عطر

بهترین عطرهای تلخ زنانه | برترین عطرها برای خانم‌های خوش‌سلیقه و خاص پسند

خرید ادکلن تلخ زنانه - ایریکت

با بهترین عطرهای تلخ زنانه، متمایز شوید!

همواره رایحه تلخ عطر، یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین رایحه‌های موجود در بازار است که بسیاری از آقایان و خانم‌ها ترجیح می‌دهند در هر فصلی از این رایحه استفاده کنند. عطرهای تلخ بسیار پرفروشی در بازار هستند که می‌توانند نیاز افراد علاقه‌مند به رایحه تلخ را برطرف کنند. در میان تمام عطرهای تلخ موجود در بازار، برخی عطرها کیفیت و ماندگاری بالاتری دارند. این عطرها عموما برای برندهای مطرح صنعت عطر هستند. در این مطلب با بهترین عطرهای تلخ زنانه آشنا می‌شویم.

بهترین عطرهای تلخ زنانه بازار را بشناسیم

همان‌طور که عنوان شد برخی عطرهای تلخ زنانه موجود در بازار مانند  Hermes Elixir Des merveilles، Chanel Coco noir، Bvlgari Aqva Divina و Lalique Living به نسبت دیگر عطرهای تلخ کیفیت، ماندگاری و پخش بوی بسیار بهتری دارند. اگر به دنبال خرید یک عطر تلخ زنانه برای استفاده در مهمانی‌های رسمی یا حتی استفاده روزمره هستید، این عطرها به عنوان بهترین عطرهای تلخ زنانه، می‌توانند نیاز شما را برطرف کنند. قبل از پرداختن به اصل موضوع و در صورتی که به دنبال لیست مشابهی برای عطرهای مردانه هستید، پیشنهاد میکنیم سری هم به مقاله بهترین عطرهای تلخ مردانه بزنید.
با بهترین عطرهای تلخ زنانه بازار آشنا می‌شویم.

عطر Chanel Coco Noir؛ رایحه تلخ اما جذاب زنانگی

نام برند شنل را تقریبا در تمام لیست‌هایی که برای عطرهای برتر نوشته می‌شود، می‌توان مشاهده کرد. تمام عطرهای برند شنل کیفیت، ماندگاری و پراکندگی بوی بسیار بالایی دارند و عطر شنل کوکو نویر نیز یکی از بهترین و پرفروش‌ترین عطرهای تلخ زنانه این برند به‌شمار می‌آید.
اگر می‌خواهید تمام افرادی که با آن‌ها برخورد دارید نام عطر شما را بپرسند، عطر Chanel Coco Noir باید انتخاب اول شما باشد. این عطر رایحه‌ای تلخ، گرم و بسیار تاحدی شیرین دارد و شما می‌توانید از آن در فصول سرد سال استفاده کنید. با توجه‌ به قیمت بالای این عطر، بسیاری از افراد نمی‌توانند آن را تهیه کنند و به همین علت شما به یکی از خاص‌ترین زنان مهمانی یا دورهمی تبدیل خواهید شد.
شنل در عطر Chanel Coco Noir برای تاثیرگذاری بیشتر در ساعات اولیه از عناصر ترنج و گریپ‌فروت در رایحه اولیه این عطر گران‌قیمت استفاده کرده است. رایحه میانی عطر Chanel Coco Noir تحت تاثیر عناصر گل شمعدانی، گل رز، گل نرگس و گل یاس توانسته به یکی از بهترین رایحه‌های ماندگار تبدیل شود. بسیاری از عطربازان، ادکلن Chanel Coco Noir را بهترین عطر زنانه می‌دانند.

ادکلن Hermes Elixir des Merveilles؛ پرهیجان با رایحه فلفل قرمز شیرین

کمپانی هرمس یکی دیگر از برندهای مطرح صنعت عطرسازی است که همواره عطرهای آن طرفداران بسیار زیادی دارد. عطر هرمس الکسیر د مرویلس یا همان الکسیر د مقوه ، یکی دیگر از شاهکارهای این کمپانی است که در سال 2006 به بازار عطر عرضه شد. رایحه این عطر به علت استفاده از عناصری مانند سدر، صنوبر، خزه درخت بلوط و خس‌خس در نت پایانی آن بسیار دلپذیر است. اگر یک خانم خاص پسند هستید، عطر Hermes Elixir Des Merveilles می‌تواند تمام خواسته‌های شما را از یک عطر خوب برآورده کند.
استفاده از عطر مقوه الکسیر در فصول سرد سال توصیه می‌شود؛ چرا که با رایحه تلخ آن، شما می‌توانید هر محیطی را گرم کنید. همچنین ماندگاری و پراکندگی بوی عطر Hermes Elixir Des merveilles بسیار زیاد است و شما تا ساعت‌ها می‌توانید بوی خوش نت‌های مختلف این عطر را استشمام کنید. هرمس در رایحه اولیه این عطر از عناصری مانند پرتقال و لیمو استفاده کرده است. رایحه میانی عطر Hermes Elixir Des merveilles نیز از عناصر کهربا، فلفل قرمز شیرین و بنفشه تشکیل شده است.

عطر Bvlgari Aqva Divina؛ لذت تجربه خنکای ساحل دریا

عطرهای برند بولگاری همیشه به علت رایحه جذاب و طراحی شیشه‌های جذاب خود در میان عطربازان مشهور بوده‌اند. عطر بولگاری آکوا دیوینا، یکی از بهترین عطرهای تلخ و خنک زنانه است؛ چرا که رایحه خنک و تلخ این عطر، به علت استفاده از عناصری مانند کهربا، ترنج و موم در نت‌های مختلف آن، می‌تواند نظر هر مردی را به خود جلب می‌کند. اگر به دنبال خرید بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا هستید، پیشنهاد می‌کنیم به این صفحه از سایت ایریکت سری بزنید و عطر زنانه موردعلاقه خود را به‌ راحتی انتخاب کنید.
عطر Bvlgari Aqva Divina در سال 2015 با ماندگاری قابل قبول و پراکندگی بوی متوسط به بازار عرضه شد. این عطر برخلاف بسیاری از عطرهای تلخ دیگر، مناسب استفاده در فصول گرم سال است. اگر به دنبال یک عطر تلخ مناسب فصل تابستان و بهار می‌گردید، عطر بولگاری آکوا دیوینا انتخاب ایده‌آل شما است. بولگاری در رایحه اولیه این عطر از عناصری مانند نمک، ترنج و زنجبیل استفاده کرده است. رایحه میانی عطر آکوا دیوینا از میوه به و ماگنولیا و رایحه پایانی آن نیز از موم و کهربا ساخته شده است.

عطر Versace Crystal Noir؛ جذابیت و وقار با گل‌های شرقی

در سال 2004 بود که برند ورساچه از عطر تلخ شاهکار خود با نام ورساچه کریستال نویر رونمایی کرد. این عطر یکی از بهترین عطرهای تلخ زنانه است که همواره جزو عطرهای پرفروش برند ورساچه بوده است. رایحه این عطر تلخ و گرم است و استفاده از آن در فصول سرد مانند پاییز و زمستان توصیه می‌شود.
ماندگاری، پراکندگی بو و کیفیت این عطر بسیار خوب است و شما می‌توانید با آن در هر مهمانی رسمی و غیررسمی بدرخشید. در نت میانی این عطر از عناصری مانند شکوفه پرتقال، گاردنیای یاسمنی و نارگیل استفاده شده است. نت پایه عطر ورساچه کریستال نویر از عناصری مانند کهربا، چوب صندل سفید و مشک تشکیل شده است.
ع
طرهای برند ورساچه به شیشه‌های جذاب خود نیز معروف هستند. شیشه این عطر نیز، یکی خاص‌ترین و زیبا‌ترین شیشه‌های عطر در صنعت عطرسازی است. عطر ورساچه کریستال نویر مناسب خانم‌های ریسک‌پذیر است که از تجربه عطرها و رایحه‌های جدید ابایی ندارند.

ادکلن Lalique Living؛ جذابیت زنانه به سبک لالیک!

بسیاری از عطرهای برند لالیک همواره با روایح تلخ و جذاب خود در میان عطربازان مشهور بوده‌اند. عطر لالیک لیوینگ یکی از بهترین عطرهای تلخ زنانه است که قیمت مناسبی نیز دارد. عطر Lalique Living در سال 2015 توسط لالیک به بازار عرضه شد و در همان ماه‌های اول توانست فروش خوبی را تجربه کند. به علت رایحه ملایم این عطر، امکان استفاده از آن در تمام فصول سال وجود دارد. ماندگاری و پراکندگی بوی این عطر بسیار قابل قبول است و شما می‌توانید از آن در مهمانی‌ها و حتی فعالیت‌های روزمره خود استفاده کنید.
اگر در انتخاب عطر حساس هستید و می‌خواهید عطر شما رایحه متفاوتی با دیگران داشته باشد، عطر لالیک لیوینگ مناسب شما است. این عطر مناسب بانوان جسوری است که می‌خواهند در مهمانی‌ها در مرکز توجه باشند. ناگفته نماند که لالیک لیوینگ از نظر آقایان نیز عطر بسیار جذابی به شمار می‌آید.
لالیک در رایحه اولیه این عطر از عناصری مانند نعناع و اسطوخودوس استفاده کرده است. رایحه میانی لالیک لیوینگ از عناصر جوز، فلفل و زنبق تشکیل شده است. شاهکار لالیک در رایحه پایه این عطر می‌باشد؛ چرا که رایحه پایه این عطر از عناصری مانند خس‌خس، کشمران، سدر، وانیل، چوب صندل سفید و لابدانیوم تشکیل شده است.

ادکلن Valentino Valentina oud Assoluto؛ معجونی سحر آمیز و پر تجمل

عطر ولنتینو ولنتینا عود اسولوتو یکی دیگر از بهترین عطرهای تلخ زنانه است. این عطر در سال 2013 به بازار عرضه شد و پس از گذشت حدود 10 سال همچنان یکی از پرفروش‌ترین عطرهای برند ولنتینو به‌شمار می‌آید. یکی از ویژگی‌های جذاب عطر Valentino Valentina oud Assoluto، قیمت بسیار مناسب آن نسبت به سایر عطرهای تلخ زنانه است. رایحه این عطر گرم و تلخ است و به همین علت استفاده از آن در فصول سرد سال توصیه می‌شود. ماندگاری و پراکندگی بوی این عطر بسیار خوب است و شما می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از آن در مهمانی‌های طولانی‌مدت استفاده کنید. در ساخت ولنتینا عود اسولوتو از عناصر جذابی مانند وانیل، چرم، زعفران، هل، عود، گل رز بلغاری و شکوفه پرتقال استفاده شده است.

لذت خرید عطر تلخ زنانه اصل را از ایریکت تجربه کنید

اگر به دنبال خرید عطر زنانه اصل از یک مرجع معتبر هستید که تمام عطرهای آن با ضمانت اصالت فروخته شوند، سایت ایریکت یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین برای خرید عطر و ادکلن اصل است که می‌توانید در آن طیف وسیعی از بهترین عطرهای زنانه و بهترین عطرهای مردانه را برای خرید پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *