راهنمای خرید, عطر

جذاب ترین عطرهای زنانه از نظر آقایان | 6 مورد از عطرهای زنانه مورد پسند آقایان

خرید عطر جذاب زنانه - ایریکت

برای انتخاب عطر جذاب زنانه، مانند آقایان فکر کنید

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که بهترین عطر زنانه از نظر آقایان کدام است؟ این که چه عطری می‌تواند نظر یک مرد را جذب کند؟ این کار به این دلیل دشوار است که عطرهایی که آقایان مورد استفاده قرار می‌دهند با ادکلن‌های زنانه بسیار تفاوت دارند. حال برخی از ادکلن‌ها که دارای رایحه‌ای بسیار خاص و شگفت‌انگیز هستند، می‌توانند آقایان را به سمت خود جذب کنند. در این مطلب قصد داریم که جذاب ترین عطرهای زنانه از نظر آقایان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین عطر را برای جلب نظر همسر یا عزیزتان خریداری کنید.

معرفی برخی از معروف‌ترین برندهای عطر زنانه

عطرهای زنانه در انواع و برندهای مختلفی در بازار وجود دارند. عطرهای زنانه مورد پسند آقایان از انواع عطرهایی هستند که رایحه آن‌ها به قدری مناسب است که می‌توانند برای آقایان نیز جلب توجه کنند. در این بخش از مطلب برخی از معروف‌ترین برندهای ادکلن زنانه که می‌توانند مورد پسند آقایان نیز واقع شوند را به شما معرفی خواهیم کرد.
قبل از پرداختن به اصل مطلب و در صورتی که به دنبال لیست مشابهی برای عطرهای مردانه هستید پیشنهاد میکنیم به مقاله بهترین عطرهای مردانه از نظر خانمها هم سری بزنید.

ادکلن Black opium؛ اغواگری به سبک ایو سن لورن

عطر ایو سن لورن بلک اپیوم عطری با رایحه گرم و تند است. این عطر در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن معرفی شده است. این ادکلن یک ادکلن زنانه و جذاب به شمار می‌آید. عطر ایو سن لورن بلک اپیوم محصولی کلاسیک با هایلایت‌هایی از آکوردهای تلخ است و انتخابی بی‌نظیر برای شب‌های سرد زمستانی به شمار می‌رود. ترکیب جادویی آن شامل نت‌های تلخی از قهوه، تندی فلفل صورتی، شیرینی گل یاس و گلابی و گرمای وانیل است که بر روی بیسی از نعناع هندی و سدر ساخته شده است. این ادکلن ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکندگی مناسبی دارد.
بطری این عطر در نگاه اول شبیه نسخه قبلی آن یعنی بله دی اپیوم (Belle D Opium) است؛ با این تفاوت که این بار در آن از رنگ مشکی با ظاهر پولک دوزی‌شده به شکل سنگ گلام بهره گرفته شده است.
شما می‌توانید برای خرید این عطر به صفحه خرید ادکلن زنانه اصل از سایت ایریکت به عنوان مرجعی برای خرید ادکلن اصل و اورجینال سری بزنید تا لیستی از انواع عطرهای زنانه را مشاهده کنید تا با قیمتی مناسب نسبت به خرید ادکلن اصل بلک اوپیوم اقدام کنید.

ادکلن Coco Mademoiselle؛ بهترین عطر زنانه جهان!

عطر شنل کوکو مادمازل (Chanel Coco Mademoiselle) عطری با رایحه ملایم و شیرین است. این عطر زنانه که محبوبیت بسیار بالایی دارد، در سال 2001 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. ادکلن کوکو شنل یک ادکلن چهار فصل از گروه بویایی گل‌های مدیترانه‌ای است. این عطر دلنشین با ترکیبات منحصر به فردی از گل‌ها و میوه‌های بسیار خوشبو با ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکندگی عالی خود، توانست عنوان بهترین عطر را در سه سال پیاپی به خود اختصاص دهد و برنده جایزه FiFi شود. این عطر از جذاب‌ترین عطرهای زنانه از نظر آقایان است که باعث درخشندگی بانوان در همه مجالس می‌شود. ادکلن مادمازل با قاطعیت بهترین عطر زنانه برند شنل است و در ردیف چند عطر برتر جهان جا دارد.
لازم به ذکر است که برند اجمل عطری اقتصادی با نام رین دراپس را معرفی کرده که از نظر رایحه شباهت بسیاری با رایحه کوکو مادمازل دارد. پس اگر شما هم از عاشقان کوکو مادمازل هستید، خرید ادکلن رین دراپس میتواند یک انتخاب به صرفه برای شما باشد.

ادکلن Mugler Alien؛ جذابیت مرموز زنانه

عطر الین از برند موگلر عطری با رایحه گرم و ملایم است. این عطر که در سال 2005 به بازار عرضه شد، عطری زنانه و بسیار محبوب در نوع خود است. این عطر مناسب فصول سرد بوده و با رایحه شگفت‌انگیز، پراکندگی مناسب و ماندگاری بالای خود، انتخابی مناسب برای فصل زمستان یا مهمانی‌های مهم و رسمی است. عطر موگلر الین با بطری بنفش پررنگ و رایحه بسیار خاص و متفاوت خود، مصرف کننده خود را به بانویی افسون‌گر تبدیل می‌کند.
عطر موگلر الین یکی از جذاب ترین عطرهای زنانه از نظر آقایان است. رایحه این ادکلن با بوی گل یاس شروع شده، با نت‌های چوبی شما را از میان جنگل‌ها عبور داده و به بوی گرم و محکم کهربا می‌رساند.
اگر الین نظر شما را به خود جلب کرده اما به دنبال خرید اقتصادی تری هستید، میتوانید با خرید ادکلن سکریفایس از برند اجمل که رایحه مشابه با الین را دارد خواسته خود را براورده کنید.

ادکلن Euphoria از Calvin Klein؛ پر زرق و برق، لوکس و اشرافی

عطر زنانه ایفوریا (Euphoria) یکی از لوکس‌ترین و خوشبوترین عطرهای برند کلوین کلین است که در سال 2005 توسط این کمپانی طراحی شد. رایحه شرقی و گل‌دار این عطر بهترین احساسات را در هر خانمی ایجاد می‌کند و به او حس جذابیت و برتری را اضافه می‌کند. با این عطر زنانه می‌توانید به زنی جذاب تبدیل شوید و خود را در مرکز توجه قرار دهید.
ادکلن ایفوریا یکی از جذاب ترین عطرهای زنانه از نظر آقایان است. رایحه گل بنفشه موجود در این عطر زنانه جزو برجسته‌ترین رایحه‌های آن است؛ به همین دلیل در ظاهر آن از رنگ بنفش استفاده شده است. این عطر ماندگاری بالایی دارد و میزان پراکندگی رایحه‌های ملایم و شیرین آن بسیار خوب است.

ادکلن La Vie Est Belle از Lancome؛ رایحه خوش گل‌ها و میوه‌ها

عطر لانکوم لا ویه بل عطری با رایحه گرم و شیرین است. این عطر زنانه و خاص در سال 2012 به بازار عرضه شد. این عطر با داشتن رایحه گل‌دار، میوه‌ای، خوراکی و ماندگاری بالا مناسب فصول سرد سال یا مهمانی‌های نیمه‌رسمی شبانه است. رایحه وانیل، نعناع هندی، گل یاس، زنبق و شکوفه پرتقال در این عطر به کار رفته و رایحه‌ای خوردنی و خوشمزه از پرالین نیز به راحتی در ترکیبات آن قابل استشمام است.
رایحه این ادکلن سرشار از شادی، لذت، فریبندگی و هیجان می‌باشد و برای بانوان بالای 30 سال مناسب‌تر می‌باشد و از میزان پراکندگی عالی برخوردار است.
برای خرید ادکلن اصل از جمله خرید ادکلن زنانه از برندهای معتبر من جمله برند لانکوم حتما به صفحه این برند سری بزنید تا سایر عطرهای جذاب این برند را مشاهده کنید.

ادکلن Narciso Rodriguez for her؛ تجسمی از فریبندگی و ظرافت زنانه

ادکلن نارسیسو رودریگز زنانه (فور هر) در اولین قدم خود در سال 2006 به عنوان رقیب جدی ادکلن‌های زنانه و جذاب برای مردان معرفی شد. ورژن اولیه آن با غلظت ادوتویلت، شیشه‌ای مشکی و جعبه‌ای صورتی داشت که نوع ادوپرفیوم آن با شیشه صورتی و جعبه مشکی وارد بازار شد. طبع این عطر معتدل و برای فصل پاییز بسیار مناسب است.
این ادکلن از جذاب ترین عطرهای زنانه از نظر آقایان است که رایحه آن با نت اولیه گل رز و هلو شروع می‌شود، نت میانی آن رایحه مشک و کهربا دارد و نت پایانی آن رایحه آرامش‌بخش چوب صندل را به مشام شما می‌رساند. برای خرید ادکلن اصل از جمله خرید ادکلن زنانه از برند نارسیسو رودریگز، به صفحه این برند سر بزنید تا لیستی از انواع عطرهای زنانه این برند را مشاهده کنید.

خرید ادکلن اصل زنانه مورد پسند آقایان

در این مطلب برخی از انواع جذاب ترین عطرهای زنانه از نظر آقایان را به شما با جزئیات معرفی کردیم. انتخاب یک عطر زنانه مناسب می‌تواند باعث جلب توجه بیشتر مردان و جذاب به نظر رسیدن شما در جمع‌های مختلف شود. شما می‌توانید برای خرید انواع ادکلن اصل زنانه مورد پسند آقایان از ایریکت، این عطرها را در سایت ما جستجو کنید. شما می‌توانید با مراجعه به ایریکت با خواندن لیستی از انواع عطرهای زنانه، مطابق سلیقه و هدف خود بهترین ادکلن را انتخاب کنید و از رایحه آن لذت ببرید.
در پایان این نکته را هم باید اضافه کرد جذابیت یک عطر با قیمت آن همیشه نسبت مستقیم ندارد و باید بدانید برای اینکه عطر شما از نظر دیگران جذاب باشد نیاز نیست هزینه هنگفتی بابت آن بپردازید. در مقاله بهترین عطرهای ارزان زنانه لیستی از عطرهای اقتصادی زنانه را برایتان فراهم کردیم که با مطالعه آن میتوانید عطرهای جذاب و اقتصادی‌تری را برای خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *