آرایشی و زیبایی

کانسیلر چیست | روش استفاده و معرفی برترین کانسیلرهای بازار

بهترین کانسیلر

کانسیلر؛ وسیله آرایشی مناسب برای پوشاندن لکه‌های صورت

کانسیلرها کرم پودرهای رنگی جامد یا مایعی هستند که از آن‌ها برای پوشاندن لکه‌های پوستی مانند تیرگی دور چشم، خال  و جوش صورت استفاده می‌شود. از آنجا که برندهای زیادی این لوازم آرایشی را تولید می‌کنند، انتخاب کانسیلر مناسب کار ساده‌ای نیست. به همین دلیل ممکن است در انتخاب و خرید کانسیلر با مشکل مواجه شوید. در این مطلب ما با معرفی بهترین کانسیلرها و روش استفاده آن‌ها همراه شما هستیم.

دلایل استفاده از کانسیلرها

دلیل اصلی استفاده از کانسیلرها پوشاندن و رفع تیرگی و لکه‌های پوستی، کبودی و سیاهی زیر چشم و رفع چروک‌های صورت است اما موارد گفته شده تنها دلیل استفاده از این محصولات نیست. با استفاده از کانسیلرها دوام آرایش صورت شما بیشتر می‌شود و چهره یکنواخت‌تری دارید. همچنین کانسیلرها روغن اضافی پوست را جذب کرده و پوست را مات نشان می‌دهند و منافذ باز پوست را می‌پوشانند.

بهترین کانسیلرهای بازار کدام‌اند؟

استفاده از کانسیلر با کیفیت بسیار مهم است زیرا کانسیلرهای زیادی در بازار وجود دارد و افرادی که قصد استفاده از کانسیلر را دارند همیشه دنبال بهترین برندها هستند تا نتیجه مناسبی داشته باشند. در این بخش به معرفی بهترین کانسیلرها می‌پردازیم و درمورد هرکدام توضیح خواهیم داد.
برخی از بهترین کانسیلرها عبارتند از:
کانسیلر shape tape تارت
کانسیلر Healthy mix بورژوا
کانسیلر age rewind میبلین
کانسیلر conceal & define رولوشن
کانسیلر Infaillible لورال

کانسیلر shape tape تارت؛ یکی از بهترین کانسیلرها در بازار

سال 1999 برند تارت توسط مورین کلی در آمریکا تاسیس شد و هنوز هم این شرکت در زمینه محصولات آرایشی و مراقبتی پوست فعالیت می‌کند. مواد اولیه این برند طبیعی بوده و فاقد مواد آلرژی زا است به همین دلیل تارت جزو بهترین برندها می‌باشد. این محصول تیرگی‌های اطراف چشم را برطرف کرده و همچنین با استفاده از ترکیبات گیاهی از پوست مراقبت می‌کند. این کانسیلر برنده جایزه Allure 2021 شده و جزو بهترین کانسیلرها به شمار می‌رود. کاسیلر تارت ضد آب و تعریق بوده، به مرور زمان حالت پوسته شدن روی پوست ایجاد نمی‌کند و وارد چین و چروک‌های صورت نیز نمی‌شود، بلکه آن‌ها را محو می‌کند.

مزایای کانسیلر shape tape تارت

کانسیلر تارت مناسب پوست‌های نرمال و مختلط تا چرب بوده ( اگر پوستی خشک دارید بهتر است قبل از مصرف از مرطوب کننده استفاده کنید). همچنین این محصول دارای بافتی زود جذب و مقاوم است. از مزایای دیگر کانسیلر تارت می‌توان به روشن شدن تیرگی‌های دور چشم و لکه‌های پوستی، پوشش بسیار بالا، برخورداری از ترکیبات مراقبتی پوست (آبرسانی)، ماندگاری بسیار بالا (مناسب افراد شاغل) و جلوگیری از چرب و براق شدن پوست (کنترل کننده چربی پوست) اشاره کرد.

مواد تشکیل دهنده کانسیلر shape tape تارت

مواد تشکیل دهنده کانسیلر تارت شامل کره انبه، شی باتر و ریشه شیرین بیان می‌شود. کره انبه یک ماده طبیعی است که از هسته این میوه تهیه می‌شود و دارای خاصیت آبرسانی، مرطوب کنندگی و حالت دهنده‌گی است. شی باتر یک روغن گیاهی طبیعی بوده که از درختی به نام شی در آفریقا گرفته می‌شود. این روغن خاصیت آنتی‌اکسیدان و کشسان داشته و دارای اسیدهای چرب و ویتامینه است که زود جذب شده و از چرب شدن پوست جلوگیری می‌کند. ریشه شیرین بیان باعث کمرنگ‌تر شدن لکه‌ها شده و در برطرف کردن و شفافیت تیرگی و چروک زیر چشم کمک‌ می‌کند.

نحوه استفاده از کانسیلر shape tape تارت

بهتر است ابتدا از کرم پودر برای زیرسازی آرایش استفاده کرده و سپس از کانسیلر روی تیرگی‌های اطراف چشم و لکه‌های صورت استفاده کنید و با کمک یک اسفنج و یا براش آن را محو نمایید. برای ماندگاری بیشتر کانسیلر بهتر است در زیر آن از مرطوب کننده استفاده کنید. همچنین این محصول مناسب پشت پلک هم بوده و ماندگاری سایه چشم را افزایش می‌دهد. توجه داشته باشید که باید خیلی سریع کرم را روی پوست پخش نمایید زیرا امکان خشک شدن سریع کانسیلر وجود دارد.

نتایج استفاده از کانسیلر shape tape تارت

کانسیلر شیپ تیپ (shape tape) تارت یکی از بهترین کانسیلرهای موجود در دنیاست که هنرمندان و افراد معروف زیادی برای میکاپ خود از آن استفاده می‌کنند. اکثر مصرف‌کنندگان شاهد محو شدن چین و چروک‌ها بوده‌اند. همچنین بسیاری از مصرف‌کنندگان معتقدند پوستشان صاف و یکدست شده است، همین‌طور بسیاری از افراد از شفافیت و روشن شدن تیرگی دور چشم راضی هستند.

کانسیلر Healthy mix بورژوا؛ از معروف‌ترین کانسیلرها

بورژوا از جمله شرکت‌هایی است که نیاز به معرفی ندارد زیرا جزو برندهای بسیار معروف در دنیا به شمار می‌رود. از مهم‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات برند بورژوا می‌توان به انواع کرم پودر، کانسیلر و پنکک اشاره کرد. این کانسیلر دارای پوشانندگی بسیار بالا است و همین‌طور بافت آن سبک بوده و استفاده از آن برای افراد مبتدی هم راحت و آسان می‌باشد.

مزایای کانسیلر Healthy mix بورژوا

از مزایای کانسیلر Healthy mix بورژوا می‌توان به این موارد اشاره کرد: خاصیت ضد خستگی، پوشانندگی بسیار بالا، غنی‌شده با ویتامین E، پوشش کامل سیاهی‌ها، پف و خطوط زیر چشم و کاور کامل جای جوش و لک اشاره کرد. این محصول دارای اپلیکاتوری نرم و سازگار با پوست‌های حساس زیر چشم بوده و مناسب انواع پوست چرب، خشک، مختلط و همچنین حساس است.

ترکیبات کانسیلر Healthy mix بورژوا

کانسیلر Healthy mix بورژوا از ترکیب ویتامین‌های E ,C ,B5 و اسید هیالورونیک و عصاره انواع میوه‌ها تشکیل شده، که در درخشان شدن و سالم نشان دادن پوست فوق‌العاده عمل می‌کند. این کانسیلر برای افرادی که دارای پوست خشک هستند بسیار مناسب بوده زیرا ویتامین‌های موجود در ترکیباتش باعث رطوبت رسانی در پوست می‌شود. همچنین بافتی بسیار نرم و جذاب بر روی پوست شما ایجاد می‌کند. اما اگر پوستتان چرب و مختلط است می توانید از یک پودر فیکس کننده استفاده نمایید.

نحوه استفاده از بهترین کانسیلر بورژوا

کانسیلر Healthy mix بورژوا یکی از بهترین کانسیلرهای شناخته شده بوده و دارای اپلیکاتوری خاص خودش بوده که کاربرد آن را بسیار آسان کرده است. همچنین این محصول دارای بافتی نرم و سبک است که خیلی راحت کانسیلر را بر روی پوست می‌نشاند.
کانسیلر مایع بورژوا را با استفاده از اپلیکاتور مخصوص خودش به زیر چشم زده و به صورت نقطه نقطه به سمت گونه حرکت دهید. کانسیلر را به قسمت‌هایی مانند طرفین بینی، گوشه‌های داخلی و بیرونی چشم‌ها، پلک‌ها، گوشه‌های دهان، قسمت توخالی چانه، بزنید. همچنین وسط پیشانی، پل بینی و ناحیه اطراف ابرو خود را کاملا پوشش دهید. با استفاده از انگشتتان کانسیلر را به آرامی بر روی پوست خود پخش کنید تا کم کم جذب پوست گردد.

کانسیلر age rewind میبلین؛ از بهترین کانسیلرها در بازار جهانی

کانسیلر age rewind میبلین ساخت کشور آمریکا بوده و یکی از بهترین کانسیلرها به شمار می‌رود و دارای فرمول پیشرفته برای پوشانندن خطوط یا پف اطراف چشم و هالوکسیل بوده که به پوست دور چشم شما طراوت می‌بخشد. این محصول مقاومت بالایی در برابر چین و چروک دارد و پوست دور چشم را کاملا آبرسانی می‌کند. همچنین کانسیلر age rewind میبلین محصولی گیاهی و بدون چربی است و ظاهری درخشان به پوست شما می‌دهد. این کانسیلر با ماندگاری ۱۲ ساعته در حجم شش میلی‌لیتر و در تناژ رنگی کاملی ارائه می‌شود.

ترکیبات به کار رفته در بهترین کانسیلر میبلین

این محصول در ترکیبات خود گلسیرین دارد که باعث رطوبت رسانی به پوست حساس اطراف چشم می‌شود. کانسیلر میبلین آنتی ایج با خاصیت ضد پیری فوق العاده، حاوی عصاره گیاه گوجی بری (goji berry) بوده و سرشار از کلاژن و هالوکسیل است که باعث سفت شدن و تقویت قابلیت کشسانی پوست می‌شود. استفاده از گوجی بری در کانسیلر مایع میبلین موجب آبرسانی پوست صورت و چشم می‌شود.

نحوه استفاده از کانسیلر age rewind میبلین

كانسيلر ميبلين را در جهت فلش روی درب محصول بچرخانید تا مقداری از مایع روی اپلیکاتور قابل مشاهده باشد، سپس با استفاده از اپلیکاتور اطراف چشم به سمت گونه، لکه‌های صورت و نواحی تیره را با مواد کانسیلر بپوشانید. به دلیل اینکه اپلیکاتور این محصول آنتی باکتریال است، اگر قصد پاک کردنش را دارید، صبر کنید تا بافت آن کاملاً خشک شود و به هیچ وجه در حالت مرطوب اپلیکاتور را تمیز نکنید.

نتایج استفاده از کانسیلر میبلین آنتی ایج؛ بهترین کانسیلر ضد پیری

کانسیلر میبلین آنتی ایج جزو یکی از بهترین کانسیلرهای بازار است که طرفداران زیادی دارد. این کانسیلر با پوشش بالایی که دارد بسیاری از چین و چروک‌های ریز صورت را به مرور زمان محو می‌کند و تیرگی زیر چشم را نیز برطرف می‌سازد. از طرفی به دلیل داشتن گلیسیرین و کلاژن در ترکیب خود بافت صورت را آبرسانی می‌کند.

یکی از بهترین کانسیلرها؛ کانسیلر conceal & define رولوشن

کانسیلر conceal & define رولوشن ساخت کشور انگلستان بوده و دارای پوشش دهی بالا در تناژ رنگی بسیار متنوعی است. این کانسیلر لکه‌ها، عیوب پوستی و تیرگی دور چشم را به خوبی می‌پوشاند. همین‌طور در خطوط ریز و چروک‌های پوست صورت و زیر چشم باقی نمی‌ماند و ظاهری یک‌دست به پوست می‌بخشد. به دلیل داشتن ماندگاری بالا در برخی موارد به عنوان کانتور هم استفاده می‌شود. همچنین این محصول ظاهری مات به آرایش شما می‌دهد.

مزایای بهترین کانسیلر رولوشن

کانسیلر Conceal & Define رولوشن دارای بافت بسیار سبک و نرم بوده و باعث ایجاد احساس سنگینی بر روی پوست نمی‌شود. این محصول تیرگی زیر چشم، جوش و لکه‌های پوستی را پوشانده و قدرت بالایی در صاف کردن و مات کردن پوست دارد. همچنین این کانسیلر دارای فرمولاسیون سبک، بافت نرم و رنگدانه‌های غنی است. پوشش کک، جای جوش و پر کننده خطوط چین و چروک، فاقد چربی بودن و ماندگاری بسیار بالا از مزایای دیگر این محصول می‌باشد.

روش استفاده از کانسیلر Conceal & Define رولوشن

قبل از استفاده از کانسیلر به پوست کرم مرطوب کننده بزنید. سپس مقدار اندکی از کانسیلر را روی پوست گذاشته و به آرامی پخش کنید. در صورت نیاز مجدد کمی کانسیلر اضافه کرده و بهتر است به سمت بالا بکشید تا از افتادگی صورت جلوگیری شود. سپس با پودر تثبیت کننده آن را فیکس نمایید تا کرم در چین و چروک‌های دور چشم جمع نشود.

نتایج استفاده از کانسیلر Conceal & Define رولوشن

کانسیلر Conceal & Define رولوشن به دلیل اینکه بافت فشرده و پیگمنت بالایی دارد ظاهری مات به پوست بخشیده و براق بودن صورت را مخفی می‌کند. همچنین به خاطر قدرت پوشش خوب و ماندگاری بالا افراد زیادی این مدل را انتخاب می‌کنند. بسیاری از مصرف‌کنندگان از انتخاب این کانسیلر رضایت داشته‌اند.

کانسیلر Infaillible لورال؛ گزینه خانم‌های خوش‌سلیقه

لورال با سابقه‌ای یکصد ساله جزو اولین‌ها در صنعت وسایل ارایشی و بهداشتی جهان به شمار می‌رود. جدیدترین کانسیلر برند لورال به دلیل قدرت پوشانندگی بالایی که دارد چیزی فراتر از یک کانسیلر است. بافت نرم و سبک این کانسیلر به راحتی روی پوست می نشیند و ظاهری مات و طبیعی به آن می‌بخشد.
این کانسیلر ضدآب و تعریق است و روی پوست حالت تکه تکه و ریزشی پیدا نمی‎‌کند. همچنین تا 24 ساعت ماندگاری دارد و به راحتی نواقصی نظیر جای جوش و قرمزی پوست را می‌پوشاند. کانسیلر Infaillible لورال برای هر نوع پوستی به ویژه پوست های چرب و مختلط مناسب است.

استفاده از سیترونول در ترکیبات کانسیلر Infaillible لورال

کانسیلر Infaillible لورال حاوی عطر و ماده مرکبات سیترونولول است. این مواد باعث ایجاد بوی ناخوشایندی می‌شوند اما شرکت لورال این مورد را برطرف کرده و توانسته از خواص این مواد استفاده کند که به کانسیلر خاصیت ضد پیری می‌دهد.

روش استفاده از کانسیلر Infaillible لورال

کانسیلر لورال (infallible) را مستقیماً روی نواقص‌ها و تیرگی‌ها بمالید و با انگشت، براش یا اسفنج به سرعت آن را پخش کنید. توجه کنید که این کانسیلر سریع خشک می‌شود و باید سرعت عطمل بالایی داشته باشید و اینکه برای پوست خشک حتما از یک مرطوب کننده استفاده نمایید. می‌توان به عنوان کانتور صورت هم از این محصول استفاده کرد. برای نتیجه بهتر، از کانسیلر یک یا دو درجه روشن تر از پوست صورتتان استفاده نمایید و قسمت‌هایی که می خواهید برجسته‌تر شود را روشن تر کنید.

نتایج استفاده از کانسیلر Infaillible لورال

کانسیلر Infaillible لورال که جزو بهترین کانسیلرها است به دلیل عطر خاصی که دارد در برخی موارد موجب حساسیت چشمی می‌شود. اما اکثر افرادی که از این محصول استفاده کرده‌اند به دلیل نتیجه نهایی مات آن، قدرت پوشش دهی بالا و باقی نماندن چین چروک‌ها رضایت خود را از این محصول اعلام کرده‌اند.

با ایریکت بهترین کانسیلرها را به راحتی و با اطمینان خریداری کنید

کانسیلرها با رنگ‌ها و ترکیبات متفاوت برای پوشش نواحی تیره زیر چشم، جای جوش، کک، لکه‌های پوستی و چین چروک‌های صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از کانسیلر بی‌کیفیت و غیراصل باعث نتیجه نگرفتن و حتی آسیب‌های پوستی می‌شود. در این مطلب بهترین کانسیلرها را به شما معرفی کردیم تا راحت‌تر محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید. در فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی ایریکت از بخش خرید کانسیلر می‌توانید لیستی از بهترین کانسیلرهای موجود در بازار را با بهترین قیمت مشاهده و با اطمینان کامل از کیفیت و اصالت این محصولات خریدی لذتبخش را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *