راهنمای خرید, عطر

عطرهای مشابه با کرید اونتوس | به جای این عطر مشهور از چه عطرهایی استفاده کنیم؟

عطرهای مشابه با کرید اونتوس - ایریکت

بهترین عطرهای مشابه با کرید اونتوس

برخی از عطرها هستند که رایحه بسیار دلپذیری دارند. رایحه این عطرها خاطرات زیادی را در ذهن ما ایجاد می‌کنند و استفاده از آن‌ها باعث می‌شود که دوستان ما همیشه ما را با آن رایحه خاص به‌یاد بیاورند. عطر کرید اونتوس یکی از معروف‌ترین عطر‌های بازار عطر و لوازم آرایشی بهداشتی است. بسیاری از آقایان عاشق رایحه این عطر هستند اما می‌خواهند از عطرهای دیگر بازار که رایحه‌ای مشابه با ادکلن کرید اونتوس دارند هم استفاده کنند. همچنین با توجه به قیمت بسیار بالای این عطر، بسیاری از افراد می‌خواهند رایحه این عطر گران‌قیمت را تجربه کنند. در این مطلب با بهترین عطرهای مشابه با کرید اونتوس آشنا می‌شویم.

معرفی عطر کرید اونتوس

کرید اونتوس محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عطر برند لوکس کرید است. این عطر در سال 2011 توسط برند کرید به بازار معرفی شد. رایحه عطر Creed Aventus می‌تواند شما را جادو کند. آقایانی که می‌خواهند در هر جمعی امضای مخصوص خود را داشته باشند و با یک رایحه خاص به‌یاد آورده شوند، از ادکلن کرید اونتوس استفاده می‌کنند.
این عطر دارای قدرت پخش و ماندگاری بسیار خوبی است و می‌توان آن را یکی از بهترین عطرهای تمام تاریخ دانست. در رایحه اولیه عطر Creed Aventus از عناصر آناناس، ترنج، سیب و انگور سیاه استفاده شده است. کرید در رایحه میانی این عطر لاکچری و دلپذیر از عناصر یاس، رز و نعناع هندی برای تاثیرگذاری بهتر استفاده کرده است. در رایحه پایانی نیز از عناصر مشک، عنبر و وانیل استفاده شده است. اگر می‌خواهید یکی از خاص‌ترین عطرهای دنیا را داشته باشید، خرید عطر کرید اونتوس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تنوع بالای بهترین عطرهای مشابه با کرید اونتوس

عطر Creed Aventus چیزی در حدود 350 دلار قیمت دارد و جزو عطرهای بسیار گران‌قیمت و لوکس بازار عطر و ادکلن است. بسیاری از افراد می خواهند رایحه این عطر را تجربه کنند و با توجه به گرانی این عطر، ترجیح می‌دهند که عطرهای مشابه با کرید اونتوس را تجربه کنند. خوش‌بختانه عطرهای زیادی در بازار عطر هستند که رایحه مشابهی با عطر Creed Aventus دارند.

معرفی Mont Blanc Explorer؛ از بهترین عطرهای مشابه با کرید اونتوس

یکی از جدیدترین عطرهایی که به بازار عطر و ادکلن در سال 2019 معرفی شد، عطر مون بلان اکسپلورر است که یکی از عطرهای مشابه با کرید اونتوس به‌شمار می‌آید. این عطر دارای رایحه‌ای خنک است که استفاده از آن در فصول گرم سال توصیه می‌شود.
عطر Mont Blanc Explorer مناسب آقایانی است که علاوه بر جذابیت، بسیار خاص‌پسند هم هستند. در رایحه اولیه این عطر از عناصر فلفل برزیلی، ترنج و مریم گلی استفاده شده است. رایحه میانی این عطر جذاب نیز از عناصر وتیور و چرم تشکیل شده است. مون بلان در رایحه پایانی برای ماندگاری بیشتر عناصر نعناع هندی، عنبر و کاکائو را استفاده کرده است. اگر به‌دنبال یکی از بهترین عطرهای مشابه با کرید اونتوس می‌گردید، عطر Mont Blanc Explorer قطعا گزینه مناسبی است.

معرفی عطر M. Micallef Royal Vintage؛ مردانگی با رایحه فلفل برزیلی

رایحه‌های عطر ام.میکالف رویال وینتیج باعث شده است تا این عطر شباهت زیادی با کرید اونتوس داشته باشد. عطر M. Micallef Royal Vintage دارای رایحه‌ای نسبتا شیرین است و می‌توان از آن در تمام فصول سال استفاده کرد.
این عطر در سال 2013 توسط برند ام میکالف به بازار عرضه شد و با توجه به ماندگاری و پراکندگی بسیار خوب توانست فروش خوبی را تجربه کند. جالب است بدانید کمپین تبلیغاتی این عطر با بازی بهرام رادان هنرپیشه محبوب کشورمان انجام شده است که همین مسئله موجب محبوبیت بیش از پیش این عطر در بین کاربران ایرانی شده است.
 بالطبع یکی دیگر از دلایل فروش خوب این عطر، شباهت زیاد با عطر کرید اونتوس است. رایحه‌های این عطر به‌صورت زیر هستند:

• رایحه اولیه: فلفل برزیلی و ترنج
• نت میانی: چرم و درخت سرو
• رایحه پایانی: مشک و نعناع هندی

معرفی ادکلن Mancera Cedrat Boise؛ خنک و مناسب برای فصول گرم

ادکلن منسرا سدرات بویز یک ادکلن خنک و شیرین است که استفاده از آن در فصل تابستان بسیار دلپذیر است. در این ادکلن از رایحه‌هایی استفاده شده است که شباهت‌های زیادی با رایحه‌های عطر کرید اونتوس دارند. ماندگاری عطر Mancera Cedrat Boise بسیار خوب است و پراکندگی آن هم در سطح قابل قبولی قرار دارد. اگر به‌دنبال یک عطر مشابه با کرید اونتوس هستید، Mancera Cedrat Boise می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. رایحه اولیه این عطر را عناصر انگور فرنگی و مرکبات تشکیل داده‌اند. در رایحه میانی این عطر از عناصر یاس و نعناع هندی و در رایحه پایانی نیز از عناصر چرم و وانیل استفاده شده است.

خرید ادکلن مرسدس بنز سلکت - ایریکت

معرفی عطر Mercedes Benz Select؛ لوکس آلمانی

کمپانی مرسدس بنز با ماشین‌های لوکس و گران‌قیمت خود شناخته شده است ولی در چند سال اخیر با تولید ادکلن‌ها باکیفیت توانسته در بین عطربازان محبوبیت خوبی پیدا کند. یکی از بهترین عطرهای برند مرسدس بنز که شباهت بسیار زیادی با عطر کرید اونتوس دارد، عطر مرسدس بنز سلکت است که در سال 2018 به بازار عرضه شد.
این ادکلن ماندگاری بسیار خوب و پراکندگی خوبی دارد و استفاده از آن در فصول معتدل سال مانند اوایل پاییز و بهار توصیه می‌شود. رایحه این ادکلن شیرین است و در گروه بویایی چوب مدیترانه‌ای قرار می‌گیرد. رایحه اولیه این عطر را عناصر انگور سیاه و ترنج تشکیل داده‌اند که باعث می‌شود در دقایق اولیه استفاده متوجه شباهت این عطر با عطر کرید اونتوس شوید. در رایحه میانی این عطر از سیب و نعناع استفاده شده است و در رایحه پایانی نیز از مشک و نعناع هندی برای ماندگاری بهتر استفاده کرده‌اند.

معرفی Armaf Club de Nuit Intense؛ از عطرهای اقتصادی مشابه با کرید اونتوس

اگر به دنبال یک عطر تلخ هستید که بتوانید در مهمانی‌های رسمی و نیمه‌رسمی آن را استفاده کنید، عطر Armaf Club de Nuit Intense ایده‌آل شما است. این عطر علاوه‌بر ماندگاری و پراکندگی خوب شباهت بسیاری با عطر کرید اونتوس دارد.
رایحه ادکلن آرماف کلاب عطر تلخ و ملایم است و استفاده از آن در تمام فصول سال مناسب است. رایحه اولیه این عطر از انگور سیاه، لیمو شیرین و سیب تشکیل شده است و شباهت زیادی به کرید اونتوس دارد. در نت میانی این عطر از عناصر یاسمن، توس و گل سرخ استفاده شده است. در رایحه پایانی نیز برای ماندگاری بهتر از عنبر، وانیل و نعناع هندی استفاده شده است. همان‌طور که می‌بینید این عطر از نظر رایحه یکی از عطرهای مشابه با کرید اونتوس به‌شمار می‌آید.

معرفی عطر Marc Joseph Mine pour homme؛ خوش رایحه و خوش قیمت

عطر Marc Joseph Mine pour homme از قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر عطرهای لیست عطرهای مشابه با کرید اونتوس، برخوردار است. اگر می‌خواهید با هزینه کم یک عطر مشابه کرید اونتوس بخرید، ادکلن مارک جوزف ماین با ماندگاری و پراکندگی متوسط، عطر بسیار مناسبی است.
عطر Marc Joseph Mine pour homme در سال 2012 به بازار عرضه شد و تا به امروز توانسته با توجه به ترکیبات مناسبات و کیفیت خوب فروش خوبی را در بازار تجربه کند. در رایحه اولیه این عطر عناصر لیمو، نارنگی و گریپ فروت به کار رفته است. رایحه میانی این عطر را عناصر فلفل قرمز، خس خس و زنجبیل تشکیل داده‌اند. در رایحه پایانی نیز از عناصر نعناع و مشک استفاده شده است.

معرفی عطر Nishane Hacivat؛ سمبلی از عشق به هنر

در دوران عثمانی و در کشور ترکیه نمایشی با نام سایه بازی یا همان Shadow Play به روی صحنه میرفت که در آن به کمک اشکالی برش خورده از کاغذ و یک منبع نور، نمایش‌هایی جذاب و بدیع خلق میشده است. برند نیشان با الهام از این نمایشنامه، سه گانه‌ای را خلق و روانه بازار کرد که عطر نیشان هاجیوات یا هسیوات یکی از عطرهای این سه گانه است .
در مسیر بویایی این عطر بی‌نظیر و در ابتدا ترکیبی از آناناس، ترنج و گریپ فروت به مشام می‌رسد. رفته رفته و با گذر زمان نت میانی روی کار می‌آید و رایحه سرو، یاس، نعناع هندی پدیدار می‌شوند و در نهایت با ترکیبی از روایح چوبی و خزه درخت بلوط خاتمه میابد و ماندگار می‌گردد.
بدون شک نمیتوان تشابه رایحه عطر نیشان هاجیوات به کرید اونتوس افسانه‌ای را نادیده گرفت اما بر خلاف بسیاری از کپی‌های موجود در بازار، این عطر صرفا یک کپی پوچ و بی هویت نیست و در لحظاتی از طول عمر خود شخصیت و امضای منحصر به فرد و مختص به خود را به نمایش می‌گذارد.
ماندگاری و پخش بوی بالا، طراحی رایحه جذاب و قیمت مناسب نسبت به کرید اونتوس، همگی مزیت‌هایی هستند که نمی‌توان به سادگی از کنارشان رد شد.
نیشان هاجیوات ادای احترام به هنر، ظرافت و عشق است.

خرید بهترین عطرهای مشابه با کرید اونتوس از ایریکت

با توجه به قیمت بالای عطر کرید اونتوس، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند عطرهایی با رایحه مشابه را استفاده کنند. برخی از عطرهای مشابه با کرید اونتوس کیفیت بسیار خوبی دارند و به‌عنوان یک جانشین مناسب می‌توان روی آن‌ها حساب کرد. فروشگاه آنلاین محصولات بهداشتی آرایشی ایریکت یکی از فروشگاه‌هایی است که شما می‌توانید تمام عطرهای موردنیاز خود را به آسان‌ترین روش خریداری کنید.
علاوه بر عطرهای مشابه با کرید اونتوس می‌توانید برای خرید ادکلن ارزان مردانه به این صفحه سری بزنید و با اعمال فیلتر قیمت برای خرید ادکلن اصل از ایریکت با قیمت دلخواه خود اقدام کنید.

2 دیدگاه در “عطرهای مشابه با کرید اونتوس | به جای این عطر مشهور از چه عطرهایی استفاده کنیم؟

  1. پرهام گفت:

    سلام وقت بخیر ، بنظر من اگر کسی عطر تلخ دوست داره Armaf Club de Nuit Intense از عطرهای خوب و مشابه با کرید اونتوس هست ,من که از این عطر استفاده می کنم و خیلی راضیم

  2. مرشاد گفت:

    بنظرم بوی عطر Nishane Hacivatخیلی خاص هست و من همیشه از این استفاده میکنم ، به شما هم پیشنهاد میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *