عطر

بهترین عطرهای کلاسیک مردانه | بهترین عطرهای کلاسیک مخصوص آقایان را بشناسیم

بهترین عطرهای کلاسیک مردانه - ایریکت

بهترین عطرهای کلاسیک مردانه؛ اوج ابهت و مردانگی

هرساله عطرهای مردانه زیادی به بازار عرضه می‌شوند که طرفداران خاص خود را دارند اما بسیاری از آقایان ترجیح می‌دهند از عطرهای کلاسیک مردانه برای ایجاد جذابیت بیشتر و برخورداری از بهترین رایحه استفاده کنند. این عطرها اصالت زیادی دارند و آقایان می‌توانند با استفاده از آن‌ها در هر مهمانی تمام نظرها را به خود جلب کنند. عطرهای کلاسیک زیادی در بازار موجود هستند اما فقط برخی از آن‌ها توانستند تا به امروز مشتریان خود را حفظ کنند. در این مطلب با بهترین عطرهای کلاسیک مردانه آشنا می‌شویم.

خصوصیات یک عطر کلاسیک خوب مخصوص آقایان

توقع از عطرهای کلاسیک بسیار بالا است و این عطرها باید خصوصیاتی مانند ماندگاری بالا، پخش بوی خوب و طراحی جذاب شیشه داشته باشند. باید اشاره کرد که یک عطر کلاسیک خوب باید ماندگاری بالایی داشته باشد تا بتوان از آن در مهمانی‌های شبانه استفاده کرد. همچنین پخش بو زیاد نیز یکی از مهم‌ترین مولفه‌های یک عطر کلاسیک خوب به‌شمار می‌آید.

بهترین عطرهای کلاسیک مردانه را بشناسیم

از بهترین عطرهای کلاسیک مردانه می‌توان به عطرهایی مثل Aramis for men، Ralph Lauren Polo Green، Davidoff Zino و Azzaro Pour home اشاره کرد. هر یک از این عطرها خصوصیات مخصوص به خود را دارند اما در بسیاری از ویژگی‌ها مانند بوی تلخ با یکدیگر مشابه هستند. برای اطلاع از قیمت و خرید ادکلن مردانه اصل می‌توانید به این صفحه از سایت ایریکت سر بزنید تا عطر مردانه مورد نظر خود را خریداری کنید.
 در ادامه با بهترین عطرهای کلاسیک مردانه آشنا می‌شویم؛ 
اما قبل از پرداختن به اصل موضوع و در ادامه همین مقاله پیشنهاد میکنم سری هم به لیست بهترین عطرهای کلاسیک زنانه بزنید.

آشنایی با عطر Aramis for men؛ جذاب، مقتدر مردانه

عطر Aramis for men در سال 1966 توسط کمپانی آرامیس به بازار عرضه شد. رایحه عطر آرامیس مردانه گرم و تلخ است و می‌توان آن را یکی از بهترین عطرهای تلخ مردانه با ماندگاری بالا نامید؛ چرا که ماندگاری این عطر بسیار بالا است و رایحه پایانی آن بعد از گذشت چندین ساعت نیز احساس می‌شود. همچنین باید اشاره کرد که پراکندگی بوی عطر Aramis for men نیز بسیار خوب توصیف شده است. در رایحه اولیه این عطر از عناصری مانند شبدر، ترنج، گاردنیای یاسمنی و آلدهید استفاده شده است. رایحه میانی یا ثانویه این عطر نیز از عناصری مانند یاس، هل، نعناع هندی و ریشه زنبق ساخته شده است. عناصر تشکیل‌دهنده رایحه پایانی آرامیس مردانه شامل خزه درخت بلوط، خس خس، کهربا و مشک هستند. اگر به دنبال یک عطر گرم و تلخ برای قرارهای کاری خود یا مهمانی‌های رسمی هستید، عطر آرامیس مردانه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی عطر Ralph Lauren Polo Green؛ عطر سلطنتی

عطر پولو سبز از برند رالف لورن یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای کلاسیک صنعت عطر است. این عطر در سال 1978 توسط برند رالف لورن به بازار عرضه شد و از همان سال‌های اولیه توانست طرفداران زیادی در بین آقایان پیدا کند. یکی از جذابیت‌های اصلی عطر Ralph Lauren Polo Green، شیشه جذاب و سبزرنگ آن است که طراحی بسیار سلطنتی و مجللی دارد. رایحه اولیه عطر Ralph Lauren Polo Green از عناصری مانند زیره سیاه، گشنیز، ترنج، درمنه و ریحان ساخته شده است. کمپانی پولو در رایحه میانی یا ثانویه این عطر از عناصری مانند فلفل، چرم، بابونه، گل رز و گل شمعدانی استفاده کرده است تا بتواند توجه هر شخصی را به خود جلب کند؛ در آخر و در رایحه پایانی، این عطر با عناصری مانند خزه نعناع هندی، تنباکو و مشک خاتمه میابد و ماندگار میگردد.

عطر Davidoff Zino؛ از بهترین عطرهای کلاسیک مردانه

یکی دیگر از بهترین عطرهای کلاسیک مردانه، عطر دیویدف زینو است. این عطر رایحه‌ای گرم و تلخ دارد و می‌توان آن را یکی از بهترین ادکلنهای مردانه با پخش بوی بالا نامید. عطر زینو در سال 1988 توسط کمپانی دیویدف به بازار عرضه شد. ماندگاری و پراکندگی بوی این عطر بسیار خوب است و استفاده از آن در فصول سرد سال توصیه می‌شود. اگر به دنبال یک عطر کلاسیک هستید که بتوانید از آن در فصول سرد سال و در مهمانی‌های رسمی استفاده کنید، عطر دیویدف زینو بهترین انتخاب شما است. کمپانی دیویدف در رایحه اولیه این عطر از عناصری مانند ترنج، مریم‌گلی، چوب قرمز کشمیری و اسطوخودوس استفاده کرده است. رایحه میانی یا ثانویه عطر Davidoff Zino نیز از عناصری مانند گل رز، سوسن، کل شمعدانی و گل یاس تشکیل شده است تا ماندگاری و پراکندگی آن بسیار زیاد باشد. در رایحه پایه این عطر نیز از عناصری مانند وانیل، چوب صندل، سدر و نعناع هندی استفاده شده است.

عطر Caron Pour Un Homme؛ معروف به عطر شاه!

در نظر بسیاری از عطربازان، عطر پورانهوم بهترین ادکلن مردانه دنیا به شمار می‌رود. این عطر در سال 1934 به بازار عرضه شد و طی تمام این سال‌ها توانست محبوبیت و فروش خود را حفظ کنید. این اتفاق نشان‌دهنده کیفیت و جذابیت بالای این عطر می‌باشد. همچنین باید اشاره کرد که عطر کارون پورانهوم، در ایران به عطر شاه نیز معروف است.
عطر Caron Pour Un Homm بسیار ملایم و تلخ است و شما می‌توانید از آن در تمام فصول استفاده کنید. ماندگاری و پراکندگی بوی عطر Caron Pour Un Homm خوب است و تا ساعت‌ها ماندگاری خود را حفظ می‌کند. در رایحه اولیه این عطر از عنصر اسطوخودوس، در رایحه میانی آن از وانیل و در رایحه پایانی آن از مشک استفاده شده است.

معرفی عطر Cartier Pasha؛ از بهترین عطرهای کلاسیک مردانه

یکی دیگر از بهترین عطرهای کلاسیک مردانه که رایحه‌ای گرم و ملایم دارد، عطر پاشا از برند کارتیه است. این عطر در سال 1992 توسط کمپانی کارتیه به بازار عرضه شد و به سرعت توانست به یکی از پرفروش‌ترین عطرهای این کمپانی عطرسازی تبدیل شود. ماندگاری عطر کارتیه پاشا بسیار خوب است اما پراکندگی بوی آن متوسط می‌باشد. باتوجه‌ به گرم بودن رایحه این عطر، استفاده از آن در فصول سرد سال بسیار توصیه می‌شود. عطر Cartier Pasha در گروه بویایی چوبی معطر قرار می‌گیرد. کارتیه در رایحه اولیه این عطر از عناصری مانند ماندارین، رازیانه، نعناع و اسطوخودوس استفاده کرده است. رایحه میانی این عطر بی‌نظیر را عناصری مانند چوب قرمز برزیلی و گشنیز تشکیل می‌دهند. در رایحه پایانی پاشا نیز از عناصری مانند چوب صندل، گل‌سنگ و گل لادن استفاده شده است.

آشنایی با عطر Azzaro Pour homme؛ گرم و تلخ مانند یک جنتلمن

یکی از بهترین عطرهای کلاسیک مردانه که قیمت مناسبی دارد، عطر آزارو پورهوم است. این عطر بوی گرم و تلخی دارد و از آن می‌توان در تمام فصول سال استفاده کرد. البته باید اشاره کرد که استفاده از این عطر در فصول سرد سال، باتوجه به رایحه گرم آن بهتر است. در رایحه اولیه این عطر آزارو از عناصری مانند مریم‌گلی، رازیانه، لیمو، اسطوخودوس و زنبق استفاده شده است. نت میانی این عطر نیز از عناصری مانند سرو کوهی، نعناع هندی و سدر تشکیل شده است. در آخر کمپانی برای رسیدن به گرمایی ملایم و دلنشین در نت پایانی آن، از عناصری مانند کهربا و مشک استفاده کرده است.

بهترین عطرهای کلاسیک مردانه را از ایریکت بخواهید

آقایان با استفاده از بهترین عطرهای کلاسیک مردانه می‌توانند جذابیت خود را دوچندان کنند؛ چرا که این عطرها از سال‌های دور نماد مردانگی و وقار مردانه بوده‌اند. سایت ایریکت به عنوان یکی از مراجع اصلی فروش عطر و محصولات آرایشی بهداشتی، بهترین عطرهای کلاسیک مردانه را برای فروش در اختیار شما می‌گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *