آرایشی و زیبایی

انواع خط چشم کدامند | معرفی چند مدل از بهترین خط چشم های بازار

انواع خط چشم - ایریکت

با کمک خط چشم، چشم‌هایی زیبا و کشیده داشته باشید

خط چشم از موثرترین محصولات آرایشی است که باید با دقت انتخاب شود؛ زیرا یک خط‌ چشم نامناسب، می‌تواند بیش از حد ضعیف یا خشک باشد. همچنین بعضی از محصولات آرایش چشم، به دلیل کیفیت پایین و عدم تناسب با شرایط شما، خیلی سریع محو می‌شوند. در حال حاضر، انواع خط چشم‌ در بازار موجود هستند و هر کدام از آن‌ها، فرمولاسیون و شکل منحصربه‌فردی دارد. از این رو، بهتر است که با ساختار و مدل‌های متفاوت این محصول آشنایی داشته باشید و موارد استفاده آن‌ها را بدانید. در این مطلب، با انواع خط چشم‌های مناسب موجود در بازار آشنا می‌شویم.

مزایای استفاده از خط چشم

استفاده از خط چشم در طول سالیان متمادی، رواج پیدا کرده است. از سوی دیگر، صنعت آرایش دچار تغییرات شده و الگوهای متفاوتی به وجود آمده‌اند. همچنین بانوان جوان در حال ایجاد تحول در مد و آرایش هستند. از این رو، خط چشم از یک محصول آرایشی صرف به یک محصول روزمره تبدیل شده است و اکثر افراد، استفاده از آن را ضروری می‌دانند.
خط چشم بیشتر برای تیره کردن و یا تغییر فرم چشم استفاده می‌شود. همچنین چشم‌ها را جسور و تیزبین جلوه می‌دهد. بنابراین، خط چشم یکی از پرطرفدارترین محصولاتی آرایشی است که در عصر حاضر، مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو، به بررسی مزایای آن می‌پردازیم.

چشم‌ها را بزرگ‌تر نشان می‌دهد

هر کدام از انواع خط چشم، تاثیری متفاوت بر ظاهر شما می‌گذارند. اما تقریبا تمام آن‌ها، چشم‌ها را بزرگ‌تر جلوه می‌دهند که در باور بسیاری از افراد، نشانه‌ای از زیبایی است. خطوط پررنگ در سراسر چشم، ساختار چشم را بازتر و تیزتر می‌کنند و باعث می‌شوند که چشم‌ها درشت‌تر به نظر برسند. از سوی دیگر، هنگام صحبت در مورد استانداردهای زیبایی، تاکید ویژه‌ای بر اهمیت بالایی چشم‌ها می‌شود. زیرا حامل زیبایی و احساسات هستند. بنابراین، با برجسته کردن چشم‌ها، به استانداردهای زیبایی نزدیک‌تر می‌شوید.

خستگی را از چشم‌ها می‌گیرد

استفاده از خط چشم باعث می‌شود که چشم‌ها بازتر به نظر برسند. در نتیجه، کسانی که از آن استفاده می‌کنند، شاداب به نظر می‌رسند. از این رو، پیشنهاد ما این است که حتی اگر یک روز طولانی را سپری کرده‌‌اید، برای ایجاد ظاهر بهتر از انواع خط چشم استفاده کنید. توجه داشته باشید که یک خط پررنگ و تیره روی چشم‌ها، می‌تواند تاثیر بیشتری بر ظاهر شما داشته باشد.

ایجاد تنوع در صورت شما

در دنیای امروز، چندین روند مد وجود دارد که با تغییر فصول، می‌آیند و می‌روند. نکته مثبت درباره ترندهای مد و فشن، این است که بستری برای ایجاد تنوع، فراهم می‌کنند. از سوی دیگر، با پیشرفت عرصه‌های مد و زیبایی، المان‌های سبک‌های مختلف هنری نیز وارد این دو عرصه شده‌اند. امروزه، انواع و رنگ‌‌های مختلف خط چشم توسط بهترین طراحان تولید می‌شوند که برای ایجاد الگوهای مختلف روی چشم کاربرد دارند. بنابراین شما آزادی بیشتری در انتخاب مدل آرایش صورت خود و ایجاد تنوع دارید.

محافظت از چشم؛ خاص‌ترین مزیت انواع خط چشم

بسیاری از افراد بر این باورند که تمام لوازم و وسایل آرایش مضر هستند. اما در حال حاضر، چندین خط چشم گیاهی و ارگانیک با مواد طبیعی ساخته شده‌اند. این خط چشم‌ها نه تنها به زیباتر نشان دادن چشم کمک می‌کند، بلکه روغن‌های طبیعی به کار رفته در فرمولاسیون آن‌ها، باعث می‌شوند که پوست اطراف چشم نیز صاف و مرطوب شود. بنابراین این محصولات ارگانیک، خشکی پوست اطراف چشم را برطرف کرده و در عین حال، چشم‌ها را زیباتر نشان می‌دهد.

انواع خط چشم را بشناسید

در حال حاضر، چندین نوع خط چشم در بازار وجود دارند؛ از مدل‌های دودی کلاسیک تا خط چشم‌های طلایی. اما برای پیداکردن یک خط چشم عالی، نمی‌توان تنها به این مورد توجه کرد که آیا محصول مورد نظر، چشمان شما را برجسته می‌کند یا خیر. چراکه خط چشم نشانه‌ای از سبک و استایل شخصی شما است. همچنین دانستن آنکه یک خط چشم چگونه استفاده می‌شود، می‌تواند شما را در انتخاب محصول مناسب یاری کند. در ادامه، با انواع خط چشم آشنا می‌شویم.

خرید خط چشم مدادی اصل - ایریکت

خط چشم مدادی

اگر به دنبال خط چشمی هستید که مانور دادن با آن آسان بوده و قابل ترکیب باشد، ما از بین تمام انواع خط چشم، خط چشم مدادی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این نوع از خط ‌چشم مختص بانوانی است که وقت و مهارت کافی برای آرایش را ندارند. چراکه کار با آن از سایر گزینه‌ها راحت‌تر است. همچنین اگر نوع چوبی این مدادها را تهیه کنید، می‌توانید آن را به حد دلخواه بتراشید تا بتوانید مابین مژه‌های و نزدیک ریشه آن‌ها را نیز آرایش کنید. لازم به ذکر است که فرمولاسیون اغلب این خط چشم‌ها، به گونه‌ای می‌باشد که ظاهر سایه چشم را تقویت کرده و به شما، کنترل بیشتری برای تغییر ظاهرتان می‌دهد.
جالب است بدانید که خط چشم‌های مدادی معمولا دارای فرمولاسیون مومی/کرمی هستند. از این رو، می‌توانید آن‌ها را به خوبی ترکیب کنید. از سوی دیگر، شما می‌توانید با استفاده از این نوع از خط چشم، خطوطی واضح یا آرایش اسموکی را اعمال کنید. البته پیشنهاد ما این است که پیش از استفاده از این محصول، چشم‌ها را با پرایمر مخصوص آماده کنید. همچنین برای ایجاد خطوط باریک، مداد را بتراشید. توجه داشته باشید که در این حالت، بهتر است که از اطراف نوک مداد استفاده کنید. این روش به شما کمک می‌کند تا مداد را در طرفین و دور از صورت خود بگیرید تا در آینه، خودتان را به آسانی ببینید.
در مرحله بعد، باید از یک براش نازک استفاده کنید تا مداد را مجددا بکشید و تثبیت کنید. برای اعمال خطوط پهن‌تر، باید یک بار دیگر نیز با فشار کمی بیشتر خط چشم را بکشید، سپس از یک مداد یا براش کوچک استفاده کنید تا به آرامی خط را از یک طرف به سمت دیگر اعمال کنید.

خرید خط چشم ژلی اصل - ایریکت

خط چشم ژلی

یکی از محبوب‌ترین انواع خط چشم، خط چشم ژلی یا ژله‌ای است. پیشنهاد ما به تمام بانوان، این است که این محصول را در روتین آرایشی خود داشته باشند؛ چراکه برای انواع آرایش چشم مانند آرایش چشم اسموکی و خطوط دقیق کاربرد دارد. از طرفی، خط چشم ژلی فورا و بدون نیاز به لایه‌بندی، یک رنگ ثابت ایجاد می‌کند. همچنین وقتی که این محصول با یک براش نازک اعمال می‌شود، ظاهری فوق‌العاده ایجاد می‌کند.
برخی از افرادی که توانایی بالایی در آرایش دارند، از خط چشم ژلی به عنوان سایه چشم کرمی نیز استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که بسیاری از مشهورترین فعالیت عرصه زیبایی، استفاده از خط چشم ژلی کاسه ای میبلین را پیشنهاد می‌دهند.
شما می‌توانید خط چشم‌های ژله‌ای را با انواع ابزار آرایشی اعمال کنید. اما برای خط چشم گربه‌ای، باید با یک براش نازک، مقداری از محصول را بردارید. سپس آن را از گوشه بیرونی چشم به سمت وسط (درست بالای مردمک چشم خود) بکشید. دوباره در جهت مخالف، همین کار را تکرار کنید (این بار از گوشه داخلی چشم به سمت وسط بکشید)، تا خط چشم شما تثبیت شود.

خرید خط چشم ماژیکی اصل - ایریکت

خط چشم ماژیکی

اگر می‌خواهید بدون دردسر یک خط چشم مات داشته باشید، خط چشم ماژیکی را انتخاب کنید. این محصول، یکی از محبوب‌ترین انواع خط چشم است که فرمولی خاص (مانند جوهر)، نوک نمدی و اپلیکاتور اسفنجی دارد. خط چشم ماژیکی نسبت به دیگر موارد مشابه، ثبات بیشتری دارد و به شما، این امکان را می‌دهد که هر نوع خط چشمی را به راحتی ایجاد کنید. توجه داشته باشید که پس از هر بار استفاده، درب این محصول را به خوبی ببندید. چراکه اگر از آن‌ مراقبت نکنید، خشک می‌شود.
لازم به ذکر است که از این نوع خط چشم برای ایجاد خطوط دقیق نیز استفاده می‌شود. اگر نوک این محصول را به طور محکم فشار دهید، یک خط پهن ایجاد می‌کند، در حالی که می‌توان با فشار دادن آن به آرامی، یک خط باریک و دقیق ایجاد کرد. همچنین اگر می‌خواهید خط نازک‌تر شود، یک پد پنبه‌ای را به کرم دور چشم یا پاک‌کننده آغشته کنید و آن را درست زیر خط چشم بکشید تا لبه آن را صاف‌تر کند.

خرید خط چشم ماژیکی اصل - ایریکت

خط چشم مایع

بیشتر خانم‌ها نگران نحوه اعمال خط چشم مایع هستند. توجه داشته باشید که این خط چشم‌ها به خاطر طراحی فوق‌العاده‌شان معروف هستند که اعمال خطوط دقیق و نازک‌تر را آسان‌تر می‌کنند. از این رو، یک خط چشم مایع خوب، می‌تواند برای شروع آرایش چشم، گزینه‌ای مناسب باشد.

چگونه یک خط چشم مناسب انتخاب کنیم؟

خط چشم‌ها می‌توانند به طرز شگفت‌انگیزی، رنگ طبیعی چشم‌های شما را بیشتر جلوه دهند. از این رو، یک گزینه بی‌نظیر برای آرایش چشم‌ها هستند. اما در حال حاضر، انواع خط چشم با رنگ‌ها و بافت‌های مختلف وجود دارند. همین امر، انتخاب خط چشم مناسب را دشوار می‌کند. از سوی دیگر، استفاده از خط چشم می‌تواند کمی پیچیده باشد، بنابراین اگر می‌خواهید به آسانی و بدون خطا به آرایش بپردازید، خط چشم مدادی را انتخاب کنید. این نوع از خط چشم، ظاهر شما را آشفته نمی‌کند. پس از اینکه در کار با خط چشم مدادی مهارت پیدا کردید، می‌توانید از خط چشم مایع استفاده کنید. زیرا استفاده از این نوع خط چشم به مهارت بالایی نیاز دارد. در ادامه، با موارد مهم در انتخاب خط چشم آشنا می‌شویم.

رنگ پوست؛ موردی بسیار مهم در انتخاب انواع خط چشم

یک خط چشم نامناسب می‌تواند تاثیر منفی روی ظاهر شما بگذارد. بنابراین مهم است که بدانید چه محصولی با ویژگی‌های ظاهری شما تناسب دارد. اگر پوست روشنی دارید، بهتر است از خط چشم مشکی (مخصوصا مایع) دوری کنید. درعوض، می‌توانید از خط چشم ژله‌ای استفاده کنید تا ظاهری زیبا داشته باشید. اما اگر رنگ پوست شما معمولی یا تیره است، خط چشم مشکی برای شما مناسب خواهد بود و به برجسته کردن چشم‌های شما کمک می‌کند.

رنگ طبیعی چشم

وقتی صحبت از خط چشم و رنگ چشم به میان می‌آید، ترفندهای متفاوتی پیشنهاد می‌شوند. می‌توانید رنگ طبیعی چشمانتان را با استفاده از رنگ‌های متضاد، برجسته کنید. برای مثال، اگر چشم‌های آبی دارید، می‌توانید از محصولاتی با رنگ مسی استفاده کنید. این کنتراست می‌تواند رنگ طبیعی چشمان شما را تشدید کند.

بهترین خط چشم ها - ایریکت

معرفی چند مدل از بهترین انواع خط چشم

همانطور که در بخش‌های پیشین اشاره کردیم، انتخاب خط چشم مناسب، بسیار مهم است. چراکه تاثیری به‌سزایی بر ظاهر شما می‌گذارد. علاوه بر این، باید خط چشمی را انتخاب کنید که طریقه استفاده از آن نیز برای شما آسان باشد. از سوی دیگر، یک خط چشم بی‌کیفیت می‌تواند به چشم‌های شما جدی آسیب برساند. برخی از بهترین بهترین انواع خط چشم عبارتند از:
• خط چشم اترنیتی
• خط چشم ژلی کاسه‌ای میبلین
• خط چشم پاریس
• خط چشم مایع کالیستا
• خط چشم ماژیکی فلورمار

خط چشم‌های برند اترنیتی

برند اترنیتی (ETERNITY) به تولید خط چشم‌های باکیفیت شهرت دارد. این تولیدکننده بزرگ، محصولاتی با فرمولاسیون ضد آب، ضد حساسیت و مقاوم در برابر تعریق تولید می‌کند. از این رو، خط چشم‌های برند اترنیتی، ماندگاری طولانی مدت دارند.
لازم به ذکر است که خط چشم اترنیتی از رنگدانه‌های غلیظ و متراکم برخوردار می‌باشد که خطوطی یکنواخت و بدون شکستگی ایجاد می‌کنند. از این رو، شما می‌توانید با خیال راحت و با استفاده از فرچه نمدی و ظریف این محصول، خط چشمی زیبا روی صورت خود بکشید.

خط چشم ژلی کاسه‌ای میبلین

خط چشم ژلی کاسه ای میبلین کاسه‌ای، بافتی سبک، ماندگاری 24 ساعته و رنگدانه‌های قوی دارد. این خط چشم‌ ضد آب نیز می‌باشد. از سوی دیگر، کمپانی آمریکایی Maybelline، یک قلم مخصوص در کنار این محصول قرار داده است که بسیار پرکاربرد می‌باشد. اما مهم‌ترین ویژگی این خط چشم ژلی، این است که روی پوست ثابت می‌ماند.

خط چشم پاریس

برند PARIS، از آن دسته برندهایی است که از شهرت خاصی در ایران برخوردارند. اولین و مهم‌ترین ویژگی خط چشم پاریس، ایجاد نمایی مات است که جذابیت ظاهری شما را دوچندان می‌کند. از سوی دیگر، این خط چشم در عین ماندگاری بالا، بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌باشد.

خط چشم مایع کالیستا

برند کالیستا (CALLISTA) با عرضه یک خط چشم مایع تحت عنوان “Liner & Shaper”، دنیای زیبایی را دچار شگفتی کرد. طراحی حرفه‌ای قلم خط چشم مایع کالیستا، کشیدن خطوط مختلف را آسان کرده است. از طرفی، غلظت این محصول نیز باعث ساده‌تر شدن طریقه مصرف آن شده است. همچنین بسیاری از فعالان عرصه زیبایی بر این باورند که رنگ مات و جذاب این خط چشم برای هر رنگ پوستی مناسب است.

خرید خط چشم اصل ایریکت

خرید انواع خط چشم با کیفیت از مجموعه ایریکت

در بخش‌های پیشین، به تاثیر خط چشم مناسب بر زیبایی پرداختیم. علاوه بر آن، باید بدانید که یک خط چشم غیراصل و بی‌کیفیت برای چشم‌ها مضر است. اما ما در مجموعه ایریکت، بهترین خط چشم‌ها را با تضمین اصالت و 7 روز ضمانت بازگشت کالا عرضه می‌کنیم. در نتیجه، شما می‌توانید بهترین انواع خط چشم را با ارسال رایگان و پرداخت در محل از سایت ایریکت خریداری کنید. همچنین می‌توانید دیگر انواع محصولات آرایشی و بهداشتی را در بخش محصولات وب‌سایت ایریکت پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *