آرایشی و زیبایی

تینت لب چیست | بهترین تینت های لب بازار کدامند؟!

تینت لب چیست - ایریکت

چرا باید از بهترین تینت های لب استفاده کنید؟

تینت ها در سراسر جهان به یک محصول آرایشی بهداشتی محبوب تبدیل شده‌اند. با یک جست‌وجوی ساده در یوتیوب بیش از 91000 ویدیو درباره این نوع از لوازم آرایشی خواهید یافت و همین موضوع تاییدی بر اهمیت این محصول می‌‌باشد. جالب است بدانید که در فرهنگ لغت وبستر “تینت” را به عنوان رنگی ملایم تعریف کرده‌اند. از سوی دیگر در چند سال گذشته، خرید تینت و استفاده از آن در بین سلبریتی‌ها نیز رواج یافته است. از این رو، بسیاری از افراد به دنبال ‌بهترین تینت های بازار هستند. البته جدای از تبلیغات گسترده، مزایای متعدد و سهولت استفاده این محصول نیز تاثیر به‌سزایی بر محبوبیت آن داشته است. در این مطلب، با بهترین تینت ها و خصوصیات آن‌ها آشنا می‌شویم.

تینت لب چیست؟

تینت لب، یک محصول آرایشی است و همانطور که از نام آن پیداست روی لب‌ها اعمال می‌شود تا به آن‌ها رنگ بدهد. جالب است بدانید که اغلب بهترین تینت ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بدون درخشندگی بیش از حد، ظاهری متفاوت به لب‌ها بدهند. البته به طور کلی، نمی‌توان تینت‌های را روی مواد آرایشی دیگر اعمال کرد. از این رو، باید پیش از استفاده از آن‌ها، سطح لب‌ها را کاملا تمیز کنید. البته می‌توانید براق‌کننده لب را روی بالای سطح تینت اعمال کنید تا ظاهری براق داشته باشد.
لازم به ذکر است که در برخی از فهرست‌های بهترین تینت ها از آن‌ها به عنوان” lip stain” نیز یاد شده است. همچنین گاهی اوقات، محصولاتی مانند برق یا رژ لب به عنوان «تینت لب» عرضه‌ می‌شوند. بنابراین “تینت لب” اصطلاحی فراگیر است. اما این محصول، مشخصه‌های خاص خود را دارد.

آشنایی با ویژگی‌های بهترین تینت‌ ها

دنیای لوازم آرایشی با محصولات متفاوت اشباع شده است. در این بین، تینت ها جدیدترین محصولات آرایش لب هستند که طوفانی در بازار زیبایی به پا کرده‌اند. این محصول خاص اغلب به شکل ژل یا موس مایع عرضه می‌شود و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

تینت ها؛ بهترین گزینه برای ایجاد ظاهری طبیعی

در دسته‌بندی وسایل آرایشی، تینت ها بین مواد براق‌کننده و رژ لب قرار می‌گیرند. البته نسبت به رژ لب، ملایم‌تر هستند. اما در مقایسه با محصولات براق‌کننده، رنگ بیشتری ایجاد می‌کنند. همین امر باعث می‌شود که ظاهر لب‌ها را بسیار طبیعی جلوه دهند. همچنین از آنجایی که تینت ها معمولا مات هستند، اینکه آرایش کرده‌اید یا خیر، برای دیگران غیرقابل تشخیص است.

قابلیت استفاده چند منظوره

بسیاری از تینت‌های لب برای استفاده روی سطح گونه و به عنوان سایه چشم نیز مناسب هستند. آن‌ها رنگی ملایم به چهره شما می‌دهند. همچنین بسیار سبک‌تر هستند و راحت‌تر با سایر محصولات آرایشی تطبیق پیدا می‌کنند. اما پیش از استفاده از تینت لب روی چشم یا صورت خود، باید تمام دستورالعمل‌های موجود در بسته‌بندی محصول را مطالعه کنید.

ماندگاری تینت ها نسبت به رژ لب بیشتر است

تینت‌های لب بیشتر از رژلب‌ها و براق‌کننده‌ها ماندگاری دارند. زیرا به جای نشستن روی لب‌ها، روی لایه بیرونی لب‌ها می‌مانند. جالب است بدانید که تینت ‌ها در مقایسه با رژ لب‌ها که بین 3 تا 4 ساعت ماندگاری دارند، به طور متوسط 2 ساعت بیشتر دوام دارند.

اغلب تینت ها ترکیبات ضد آفتاب نیز دارند

کرم‌های ضد آفتاب و مواد آرایشی لب‌ها بسیار مهم هستند. زیرا به محافظت از لب‌ها در برابر آسیب‌های احتمالی یا سرطان پوست کمک می‌کنند. از این رو، این نوع از محصولات آرایشی برای روزهای گرم تابستان، انتخابی عالی هستند.

تینت ها به راحتی پاک نمی‌شوند

شاید بپرسید: «اینکه تینت ها به راحتی پاک نمی‌شوند، یک مزیت است یا یک عیب؟!”. در پاسخ باید بگوییم که یک مزیت مهم است. تینت ها پس از خشک شدن، روی سطح لب‌ها می‌مانند و همانند رژ لب‌ها به راحتی پاک نمی‌شوند. چراکه این مواد آرایشی با استفاده از فرمولاسیونی خاص و مبتنی بر آب ساخته می‌شوند. از این رو، هنگامی که بیس یا پایه آن‌ها تبخیر می‌شود، رنگدانه موجود در آن‌ها روی سطح لب‌ها می‌ماند.

با خرید بهترین تینت ها، لب‌های شما سالم می‌مانند

بسیاری از افراد بر این باورند که حتی بهترین تینت ها نیز لب‌ها را خشک می‌کنند. اما اخیرا اکثر فرمول‌های این محصولات آرایشی لب بهبود یافته‌اند و حاوی موادی مانند اسید هیالورونیک هستند که به تغذیه و بهبود سلامت لب‌های شما کمک می‌کنند.

طراحی بهینه

با بررسی بهترین تینت ها در بازار، دریافتیم که این محصول اغلب در بسته‌بندی‌هایی ارائه می‌شود که استفاده از آن را آسان می‌کنند. رنگ‌های لب معمولا در یک تیوب یا لوله چرخشی، عرضه می‌شوند. بنابراین در هنگام اعمال آن‌ها، به هیچ ابزار جانبی نیاز نخواهید داشت.

حتی بهترین تینت ها نیز مقرون‌به‌صرفه هستند

اگر به یک فروشگاه لوازم آرایشی مراجعه کنید، درمی‌یابید که حتی بهترین تینت ها با رنگدانه‌های متنوع و ماندگاری طولانی مدت نسبت به سایر محصولات لب ارزان‌تر هستند. از آنجایی که می‌توان از تینت برای موارد مختلف و بدون خرید لوازم اضافی استفاده کرد، گزینه‌ایی مقرون‌به‌صرفه به ‌شمار می‌رود.

معایب خرید تینت فیک - ایریکت

برخی ایرادات تینت‌های بی‌کیفیت و غیر اصل

اگر از ظاهر طبیعی لذت می‌برید، تینت ها بهترین گزینه برای شما هستند. چرا که رنگ‌های ملایم و پوششی شفاف دارند. البته تنوع رنگی تینت‌ها در مقایسه با رژ لب، چندان بالا نیست. از سوی دیگر ممکن است برای کسانی که به دنبال رنگ‌های تند و پوشش کامل هستند، مطلوب نباشند. البته در بخش بعدی، دو تینت خاص را به شما معرفی می‌کنیم. اما در ادامه، این بخش به برخی از معایب تینت های بی‌کیفیت و غیر اصل می‌پردازیم…

قوام نامناسب

بسیاری از بهترین تینت ها نیز مایع هستند. اما تینت‌های بی‌کیفیت قوام لازم را ندارند. بنابراین باید با دقت استفاده شوند. در غیر این صورت روی لباس شما ریخته و یا نشت می‌کنند. اما با وجود اینکه بسیار رقیق هستند، سریع خشک می‌شوند. البته اگر تینت ها به شکل صحیح اعمال شوند، هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. مراحل اعمال تینت عبارتند از:
• مرحله 1: از یک اسکراب لب استفاده کنید؛ این مرحله، خشکی‌ها، بخش‌ها پوسته‌ پوسته‌ شده و سلول‌های مرده را از بین می‌برد
• مرحله 2: لب خود را خشک کنید؛ شما می‌توانید از یک حوله با بافت نرم استفاده کنید
• مرحله 3: برای اعمال تینت، ابتدا از لب پایین شروع کنید. سپس در مرکز و بعد به آرامی بقیه بخش‌ها را به تینت آغشته کنید
• مرحله 4: یک دستمال را به آرامی روی سطح لب‌های خود بکشید؛ این مرحله کمک می‌کند تا رنگ تینت طبیعی‌تر شود

برخی تینت ها باعث خشکی لب‌ها می‌شوند

برخی از تینت‌های باعث خشکی سطح لب می‌شوند و برای جلوگیری از ترک خوردن باید آن‌ها را همراه با نوعی از بالم لب استفاده کنید. البته همانطور که در بخش پیشین گفتیم، شما می‌توانید با بررسی بهترین تینت ها در بازار، موردی را خریداری کنید که از یک فرمول بهبود یافته و آبرسانی بیشتری برخوردار باشد.

خرید بهترین تینت ها

هنگام خرید تینت لب، به خاطر داشته باشید که ممکن است برخی از رنگ‌ها بهتر پوست شما را تکمیل کنند. همچنین به مدت زمان ماندگاری تینت توجه داشته باشید، زیرا تاثیر برخی از تینت ها پس از چند ساعت از بین می‌روند. البته در حال حاضر و با تعدد لوازم آرایشی، انتخاب تینت مناسب کمی دشوار است. از این رو، ما دو مورد از بهترین تینت ها را به شما معرفی می‌کنیم.

تینت لب و گونه Benetint بنفیت

تینت لب بنفیت، یکی از بهترین تینت‌های موجود در بازار است که برای پوشش سطح گونه و لب کاربرد دارد. این تینت جذاب با رنگ رز‌های صحرایی توسط برند Benefit Cosmetics برای تابستان 2022 عرضه شد. این محصول آنچنان محبوبیت پیدا کرد که کمپانی بنفیت تصمیم گرفت آن را به عنوان بخشی از مجموعه دائمی خود تولید کند. چرا که در ابتدا، قرار بر این بود که جزو کالکشن تابستانه این برند باشد.
این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که به طرز شگفت‌انگیزی با هر رنگ پوستی هماهنگ است. در بخش معایب تینت ها به رقیق بودن برخی از محصولات این دسته پرداختیم. اما تینت لب و گونه Benetint بنفیت دارای قوامی بی‌نظیر است که در محصولات مشابه دیده نمی‌شود.

 

تینت etude house

در بین انواع تینت ها، تینت اتود هاوس، محصولی بی‌نظیر از برند اتود هاوس (K-beauty etude house) می‌باشد که برخی از بهترین تینت ها را تولید کرده است. این تینت جذاب به گونه‌ای طراحی شده است که به سرعت جذب می‌شود و هیچ گونه چربی یا چسبندگی به وجود نمی‌آورد. رنگ‌ این تینت بسیار چشم‌نواز است و شما را سرزنده‌تر و پرانرژی‌تر می‌کند. همچنین حالت نهایی این تینت بسیار سبک و بدون چسبدنگی است و احساس تازگی را ایجاد می‌کند.
تینت etude house، یک انتخاب خوب برای تامین رطوبت لب‌ها است و به راحتی اعمال می‌شود. این تینت غنی با ویتامین‌های فراوان در کنار مرطوب‌کننده‌ای متشکل از عصاره انار و گریپ فروت، لب‌های شما را آبرسانی می‌کند.

بهترین تینت های بازار را از فروشگاه ایریکت بخواهید...

شما می‌توانید برای خرید تینت لب و گونه Benetint بنفیت و تینت etude house در دو نوع 9 میل و 13 میل، به سایت ایریکت مراجعه کنید. ما در مجموعه ایریکت، انواع عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی را عرضه می‌کنیم. لازم به ذکر است که شما می‌توانید در بخش برند‌ها در وب‌سایت ایریکت، محصولات معتبرترین برندهای دنیا را خریداری کنید. همچنین مواردی نظیر تضمین اصالت کالا، ارسال سریع و رایگان، پرداخت در محل و 7 روز ضمانت بازگشت کالا، تنها بخشی از خدماتی هستند که به مشتریان ارائه می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *