانی دیور تولید شده است، عطر دیور هوم اینتنس است که در همان اسپری اول می‌تواند نظر هر خانمی را به خود جلب کنید. اگر می‌خواهید جزو آقایانی باشید که با ورود به هر مکانی،‌ رایحه آن‌ها نظرها را به خود جلب می کند، خرید عطر دیور هوم اینتنس را در مد نظر قرار دهید.
دیور در نت اولیه عطر هوم اینتنس از گل اسطوخودوس استفاده کرده است. نت میانی این عطر از عناصر 
زنبق، مشک و گلابی تشکیل شده است و در نت پایانی نیز دیور از درخت سدر و خس خس برای ماندگاری بیشتر این عطر استفاده کرده است.

جذاب ترین عطرهای مردانه از نظر خانم ها در ایریکت

گاهی بهترین عطرهای مردانه موجود در بازار نیز ممکن است برای خانم‌ها جذاب نباشند اما برخی از عطرهای مردانه مانند عطر کرید اونتوس و عطر دیور هوم اینتنس، قطعا برای بسیاری از خانم‌ها جذاب هستند. در فروشگاه آنلاین عطر و محصولات آرایشی و بهداشتی ایریکت شما می‌توانید بهترین ادکلن‌های اصل مردانه و همچنین بهترین ادکلن‌های ارزان مردانه مورد نظر خود را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *