عطر

عطرهای زنانه با ماندگاری بالا | 10 عطر برتر با ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده

عطرهای زنانه با ماندگاری بالا - ایریکت

با عطرهای زنانه با ماندگاری بالا در تمام ساعات مهمانی بدرخشید

خانم‌ها وسواس زیادی در خرید عطر و ادکلن اصل دارند و برای خرید عطر به نکات زیادی مانند طراحی شیشه، ماندگاری عطر، رایحه‌ها و پراکندگی بوی آن توجه می‌کنند. به همین علت ماندگاری بالا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که هر عطر زنانه خوب باید داشته باشد. بیشتر عطرهای گران‌قیمت ماندگاری بالایی دارند اما ماندگاری برخی مدل‌های این عطرها، از ماندگاری دیگر مدل‌ها بیشتر است. در این مطلب با بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا آشنا می‌شویم.
قبل از پرداختن به اصل مطلب و در صورتی که به دنبال لیست مشابهی برای عطرهای مردانه هم هستید، پیشنهاد میکنیم به مقاله بهترین عطرهای مردانه با ماندگاری و پخش بوی بالا هم سری بزنید.

اهمیت ماندگاری بالا در انتخاب یک عطر زنانه

ماندگاری بالا یکی از ویژگی‌های اصلی و مهم یک عطر خوب است؛ چرا که عطری که ماندگاری بالایی داشته باشد، کیفیت خوبی نیز دارد. همچنین با قیمت بالای عطرها، افراد باید بتوانند با یک بار استفاده تا ساعت‌ها از بوی عطر گران‌قیمت خود لذت ببرند. یکی دیگر از دلایل اهمیت ماندگاری بالای عطرهای زنانه این است که خانم‌ها در مهمانی‌های بسیار طولانی شرکت می‌کنند و عطر آن‌ها باید در تمام طول ساعاتی که در این مهمانی‌ها هستند، ماندگاری خوبی داشته باشد.

با 10 عطر برتر زنانه از نظر ماندگاری و پراکندگی بو آشنا شوید

همان‌طور که عنوان شد در بازار عطرهای زیادی هستند که ماندگاری بالایی دارند اما فقط برخی از آن‌ها مانند Chanel Coco Mademoiselle، lancome La vie Est Belle، Burberry My Burberry، Guerlain Shalimar و Viktor & Rolf Flower bomb را می‌توان بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا نامید. شما برای خرید عطر زنانه اصل با ماندگاری و پراکندگی بوی بی‌نظیر می‌توانید به این صفحه از سایت ایریکت مراجعه کنید.
 با 10 عطر برتر زنانه از نظر ماندگاری و پراکندگی بو آشنا می‌شویم:

عطر Chanel Coco Mademoiselle؛ فرانسوی اغواگر

یکی از بهترین عطرهای زنانه با پخش بوی بالا، عطر Chanel Coco Mademoiselle است. عطر Chanel Coco Mademoiselle در سال 2001 توسط کمپانی مطرح فرانسوی شنل به بازار عرضه شد. این عطر توانست لقب بهترین ادکلن زنانه را برای سال‌های زیادی نصیب خود کند.
رایحه عطر Chanel Coco Mademoiselle شیرین و ملایم است و شما می‌توانید از این عطر در فصول خنک سال مانند زمستان و پاییز و اوایل بهار استفاده کنید. در نظر بسیاری از آقایان این عطر می‌تواند باعث جذابیت بسیار بیشتر هر خانمی شود. اگر به دنبال یک عطر بی‌نظیر با ماندگاری و پراکندگی بوی بالا هستید، عطر کوکو مادمازل بهترین انتخاب برای شما است.
شنل در رایحه اولیه این عطر از عناصری مانند پرتقال، ترنج و ماندارین استفاده کرده است تا در دقایق اولیه استفاده از آن، افراد جذب رایحه شما شوند. در نت میانی این عطر از عناصری مانند گل یاس، میموس، یالانگ یالانگ و گل رز استفاده شده است. نت پایه این عطر نیز از عناصری مانند نعناع هندی، وانیل، مشک و خس‌خس تشکیل شده است.

معرفی عطر Xerjoff La Tosca؛ از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا

یکی از گران‌قیمت‌ترین عطرهای زنانه موجود در بازار که طرفداران بسیار زیادی در بین خانم‌ها دارد، عطر Xerjoff La Tosca است. رایحه این عطر شیرین است و در گروه بویایی شیپغ گلی قرار می‌گیرد. یکی از مزیت‌های این عطر جذاب و شکیل این است که از آن می‌توان در تمام فصول سال استفاده کرد.
عطر لاتوسکا در سال 2015 توسط برند زرجوف به بازار عرضه شد و در همین مدت کوتاه توانست نظر بسیاری از خانم‌ها را به خود جلب کند. بسیاری از عطر بازان این ادکلن را بهترین ادکلن زنانه می‌نامند. پراکندگی و ماندگاری بوی عطر Xerjoff La Tosca بسیار زیاد است و شما با خیال راحت می‌توانید از این عطر در مهمانی‌ها استفاده کنید.
کمپانی زرجوف در این عطر برای نت اولیه از عناصری مانند ماندارین و لیموی شیرازی کمک گرفته است. در نت میانی عطر Xerjoff La Tosca نیز از عناصری مانند اوکالیپتوس، برگ بنفسه و گل سرخ بلغاری استفاده شده است. برای ماندگاری بیشتر عطر Xerjoff La Tosca، نت پایه آن از مشک، نعناع هندی و کهربا تشکیل شده است.

آشنایی با عطر Giorgio Armani Si؛ ماندگاری بالا در فصول سرد

برند آرمانی همواره در بین خانم‌ها محبوبیت زیادی داشته است. عطرهای این شرکت نیز توانسته‌اند طرفداران خود را در بین عطربازان پیدا کنند. یکی از بهترین و پرفروش‌ترین عطرهای زنانه بازار، عطر Giorgio Armani Si است. این عطر در سال 2013 توسط جورجیو آرمانی به بازار عرضه شد و از همان روزهای اولیه با رایحه گرم و شیرین خود توانست نظر بسیاری از خانم‌ها را به خود جلب کند. یکی از جذابیت‌های عطر جیورجیو آرمانی سی این است که در گروه بویایی شیپغ، گلی قرار می‌گیرد و افرادی که به این گروه بویایی علاقه دارند، از این عطر می‌توانند نهایت لذت را ببرند.
ماندگاری و پخش بوی عطر Giorgio Armani Si بسیار خوب است و شما می‌توانید از آن در مهمانی‌های طولانی استفاده کنید. اگر به دنبال عطری هستید که وقار و زیبایی زنانه را در کنار هم به تصویر بکشد، عطر Giorgio Armani Si ایده‌آل شما است. در نت اولیه این عطر از عناصری همچون برگ انگور استفاده شده است تا در ساعات و دقایق اولیه استفاده، دل هر مردی را برباید. نت میانی این عطر از عناصری مانند گل رز و گل فریزیا تشکیل شده است و در نت پایه آن نیز عناصری مانند وانیل، نعناع هندی و روایح چوبی نقش زیادی دارند.

آشنایی با عطر lancome La vie Est Belle؛ جذابیت زنانه با رایحه توت سیاه

یکی از محبوب‌ترین عطرهای لیست بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا، عطر lancome La vie Est Belle است. این عطر در سال 2012 توسط کمپانی عطرسازی مشهور لانکوم به بازار عرضه شد. رایحه عطر لاویه بل بسیار گرم و شیرین است و استفاده از آن در فصول سرد سال بسیار توصیه می‌شود. باتوجه به رایحه این عطر، در مراسم و مهمانی‌های غیررسمی کاربرد زیادی دارد. اگر به دنبال یک عطر با ماندگاری و پخش بوی بالا هستید که قیمت مناسبی نیز داشته باشد، عطر lancome La vie Est Belle انتخاب ایده‌آلی برای شما است.
لانکوم برای تاثیر اولیه خوب در نت اولیه این عطر، از توت سیاه و گلابی استفاده کرده است. نت پایه عطر lancome La vie Est Belle از عناصری مانند بادام سوخته، وانیل و نعناع هندی تشکیل شده است تا ماندگاری و پراکندگی آن به بیشترین حد ممکن برسد. در رایحه میانی عطر lancome La vie Est Belle نیز از عناصر گل یاس، شکوفه پرتقال و زنبق استفاده شده است.

عطر Carolina Herrera Good Girl؛ جذاب‌ترین عطر برای خانم‌ها

یکی از متفاوت‌ترین، زیبا‌ترین، بهترین و جذاب‌ترین عطرهای زنانه بازار، عطر گود گرل است. این عطر از هر نظر با دیگر عطرهای زنانه متفاوت است. برای مثال شیشه این عطر به شکل یک کفش پاشنه‌بلند زنانه طراحی شده است تا هر خانمی با دیدن آن ذوق‌زده شود. عطر Carolina Herrera Good Girl در سال 2016 به بازار عرضه شد و از همان سال توانست با رایحه گرم و شیرین و طراحی جذاب خود در میان خانم‌ها طرفداران زیادی پیدا کند.
باتوجه‌به رایحه گرم این عطر، استفاده از آن در فصول سرد سال توصیه می‌شود. همچنین ماندگاری و پخش بوی این عطر نیز بسیار خوب توصیف شده است. اگر به دنبال یک عطر جذاب و متفاوت می‌گردید، عطر گود گرل از برند کارولینا هررا یک پیشنهاد عالی برای شما است. در نت اولیه این عطر از عناصر قهوه و بادام، در نت میانی از مریم و یاس و در نت پایه از کاکائو و لوبیای تونکا استفاده شده است.

عطر Tomford Black Orchid؛ از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا

برند تام فورد همیشه در میان عطربازان یکی از بهترین برندهای تولیدکننده عطر و ادکلن بوده است. ادکلن بلک ارکید یکی دیگر از شاهکارهای کمپانی تام فورد است که از سال 2006 تا به امروز توانسته در میان بسیاری از خانم‌ها طرفداران زیادی داشته باشد. ویژگی اصلی و جذاب عطر Tomford Black Orchid، ماندگاری و پراکندگی بالای این عطر است. شما می‌توانید از این عطر در مهمانی‌های رسمی و طولانی خود استفاده کنید. رایحه عطر Tomford Black Orchid شیرین و گرم است و فصول سرد مانند پاییز و زمستان بهترین زمان استفاده از این عطر جذاب و متفاوت می‌باشد.
تام فورد در نت اولیه این عطر برای ماندگاری و پخش بوی مناسب، از عناصری مانند ترنج، گل یلانگ، لیموترش، انگور فرنگی سیاه، یاس، گاردنیای یاسمنی و قارچ توبر استفاده کرده است. نت پایه عطر Tomford Black Orchid از عناصری مانند شکلات، وانیل، چوب صندل سفید و کهربا تشکیل شده است. در نت میانی این عطر نیز از عناصر ارکیده، لاله مردابی و یاس استفاده شده است.

معرفی عطر Yves Saint Laurent Manifesto؛ گران‌قیمت دوست‌داشتنی

یکی از خاص‌ترین و متفاوت‌ترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا، عطر منیفستو است. این عطر در سال 2012 توسط کمپانی مطرح ایو سن لورن به بازار عرضه شد و توانست به یکی از پرفروش‌ترین عطرهای کمپانی ایو سن لورن تبدیل شود. عطر Yves Saint Laurent Manifesto رایحه‌ای شیرین و ملایم دارد و از آن می‌توان در تمام فصول سال از جمله فصول سرد مانند پاییز و زمستان استفاده کرد. ماندگاری عطر Yves Saint Laurent Manifesto بسیار خوب است اما پراکندگی آن متوسط می‌باشد. از این عطر در مهمانی‌های رسمی می‌توان استفاده کرد.
در رایحه اولیه این عطر از عناصری مانند انگور سیاه و ترنج استفاده شده است. رایحه میانی عطر Yves Saint Laurent Manifesto از گل یاس و سوسن و رایحه پایه آن از چوب صندل، لوبیا تونکا، وانیل و سدر تشکیل شده است. اگر به دنبال یک عطر متفاوت می‌گردید تا رایحه بدن شما با دیگر افراد حاضر در مهمانی‌ها متفاوت باشد، پیشنهاد ما به شما، عطر Yves Saint Laurent Manifesto است.

آشنایی با عطر Viktor & Rolf Flower bomb؛ اوج جذابیت یک زن با رایحه گل ارکیده

یکی از گران‌قیمت‌ترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا، عطر فلاور بمب است. این عطر را می‌توان پدیده صنعت عطرسازی در سال 2005 نامید. در همین سال بود که کمپانی ویکتور اند رولف عطر Flower bomb را به بازار عرضه کرد و این عطر با رایحه گرم و شیرین خود توانست دل بسیاری از زنان را به دست آورد. اگر به دنبال یک عطر خاص و مناسب فصول سرد هستید، عطر Viktor & Rolf Flower bomb می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.
در نت اولیه این عطر گران‌قیمت از عناصر چای، اوسمانتوس و ترنج استفاده شده است. در نت پایه این عطر نعناع هندی و مشک نقش اصلی را ایفا می‌کنند تا ماندگاری عطر بالا باشد. نت میانی نیز از عناصری مانند رز، مانگا، گل ارکیده و گل یاسمن استفاده شده است. شایان‌ذکر است که ماندگاری و پخش بوی این عطر گران‌قیمت بسیار مناسب و خوب است.

عطر Burberry My Burberry؛ از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا

عطر مای بربری یکی از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا است که به نسبت دیگر عطرهای بازار قیمت مناسبی دارد. رایحه این عطر ملایم و شیرین است و ماندگاری خوب و پراکندگی متوسطی دارد. اگر به دنبال یک عطر مناسب فصول معتدل مانند پاییز و اوایل بهار می‌گردید، عطر Burberry My Burberry بهترین گزینه برای شما است؛ چرا که همان‌طور که عنوان شد باوجود قیمت مناسب، ماندگاری و پراکندگی خوبی دارد. عطر Burberry My Burberry در سال 2014 توسط برند بربری به بازار عرضه شد.
کمپانی بربری در نت پایه این عطر از گل رز و نعناع هندی برای تاثیرگذاری و ماندگاری بیشتر استفاده کرده است. نت میانی عطر Burberry My Burberry از عناصر هلو، به و گل شمعدانی تشکیل شده است. در نت اولیه این عطر نیز برای تاثیرگذاری بیشتر، از ترنج و گل نخود  استفاده شده است.

آشنایی با عطر Guerlain Shalimar

یکی دیگر از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا، عطر شالیمار است که توانسته از سال 1925 تا به امروز طرفداران خود را در میان خانم‌ها داشته باشد. رایحه این عطر کلاسیک گرم و تلخ است و استفاده از آن در فصول سرد سال توصیه می‌شود. ماندگاری و پراکندگی عطر Guerlain Shalimar بسیار خوب است و شما می‌توانید از آن در مهمانی‌های رسمی و نیمه‌رسمی استفاده کنید. برند گرلن در نت اولیه این عطر از ترنج و ماندارین، در نت پایه از وانیل، چرم و چوب صندل و در نت میانی از زنبق، نعناع هندی و یاسمن استفاده کرده است.

بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا در مجموعه ایریکت

یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در خرید عطر، تهیه آن از یک فروشگاه معتبر و باسابقه است؛ چرا که اورجینال بودن عطر برای عطربازان اهمیت زیادی دارد. در ایریکت شما می‌توانید بهترین عطرهای زنانه اصل با ماندگاری را خریداری کنید. همچنین در سایت ایریکت امکان مشاهده و بررسی قیمت و خرید عطر مردانه با پخش بوی بالا نیز برای آقایان خوش‌سلیقه وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *