عطر

بهترین عطرهای اسپرت در بازار کدام‌اند | برترین عطرهای مشترک زنانه/مردانه

خرید بهترین عطرهای اسپرت - ایریکت

ویژگی‌های یک عطر اسپرت خوب را بشناسیم

یک عطر اسپرت خوب برای این که بتواند در بین جوانان و دیگر افراد طرفدار پیدا کند، باید ویژگی‌هایی مانند ماندگاری بالا، رایحه‌های متفاوت و جذاب داشته باشد. یک عطر اسپرت خوب باید بتواند با روحیه جوانان سازگار باشد تا آن‌ها بتوانند در هر شرایطی از این عطر استفاده کنند. یکی از ویژگی‌های مشترک بهترین عطرهای اسپرت، تنوع بالای نت‌های آن‌ها است. برای آگاهی از قیمت و خرید عطر مردانه اصل و همچنین قیمت و خرید عطر زنانه اصل به این صفحات از سایت ایریکت سری بزنید و بهترین گزینه های موجود را بررسی و خریداری کنید.

بهترین عطرهای اسپرت زنانه و مردانه

تنوع عطرهای اسپرت بسیار بالا است و شما می‌توانید در بازار عطرهای اسپرت زیادی مانند Creed Silver Mountain Water، Guerlain Santal Royal، Parfums de Marly Layton و Calvin Klein CK One را برای خرید پیدا کنید. این عطرها، بهترین عطرهای اسپرت بازار هستند و شما می‌توانید با انتخاب این عطرها، حس جوانی را در خود زنده کنید.
ویژگی اصلی جذاب این عطرها، فراجنسیتی یا یونی سکس بودن آن‌ها است. مردان و زنان می‌توانند از این عطرها در مراسم‌های خود استفاده کنند. این قابلیت جذاب باعث می‌شود که زوج‌ها بتوانند از یک عطر مشترک استفاده کنند. برای آگاهی از قیمت و خرید بهترین عطرهای اسپرت یا مشترک مردانه و زنانه می‌توانید به این صفحه از سایت ایریکت سری بزنید و عطر دلخواه خود را انتخاب کنید تا در هر مجلسی متفاوت و اسپرت باشید. با بهترین عطرهای اسپرت زنانه و مردانه آشنا می‌شویم:

عطر Creed Silver Mountain Water؛ لوکس و گران‌قیمت

عطرهای برند کرید همواره جزو گران‌قیمت‌ترین و لوکس‌ترین عطرهای بازار هستند. عطر کرید سیلور مانتین واتر یکی از بهترین عطرهای اسپرت کمپانی کرید است که در سال 1995 به بازار عرضه شده است. اگر می‌خواهید در هر مجلسی بدرخشید و رایحه عطر شما نظر هر شخصی را به خود جلب کند، عطر Creed Silver Mountain Water بهترین گزینه برای شما است.
رایحه این عطر باتوجه به استفاده از عناصری مانند مشک، چوب صندل، رزین باریجه و پتی دانه در نت پایه آن، خنک و ترش و شیرین است. استفاده از عطر Creed Silver Mountain Water در فصول گرم سال مانند اواخر بهار و تابستان بسیار توصیه می‌شود. کمپانی کرید در نت اولیه این عطر از پرتقال ماندارین و ترنج برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده کرده است. همچنین نت میانی عطر Creed Silver Mountain Water از عناصر انگور سیاه و چای سبز تشکیل شده است.
عطر Creed Silver Mountain Water در زمینه ماندگاری و پخش بو هیچ جای حرفی باقی نمی‌گذارد و از این نظر شاید بتوان این عطر را یکی از بهترین عطر مردانه با ماندگاری و پخش بوی بالا نامید. بسیاری از عطربازان، عطر Creed Silver Mountain Water را بهترین عطر اسپرت بازار می‌دانند.

 

عطر Guerlain Santal Royal؛ جذابیت با رایحه دلپذیر کهربا

یکی دیگر از عطرهای اسپرت گران‌قیمت لیست بهترین عطرهای اسپرت، عطر گرلن سانتال رویال است که در نت پایه آن از عناصر مشک، عود، کهربا، چوب صندل سفید و چرم استفاده شده است. اگر به دنبال عطری هستید که روحیه جوانی را در شما تازه کند و در هر مراسمی افراد از شما نام عطری که استفاده کرده‌اید را بپرسند، عطر Guerlain Santal Royal بهترین و ایده‌آل‌ترین گزینه برای شما است.
رایحه عطر Guerlain Santal Royal، گرم، شیرین و دارای سبکی شرقی – چوبی است و افراد می‌توانند فارغ از جنسیت این عطر جذاب را استفاده کنند. اگر به دنبال یک عطر فراجنسیتی هستید، ادکلن Guerlain Santal Royal به‌عنوا یکی از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری و پخش بوی بالا، می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. در نت اولیه این عطر برای تاثیرگذاری بیشتر در ساعات اولیه استفاده، از عناصر یاس و بهارنارنج استفاده شده است. همچنین عناصر اصلی تشکیل‌دهنده نت میانی عطر Guerlain Santal Royal، عناصر دارچین، هلو و رز هستند.

آشنایی با عطر Parfums de Marly Layton

عطر پرفیومز دو مارلی لیتون یکی از بهترین عطرهای فراجنسیتی یا یونی سکس بازار است که در سال 2016 به بازار عرضه شد و توانست فروش خوبی را تجربه کند؛ چرا که در این عطر برای نت پایه از عناصر صندل، هل، فلفل، وانیل و چوب گایاک استفاده شده است. استفاده از این عناصر باعث شده که ماندگاری و پخش بوی این عطر بسیار بالا باشد و بتوان از آن در روزهای طولانی استفاده کرد.
عطر Parfums de Marly Layton با رایحه گرم و شیرینی که دارد مناسب استفاده در فصول سرد است. شما می‌توانید در روزهای سرد زمستانی از این عطر گران‌قیمت برای جذابیت بیشتر استفاده کنید. در نت اولیه این عطر از اسطوخودوس، سیب، پرتقال ماندارین و نارنج به‌عنوان عناصر مهم و تاثیرگذار استفاده شده است. نت میانی عطر Parfums de Marly Layton نیز از عناصر یاسمین، شمعدانی و گل بنفشه تشکیل شده است. اگر به دنبال یک عطر یونی سکس لوکس با قیمت مناسب می‌گردید، عطر Parfums de Marly Layton بهترین انتخاب برای شما است.

عطر Tom Ford Oud Wood؛ مناسب زنان و مردان خاص پسند

عطرهای برند تام فورد همواره با قیمت بسیار گران و ماندگاری خوبی که دارند، در میان عطربازان شناخته شده هستند. عطر تام فورد عود وود یکی از بهترین و البته گران‌قیمت‌ترین عطرهای اسپرت بازار است. شما می‌توانید از این عطر در فصول سرد سال استفاده کنید. رایحه عطر Tom Ford Oud Wood با توجه‌ به عناصری مانند وانیل، چوب صندل سفید، خس‌خس، کهربا، عود و فلفل سیچوان، بسیار گرم و تند است. این عطر مناسب جوانانی است که روحیه جسور و ریسک‌پذیری دارند.
عطر Tom Ford Oud Wood در سال 2007 توسط کمپانی تام فورد به بازار عرضه شد. این عطر توانست از نظر عطربازان لقب بهترین عطر اسپرت و فراجنسیتی را کسب کند. اگر به دنبال یک عطر خاص، گران‌قیمت و گرم می‌گردید، عطر Tom Ford Oud Wood بهترین انتخاب برای شما است.

 

پرفیوم Calvin Klein CK One؛ از بهترین عطرهای اسپرت اقتصادی

کمپانی Calvin Klein همواره بهترین عطرهای اسپرت بازار را با بهترین قیمت تولید می‌کند. عطر کلوین کلین سی کی وان، یکی از بهترین عطرهای اسپرت بازار است که شما می‌توانید آن را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید. اسپرت و فراجنسیتی بودن این عطر باعث شده است که طرفداران زیادی داشته باشد و بسیاری از زوج‌ها، از این عطر جذاب به‌صورت مشترک استفاده کنند.
با وجود این که عطر Calvin Klein CK One در سال 1994 به بازار عرضه شد اما تا به امروز طرفداران خود در بین قشر جوان را حفظ کرده است. در نت اولیه این عطر از عناصری مانند ماندارین، لیمو، پاپایا و آناناس برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده شده است. نت میانی و پایه این عطر نیز از عناصری مانند مشک، بلوط، سدر، سوسن، گل بنفشه، گل یاس و جوز تشکیل شده است.

عطر Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540، شاهکار صنعت عطر!

در رقابت از نظر قیمت بالا، عطر فرانسیس کرکجیان باکارات رژ 540 تمام عطرهای لیست بهترین عطرهای اسپرت را شکست می‌دهد. این عطر یکی از خاص‌ترین و گران‌قیمت‌ترین عطرهای بازار است که رایحه‌ای گرم و شیرین دارد. ماندگاری و پراکندگی این عطر بسیار خوب است و شما می‌توانید از آن در مهمانی‌های رسمی استفاده کنید. باتوجه‌به استفاده از عناصر بادام، یاس، زعفران، عنبر و مشک در این عطر، استفاده از آن در فصول سرد سال بسیار مناسب است.

ایریکت؛ مرجع فروش بهترین عطرهای اسپرت بازار

خرید ادکلن اصل همواره یکی از دغدغه‌های اصلی عطربازان است. شما می‌توانید در سایت ایریکت با خیالی راحت از بابت اصل بودن عطرهای اسپرت، خرید خود را از میان مدل‌ها و برند‌های مختلف عطر انجام دهید. اگر به دنبال فروشگاهی مطمئن برای خرید بهترین عطرهای اسپرت بازار هستید، ایریکت بهترین گزینه برای شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *