عطر

عطرهای مردانه با ماندگاری بالا | بررسی 10 عطر برتر مردانه پرطرفدار

عطرهای مردانه با ماندگاری بالا - ایریکت

عطر مردانه خوشبو چه ویژگی‌هایی دارد

یافتن و خرید ادکلن مردانه اصل و البته خوشبو برای فصول مختلف می‌تواند تا مدت‌ها ذهن شما را به خود درگیر کرده و حتی بعد از گذشت مدت زمان زیاد، باز هم نتوانید به عطر مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. اما همیشه افراد با تجربه‌ای هستند تا شما را برای رسیدن به عطر مورد نظر راهنمایی کنند. امروز در وبلاگ ایریکت قصد داریم 10 مورد از برترین عطرهای مردانه با ماندگاری بالا که در تمامی بازارهای دنیا فروش خوبی را داشتند به شما معرفی کنیم.
قبل از پرداختن به اصل مطلب و در صورتی که به دنبال لیست مشابهی برای عطرهای مردانه هم هستید، پیشنهاد میکنیم به مقاله بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری و پخش بوی بالا هم سری بزنید؛ همچنین در سایت ایریکت امکان مشاهده و بررسی قیمت و خرید عطر زنانه با پخش بوی بالا نیز برای بانوان خوش‌سلیقه وجود دارد.

عطر مردانه و شخصیت اجتماعی که به شما می‌بخشد

به طور کلی می‌توان گفت که هرکسی تعبیری از کارکرد عطر مردانه در ذهن دارد. در یک تعریف ساده از عطر مردانه می‌توانیم بگوییم که در این صنعت از مواد اولیه‌ای استفاده می‌شود که اکثریت قریب به اتفاق مردان آن را می‌پسندند. ترکیب تمامی این مواد و قرار گرفتن آن‌ها در کنار هم نتیجه‌ای خارق‌العاده را به همراه خواهد داشت. بسیاری از کارشناسان عقیده دارند یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های عطر‌های مردانه با ماندگاری بالا، کیفیت مناسب و تناسب با نیازها و علایق روز جامعه است.
فرض کنید قصد دارید با فرد مورد علاقه خود قراری را تنظیم کنید. پس از اینکه انتخاب لباس‌هایتان تمام شد به سراغ میز عطرهای خود می‌روید. در نگاه اول با تعداد زیادی عطر روبرو می‌شوید. اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنید، این است که همیشه عطری را می‌پسندید که شما را به خود جذب کرده و به شما حس بهترین بودن در میان افراد حاضر در اتاق را بدهد. ما در ایریکت قصد داریم در این مسیر در کنار شما بوده و در جهت رسیدن به عطر مورد علاقه تمامی توضیحات لازم را به شما ارائه دهیم.

معرفی برترین برندهای عطر مردانه

همانطور که می‌دانید برندها و شرکت‌های زیادی در زمینه تولید عطر فعالیت می‌کنند، اما نگاه ما در بخش فروش عطر مردانه ایریکت ارائه بهترین عطرهای مردانه با ماندگاری بالا است. این محصولات خود را به خوبی با نیازهای روز جامعه وفق داده و بازخوردهای بسیار مثبتی را دریافت کرده‌اند. در ادامه به معرفی 10 عدد از عطرهای مردانه با پخش بو و ماندگاری بالا می‌پردازیم.
در این مطلب سعی کردیم لیستی از بهترین عطرهای مردانه با تاکید بر ماندگاری و پخش بوی بالا به شما ارائه کنیم؛ اما پیش از پرداختن به اصل مطلب اگر میخواهید نگاهی کلی‌تر به موضوع داشته باشید پیشنهاد میکنیم سری هم به مقاله بهترین عطرهای مردانه بزنید.

ادکلن بلک افغان | Nasomatto Black Afgano

ادکلن بلک افغان یکی از محبوب‌ترین عطرهای خاص دنیا بوده که در حال حاضر از طرفداران خاصی برخوردار است. این عطر پرفیوم برای بانوان نیز قابل استفاده است. بلک افگانو با حجم 30 میلی‌لیتری و طراحی منحصر به فرد، تصویری زیبا از شما را در اذهان باقی می‌گذارد.
هنگامی که این ادکلن را بر روی پوست و یا محل نبض خود اسپری می‌کنید، به راحتی متوجه بوی معطر گیاه شاهدانه و نت‌های سبز خواهید شد. اگر شما فردی هستید که میان رایحه عطر و قیمت، گزینه اول را ترجیح می‌دهید، بدون شک از بلک افغان رضایتی همیشگی خواهید داشت.

عطر آمواژ اینترلود مردانه | Amouage Interlude

عطر آمواژ اینترلود مردانه، نماد عطری لوکس، خارق العاده و آرامش و سکون است. به گفته کریستوفر یانگ مدیر ارشد تولید برند آمواژ درباره اینترلود: من با تمامی سلول‌های بدنم چیزی که مشاهده و حس می‌کنم را در رایحه این عطر می‌یابم. عطر آمواژ اینترلود به شما حسی سرشار از آرامش و لذت را منتقل می‌کند.
عطر آمواژ در میان عطرهای مردانه با ماندگاری بالا، عطری به شدت ماندگار داشته و برای سلایق مدرن بسیار مناسب می‌باشد. عطر آمواژ رایحه‌ای بسیار شیرین و گرم دارد. نت ابتدایی عطر، دارای بویی چرمی، دودی و تلخ است. شاید در ابتدا از ترکیبات رایحه این عطر تعجب کنید، اما پس از گذشت چند ساعت رایحه‌ای باورنکردنی اطراف شما را فرا می‌گیرد.

عطر مارلی پگاسوس | Parfums de Marly Pegasus

درست در سال 2011 میلادی بود که عطر مارلی پگاسوس با رایحه نسبتا شیرین و تند خود به بازار مصرف جهانی عرضه شد. از این عطر همواره به عنوان عطری شیک و مردانه یاد می‌شود. نام مارلی پگاسوس برگرفته از یکی از اسب‌های یونانی در افسانه‌های اساطیری و باستانی کشور یونان است.
ادکلن پگاسوس به شما حسی متفکرانه و عمیق را هدیه می‌کند. این عطر نمادی از قدرت و شکوه بوده و برای آقایان با هر سنی مناسب است. عطر مارلی پگاسوس از ماندگاری بسیار زیادی برخوردار است. برای مثال در تولید محصولاتی مثل پیور هاوانا شاهد ماندگاری‌هایی در حد 2 الی 3 روز بودیم.
اما آنچه که در رابطه با این عطر ایجاد شگفتی می‌کند این است که مارلی پگاسوس در شرایط خاص بیش از یک هفته قابلیت ماندگاری دارد!

اپیولنت شیخ کلاسیک شماره 77 | Opulent Shaik Classic No 77

شیخ اپیولنت کلاسیک شماره 77، به همراه طراحی خاص و منحصر به فرد خود یک زندگی پر زرق و برق، لوکس و اشرافی را برای شما تداعی می‌کند. شیخ اپیولنت کلاسیک همه آن چیزی است که مردان آرمانگرا و بی‌پروا به دنبال آن هستند؛ یعنی ترکیبی افسانه‌ای از ظرافت و مردانگی. این عطر در سالیان اخیر بسیار پرفروش و محبوب بوده و جوایز متعددی را نیز از آن خود کرده است. شیخ 77 نمایشی از یک سبک زندگی مجلل، رویایی و پادشاهانه است. برای خرید ادکلن شیخ 77 یکی از بهترین عطرهای مردانه با ماندگاری بالا می‌توانید به این صفحه از سایت ایریکت سر زده و از آخرین اطلاعات این محصول باخبر شوید.

زرجوف مفیستو | Xerjoff Mefisto

عطر مفیستو از برند زرجوف کازاموراتی در سال 2009 با هدف ادای احترام به عطرهای کلاسیک کشور ایتالیا به بازار عرضه شد. زرجوف مفیستو نت‌هایی از میوه‌هایی مثل لیموی زرد، گریپ فروت و ترنج دارد. از نکات حائز اهمیت درباره این برند، تلاش آن در جهت الهام و تاثیرپذیری از هنرهای دوران قدیم کشور ایتالیا است.
به گفته سرجیو مومو موسس این برند: ما به دنبال حفظ میراث تاریخی و هنری کشور خود هستیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن آن را به دنیا معرفی کنیم. به جرات می‌توان گفت که عطر مفیستو یکی از خوشبوترین عطرهای مردانه با ماندگاری بالا به شمار می‌رود که با طبع خنک و تند خود گزینه‌ای بسیار مناسب برای روزهای معتدل و گرم بهار و تابستان است.
اگر به دنبال این هستید تا در میان جمع آشنایان و دوستان خود همانند یک ستاره شروع به درخشش کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از عطر زرجوف مفیستو است. شما می‌توانید به راحتی با رفتن به سایت ایریکت از آخرین قیمت این محصول به عنوان پیشنهاد ویژه ما اطلاع حاصل کنید.

تام فورد توسکان لدر | Tomford Tuscan Leather

شاید تام فورد موسس و صاحب یکی از استثنائی‌ترین و بهترین برندهای عطرسازی جهان بی‌راه نگفته باشد که: این عطر اختصاصی‌ترین، رمزآلودترین و کامل‌ترین عطر من به حساب می‌آید؛ و من باید طوری آن را در میان مردم عرضه کنم تا حس رویایی و کاملا خاص و منحصر به فرد خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارم.
امروز می‌توانیم در کمال قاطعیت این گفته وی را تایید نماییم. زیرا عطر تام فورد توسکان لدر در نخستین سال تولید خود یعنی سال 2007 میلادی مبلغی معادل با بودجه چندین و چند کارخانه بزرگ و مطرح عطرسازی جهان را به مدت 3 سال به عنوان آمار فروش خود ثبت کرد. این عطر با رایحه استثنایی که همراه با خود دارد، ویژگی‌هایی مثل پخش بوی بسیار بالا و ماندگاری عالی دارد. در وصف عطر توسکان لدر همین بس که به عنوان هدیه‌ای به پادشاه کشور نروژ اهدا گشت.

ادکلن کرید اونتوس | Creed Aventus

برند کرید در سال 1760 میلادی در شهر پاریس تاسیس شد. این برند در بین میان چهره‌های مشهور همانند ورزشکاران و هنرپیشگان بسیار محبوب است. از نکات جالب توجه در رابطه با برند کرید، علاقه زیاد خاندان سلطنتی کشور بریتانیا به این برند است.
رایحه عطر کرید اونتوس این عطر، نشاط و شادابی را برای شما به ارمغان آورده و سبب حفظ وقار و ابهت شما خواهد شد. این محصول به دلیل بسته‌بندی خاص که ترکیبی از فرم شیشه‌ای و رنگ سیاه بدنه است، نیز در بین علاقه‌مندان شهرت فراوانی را کسب کرده است.
به عقیده بسیاری از کارشناسان، استفاده از این عطر برای افرادی با سن 22 سال به بالا مناسب می‌باشد. اما بعدها نتایج و شواهد تحقیقات مختلف خلاف این گفته را به اثبات رساند. می‌توان گفت تم کلی عطر اونتوس را روایح میوه‌ای تشکیل می‌دهند.
این عطر به عنوان یکی از عطرهای شیرین و خنک، در فهرست عطرهای مردانه با ماندگاری بالا قرار گرفته و برای استفاده در فصلی مانند تابستان گزینه‌ای بسیار مناسب به شمار می‌رود.
اگر شما هم از شیفتگان کرید اونتوس هستید اما قصد پرداخت چنین مبلغی برای خرید این عطر را ندارید پیشنهاد میکنیم به مقاله عطرهای مشابه کرید اونتوس سری بزنید.

عطر دیور هوم پارفوم | Dior Homme Parfum

دقیقا در سال 2014 میلادی بود که عطر دیور هوم پرفیوم توسط فرانسوا دیماکی طراحی و سپس روانه بازار شد. دیور هوم پارفوم نامی است که شاید بتوان به جرئت گفت بسیاری از علاقه‌مندان و دنبال‌کنندگان محصولات برند دیور منتظر عرضه این محصول به بازار بودند تا بتواند راه خود را به عنوان جایگزین دیور هوم اینتنس در خانه‌های مردم باز کند.
دیور هوم پارفوم با داشتن ترکیبی از بوهای چرمی و چوبی و طبعی گرم و پودری یک شاهکار از سوی برند دیور محسوب می‌شود. نقطه قوت این برند، رایحه بسیار عالی و ماندگاری و بوی پخش شگفت‌انگیز آن است.

لالیک انکر نویر ال اکستریم | Lalique Encre Noire Al'extreme

لالیک انکر نویر اکستریم یا همان لالیک اکستریم یکی از نام‌‎های آشنا در بین ادکلن‌هایی است که در یک دهه اخیر تولید شده‌اند. لالیک انکر نویر ال اکستریم، برندی است که برای مردان کاریزماتیک، یک انتخاب ایده‌آل به شمار می‌رود.
عطر چوبی و غلیظ برند لالیک انکر نویر ال اکستریم، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی و منحصر‌به‌فردی را از شما در هر جایی به یادگار می‌گذارد. این عطر به معنای حقیقی کلمه ظریف، پیچیده، بی‌همتا و بسیار اغواگر بوده که به همه این خواص شگفت‌انگیز می‌توانیم رایحه خاص زنبق را نیز اضافه کنیم.

جکس بوگارت سیلور سنت | Jacques Bogart Silver Scent

عطر جکس بوگارت سیلور سنت، یکی از قدرتمندترین‌های فهرست برترین عطرهای مردانه با ماندگاری بالا در فروشگاه اینترنتی عطر ایریکت به شمار می‌رود. ادکلن سیلور سنت، رایحه‌ای شرقی – چوبی دارد که به دلیل به کارگیری میوه لیچی، دانه تونکا، اسطوخودوس و بهار نارنج رایحه‌ای تند و شیرین را عرضه می‌کند.
بسیاری از دنبال کنندگان و علاقه‌مندان سیلور سنت بر این باورند که این عطر از ماندگاری، قدرت و کیفیتی بسیار بالا برخوردار است. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این عطر را در مناسبت‌هایی مثل سالگرد ازدواج، روز ولنتاین، روز تولد و یا روز پدر به عزیزان خود هدیه کنید.

آشنایی با متداول‌ترین رایحه‌های عطر مردانه با ماندگاری بالا

به صورت کلی می‌توان گفت که کاربرد دو خانواده بویایی در بین عطرهای مردانه بسیار متداول است که شامل خانواده آروماتیک و روایح شرقی می‌شود. این دو گروه خود به زیرمجموعه های دیگری تقسیم می‌شوند که در ادامه به بیان مفصل هر یک از آن‌ها به دقیق‌ترین شکل ممکن خواهیم پرداخت:

خانواده آروماتیک:
آروماتیک در لغت به معنای خوشبو و معطر است. به طور کلی روایح آروماتیک از ترکیب موادی مانند مریم گلی، زیره سبز، رزماری، اسطوخودوس و سایر گیاهانی که بوی تند علف‌گون با خود به همراه دارند تولید می‌شوند. از نقطه نظر کارشناسی و حرفه‌ای ترکیبات آروماتیک غالبا برای تولید عطرهای مردانه با ماندگاری بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به ذکر چند مورد از روایح آروماتیک اشاره خواهیم کرد:
• آروماتیک – دریایی
• آروماتیک – میوه‌ای
• آروماتیک – فوژه
• آروماتیک – سبز
• آروماتیک – ادویه‌ای

رایحه شرقی از چه ویژگی‌هایی برخوردار است:
عطرهایی که در خانواده روایح شرقی طبقه‌بندی می‌شوند، عموما گرم و شدیدا مردانه و قوی هستند. در اکثریت موارد مشاهده شده است که این روایح از ترکیب موادی مانند مشک، صمغ، وانیل و چوب‌های نامتعارف و مخصوصا عنبر تشکیل می‌شوند. در بسیاری از مطرح‌ترین کارخانه‌های عطرسازی در سراسر جهان، این مواد را به همراه سایر گل‌ها و ادویه‌ها، مخلوط نموده که بر همین اساس به زیرمجموعه‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. به صورت کلی گروه‌های زیر را می‌توانیم به عنوان خانواده روایح شرقی در نظر بگیریم که در تولید عطرهای مردانه بسیار کاربرد دارند:
• شرقی – فوژه
• شرقی – چوبی
• شرقی – ادویه‌ای

فروشگاه آرایشی بهداشتی ایریکت؛ تجربه خریدی متناسب با شخصیت شما

اصولا عطرها به منظور قرارگیری در شرایط و موقعیت‌های مختلف به مراحل طراحی و تولید می‌رسند. به همین جهت بهتر است تا در هنگام خرید عطر، با بررسی و تحقیق جامع به دنبال تهیه عطری مناسب با شرایط فردی خود باشید. به عنوان مثال بر طبق گزارشاتی که به تازگی در بسیاری از مجلات و نشریات معتبر مد و زیبایی چاپ شده است، به آن دسته از افرادی که پوستی روشن دارند، توصیه می‌شود تا از عطرهایی استفاده کنند که رایحه گل‌ها در آن به میزان فراوانی یافت می‌شود. آن دسته از آقایانی که پوستی گندمی و سبزه دارند بهتر است تا رایحه‌های گرم و شیرین را امتحان کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *