آرایشی و زیبایی, راهنمای خرید

بهترین کرم پودر | بهترین و بی‌نقص‌ترین رنگ پوست با خرید یک کرم پودر مناسب

خرید بهترین کرمپور - ایریکت

بهترین کرم پودرها؛ لازمه‌ یک آرایش طبیعی

لازمه‌ یک آرایش خوب، استفاده از کرم پودر است. کرم پودرها به‌صورت کلی برای پوشاندن و کاور کردن پوست و یکدست کردن نقاط پوست صورت استفاده می‌شوند. استفاده درست از کرم پودر باعث می‌شود که شما آرایشی یکدست و بدون نقص داشته باشید. از آنجا که کرم پودر نقش مهمی در آرایش صورت دارد، انتخاب بهترین کرم پودر موجود در بازار بسیار مهم است. مولفه‌های مختلفی مانند رنگ و نوع پوست در انتخاب یک کرم پودر خوب دخیل هستند. در این مطلب با نکات مهم در خرید کرم پودر و بهترین کرم‌ پودرهای بازار محصولات آرایشی و بهداشتی آشنا می‌شویم.

کرم پودر چیست و چه کاربردی دارد

پوست انسان به دلایل مختلفی مانند کم‌خوابی، کهولت سن و یا عدم مراقبت درست می‌تواند دچار مشکل شود. نواقص پوست یکی از مشکلات اصلی خانم‌ها در هنگام آرایش کردن، هستند. بانوان با استفاده از کرم پودر می‌توانند نواقص پوست خود مانند چین‌وچروک یا حلقه‌های زیر چشم را بپوشانند تا آرایشی یکدست و طبیعی داشته باشند.

انواع کرمپودر در فروشگاه اینترنتی ایریکت

نکات مهم در انتخاب بهترین کرم پودر

برای انتخاب کرم پودر مناسب باید نکات مهمی مانند تناسب کرم پودر با پوست و تناسب کرم پودر با رنگ پوست را رعایت کرد. درصورتی که این نکات مهم را رعایت نکنید، کرم پودر به‌خوبی روی صورت شما نمی‌نشیند و آرایش شما شکلی طبیعی نخواهد داشت. در ادامه نکات مهم در انتخاب بهترین کرم پودر را بررسی می‌کنیم.

تناسب با نوع پوست

پوست انسان‌ حالت‌های متفاوتی مانند خشکی یا چربی دارد. پوست افراد با یکدیگر متفاوت است و خانم‌ها نمی‌توانند بدون توجه به نوع پوست خود از هر کرم پودری استفاده کنند. در هنگام خرید کرمپودر باید کرم پودری را خریداری کنید که متناسب با وضعیت پوست شما باشد. انواع پوست و بهترین کرم پودرها برای آن‌ها عبارتند از:
• کرم پودر مناسب پوست خشک:
 کسانی که پوست خشکی دارند باید از کرم پودرهایی مایع یا آبرسان استفاده کنند. کرم پودرهایی که بافت کرمی دارند می‌توانند باعث افزایش رطوبت پوست شوند. یکی از بهترین کرم پودرهای بازار برای پوست‌های خشک، کرم پودر هلتی میکس بورژوا است.

• کرم پودر مناسب پوست چرب:
 کسانی که پوست چربی دارند با از کرم پودرهای پودری یا بدون چربی استفاده کنند. کرم پودرهای بدون چربی با استفاده از موادی که دورن آن‌ها است، چربی‌های روی پوست را جذب می‌کنند و باعث می‌شوند آرایش شما مدت بیشتری کیفیت خود را حفظ کند.

• پوست‌های حساس و کرم پودر مناسب آن:
 ‌کسانی که پوست‌های حساسی دارند باید از کرم پودرهایی استفاده کنند که درون آن‌ها الکل، اسانس و عطر وجود نداشته باشد. وجود هر یک از این مواد باعث تحریک پوست و ایجاد التهاب برروی پوست می‌شود.

تناسب با رنگ پوست

یکی از مهم‌ترین نکات انتخاب کرم پودر، توجه به رنگ پوست خود و مدل کرم پودر است. شرکت‌های سازنده کرم پودر، این محصولات آرایشی را متناسب با رنگ پوست‌های مختلف تولید می‌کنند. در هنگام خرید کرم پودر می‌توانید آن را بر روی پوست دست خود تست کنید تا از تطابق آن با رنگ پوست خود مطمئن شوید. در بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین هم راهنمای رنگ کرم پودر در قسمت توضیحات قرار داده شده است.
می‌توانید برای نتیجه بهتر چند کرم پودر که رنگ نزدیک به پوست شما دارد را خریداری کنید تا بتوانید در قسمت‌های مختلف پوست که رنگ متفاوتی با یکدیگر دارند استفاده کنید. همچنین رنگ پوست در فصول مختلف سال تغییر می‌کند و توصیه می‌شود همیشه چند کرم پودر در طیف رنگی پوست خود داشته باشید. یکی از بهترین کرم پودر‌های بازار که مناسب با بسیاری از پوست‌ها است، 
کرم پودر مات کاور 24 ساعته اینفالیبل لورال است.

ترکیبات کرم پودر

کرم پودر مدت زیادی برروی پوست باقی می‌ماند و به همین علت ترکیبات کرم پودر اهمیت زیادی برای سلامت پوست شما دارد. ترکیبات کرمپودر باید به رطوبت پوست شما کمک کند و باعث خشکی پوست نشود. همچنین کرم پودر باید ویتامین‌های مختلف و مفید برای پوست مانند ویتامین A را درون خود داشته باشند.
کرم پودرهای مناسب پوست چرب باید درون خود زینک و اسید گیلوکولیک هم داشته باشند تا از ترشح بیشتر چربی در پوست شما جلوگیری کنند. در کرم پودرهای مناسب پوست خشک نیز باید ترکیبات آنتی‌اکسیدان، اسید هالورونیک، گلیسیرین و آلوئه‌ورا وجود داشته باشد.
برخی مواد سمی و ممنوعه نیز نباید در کرم پودرها وجود داشته باشد. یکی از بهترین کرم پودرهای بازار که از نظر سلامت و کیفیت مواد به‌کار رفته در داخل آن بی‌نظیر است، 
کرم پودر استی لودر است که هم از مواد باکیفیتی ساخته شده و هم ماندگاری بسیار بالایی دارد.

تاریخ انقضای کرم پودر

در هنگام خرید کرم پودر باید مانند تمام محصولات و وسایل آرایشی و بهداشتی دیگر به تاریخ انقضای این محصول توجه کنید. استفاده از کرم پودری که تاریخ انقضای آن گذشته باشد، می‌تواند به پوست شما آسیب جدی وارد کند. عموما تاریخ انقضای کرم پودرها در پشت جعبه یا تیوب آن‌ها نوشته شده است. پیشنهاد می‌شود کرم پودرهایی را خریداری کنید که حداقل یک سال به تاریخ انقضای آن‌ها مانده باشد تا بتوانید با خیال راحت و بدون نگرانی آن را استفاده کنید.
در مواردی که تاریخ انقضا روی محصول درج نشده باشد، این تاریخ توسط بچ کد با Lot Number درج شده روی محصول قابل استخراج است.

بهترین کرم پودرهای موجود در بازار

کرم پودرهای زیادی در بازار لوازم آرایشی بهداشتی برای خرید موجود هستند و بسیاری از آن‌ها هم ویژگی‌های گفته‌شده درباره خرید بهترین کرم پودر را دارند اما برخی مدل‌های کرم پودر هستند که می‌توان آن‌ها را بهترین کرم پودر‌های بازار لوازم آرایشی بهداشتی دانست. در ادامه برخی از بهترین کرم پودرهای موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم اما پیش از آن و در راستای همین مطلب پیشنهاد میکنیم به مقاله راهنمای خرید کرمپودر هم سری بزنید و اطلاعاتتان را در این زمینه تکمیل کنید.

معرفی کرم پودر Estee Lauder Double Wear؛ همه‌فن‌حریف

کرم پودر استی لودر یکی از بهترین کرم پودرهای موجود در بازار لوازم آرایشی بهداشتی است. این کرم پودر به بهترین شکل می‌تواند نواقص پوست شما را پوشش دهد و بدون ایجاد احساس سنگینی به بهتر شدن آرایش شما کمک کند. کرم پودر Estee Lauder Double Wear در برابر رطوبت و گرما مقاوم است و به این سادگی از بین نمی‌رود. اگر پوست چربی دارید، کرم پودر استی لودر مناسب شما است؛ چرا که نمای نهایی مات برروی پوست شما ایجاد می‌کند.

معرفی Isadora Natural Matt؛ از بهترین کرم پودرهای بازار

کرم پودر نچرال مت ایزادورا انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که پوست حساسی دارند؛ چرا که در این کرم پودر اسانس و عطر استفاده نشده است. همچنین اگر پوست چربی دارید این کرم پودر می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. کرم پودر Isadora Natural Matt نمای نهایی مات برروی پوست شما ایجاد می‌کند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای زیرسازی پوست است. این کرم پودر درون خود مرطوب‌کننده نیز دارد تا پوست شما در هنگام استفاده طولانی مدت از کرم پودر ایزادورا، رطوبت خود را حفظ کند.

معرفی کرم پودر Loreal Infaillible Matte Cover؛ ماندگاری و کیفیت بالا

برند لورال یکی از معروف‌ترین شرکت‌های سازنده لوازم آرایشی و بهداشتی است که در کشور ایران نیز محصولات این برند طرفداران زیادی دارد. کرم پودر مات کاور 24 ساعته اینفالیبل لورال یکی از بهترین محصولات این برند در زمینه کرم پودر است. این محصول می‌توان تا یک شبانه‌روز بر روی پوست شما باقی بماند و با ترکیبات مفیدی که درون آن وجود دارد، از آسیب دیدن پوست شما جلوگیری کند. همان‌طور که از اسم آن‌ هم مشخص است، این کرم پودر نمایی مات برروی پوست شما ایجاد می‌کند.

معرفی کرم پو‌در Loreal Infaillible Fresh Wear 24h؛ قابلیت استفاده چندلایه

یکی دیگر از محصولات باکیفیت برند لورال، کرم پودر اینفالیبل 24 ساعته است. این کرم پودر با ماندگاری بالا می‌تواند پوشش بسیار خوبی برروی پوست شما ایجاد کند. کرم پودر اینفالیبل 24 ساعته لورال دارای بافت سبکی است و می‌توان آن را برای پوست‌های مختلف استفاده کرد. مواد ضدالتهابی بکار رفته در این کرم پودر باعث می‌شود که بر روی پوست التهاب و جوش زیرپوستی ایجاد نکند.

معرفی کرم پودر Maybellin Super Stay 30 Active Wear؛ 30 ساعت ماندگاری!

یکی دیگر از این محصولات یکی از بهترین کرم پودرهای بازار که ماندگاری 30 ساعته دارد، کرم پودر 30 ساعته سوپر استی میبلین است. کرم پودر اکتیو ویر 30 ساعته میبلین در برابر رطوبت و گرما مقاوم است و در طول 30 ساعت ماندگاری به حفظ تنفس طبیعی پوست کمک می‌کند. پوشش‌دهی این کرم پودر بی‌نظیر است و همه نقص‌های پوست شما را پوشش می‌دهد.

معرفی کرم پودر Bourjois Healthy Mix؛ سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی پوست

اگر به‌دنبال یک کرم پودر مناسب برای پوست خشک هستید، کرم پودر هلتی میکس بورژوا گزینه بسیار مناسبی است. این کرم پودر می‌تواند به‌خوبی نواقص پوست شما را پوشش دهد. در این کرم پودر از ترکیبات میوه‌های طبیعی برای بازدهی بهتر استفاده شده است. ماندگاری کرم پودر Bourjoise Healthy Mix بالای 16 ساعت است.

بهترین کرم پو‌در‌ها را از ایریکت تهیه کنید

با توجه به این که انتخاب کرم پودر در کیفیت آرایش شما نقش مستقیمی دارد، انتخاب بهترین کرم پودر بازار اهمیت زیادی دارد. کرم پودرها علاوه‌ بر زیرسازی پوست برای داشتن آرایشی بهتر و طبیعی‌ در حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از خشک‌شدن آن‌ هم نقش دارند. در فروشگاه آنلاین فروش محصولات آرایشی بهداشتی ایریکت، شما می‌توانید بهترین کرم پودرهای بازار را با ضمانت اصالت کالا خریداری کنید. همچنین در ایریکت شما می‌توانید علاوه بر خرید کرمپودر انواع لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست را هم خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *