عطر

بهترین عطرهای کلاسیک زنانه | با این عطرها جذاب‌تر از همیشه باشید و جلب توجه کنید

بهترین عطرهای کلاسیک زنانه - ایریکت

بهترین عطرهای کلاسیک زنانه؛ ایجاد جلوه‌ای یونیک برای بانوان

عطر همواره یکی از اکسسوری‌های ضروری و مهم میان آقایان و بانوان بوده است. عطرها در سبک‌های مختلفی دسته بندی می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به عطرهای کلاسیک اشاره کرد. عطرهای کلاسیک همواره میان بانوان از اهمیت بالایی برخوردار بوده‌اند و اکنون نیز برندهای برتر جهانی، عطرهای مختلفی را در این سبک می‌سازند. یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا عطرهای کلاسیک میان بانوان بسیار پرطرفدار باشند، جذابیت خاصی است که این عطرها ایجاد می‌کنند. از جمله بهترین برندهای مطرح در عطرهای کلاسیک زنانه می‌توان به ژیوانشی و شنل اشاره کرد که در این مطلب از ایریکت قصد داریم تا آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

دلایل انتخاب عطرهای کلاسیک به‌جای عطرهای امروزی و مدرن

عطرهای کلاسیک هیچ‌وقت از مد نیوفتاده و در هر بازه زمانی طرفداران خاص خود را داشته‌اند. این عطرها رایحه‌ای احترام برانگیز و جذاب دارند که باعث می‌شود تا هرکسی مجذوب آن‌ها شود.
پیچیدگی شخصیت و ثروت از جمله دلایلی است که بسیاری از مردم و مخصوصا بانوان به سراغ عطرهای کلاسیک می‌روند. عطرهای کلاسیک به لطف رایحه‌ای که دارند و اینکه در گذشته توسط افراد ثروتمند مورد استفاده قرار می‌گرفتند، در حال حاضر نیز کاراکتر افراد ثروتمند و دارای پیچیدگی‌های متعدد شخصیتی را تداعی می‌کنند. اما این تنها دلیلی نیست که عطرهای کلاسیک مورد توجه قرار دارند.
آیا تا به حال شعرهای کلاسیک را خوانده‌اید؟ شاید چندین سال از انتشار این شعرها گذشته باشد و شما نیز چندین بار آن‌ها را خوانده باشید، اما زمانی که دوباره این شعرها را می‌خوانید، حس تازگی و هیجان‌زدگی را تجربه می‌کنید. عطرهای مدرن دارای طراحی ساده‌ای نیز هستند که ممکن است باعث شود که در بسیاری از مواقع آن‌ها نتوانند جلب توجه کنند. این در حالی است که عطرهای کلاسیک دارای طراحی‌های جالبی هستند که همین موضوع باعث می‌شود تا جذابیت آن‌ها در نظر بسیاری از افراد بیشتر از عطرهای مدرن شود.

معرفی بهترین عطرهای کلاسیک زنانه

عطرهای کلاسیک در میان بانوان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. همین موضوع باعث می‌شود که برندهای مطرح جهانی نیز تلاش کنند تا عطرهای مطابق با این سبک را بسازند. به همین خاطر، در ادامه این بخش قصد داریم تا برخی از بهترین عطرهای کلاسیک زنانه را به شما معرفی کنیم. اما قبل از پرداختن به اصل موضوع پیشنهاد میکنم سری هم به لیست بهترین عطرهای کلاسیک مردانه بزنید.

خرید ادکلن شنل شماره 5 اصل - ایریکت

عطر جذاب و کلاسیک Chanel No.5

عطرهای کلاسیک مختلفی در جهان وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان عطر شنل (چنل) نامبر فایو یا همان شنل شماره 5 اشاره کرد. این عطر جذاب رایحه‌ای گرم و شیرین دارد که برای فصول سرد نیز می‌توان از آن استفاده کرد. این عطر برای اولین بار در سال 1954 به بازار عرضه شد و از همان سال تاکنون توانسته است محبوبیت بالایی کسب کند.
بطری عطر شنل نامبر 5 به شکل مستطیلی و ساده است و کاملا یک حس کلاسیک و ساده را منتقل می‌کند. رنگ مایع عطر نیز به رنگ طلایی است و همین باعث می‌شود که حس لاکچری بودن را نیز شما از این عطر جذاب دریافت کنید. روی شیشه و در کادری سفید رنگ نام عطر و نام تجاری شنل ثبت شده است. همچنین درپوش این عطر جذاب نیز به شکل الماس کاملا شفاف است که باعث می‌شود تا بیشتر از قبل احساس لاکچری بودن داشته باشید.
عطر شنل نامبر 5 را به این دلیل می‌توان یکی از بهترین ادکلنهای زنانه برای طرفدران سبک کلاسیک دانست که رایحه اولیه آن آلدهید، لیموترش، ترنج، بهارنارنج و گل یلانگ است. همین موضوع باعث می‌شود تا نت اولیه این عطر حسی سبز، تند و تیز، تلخ و صابونی را به شما القا کند. اما با گذر زمان و شروع نت میانی، رایحه‌های قبلی جای خود را به رایحه‌های رز، ریشه زنبق، زنبق، گل برف و یاس می‌دهند. همچنین نت پایانی این عطر نیز بسیار جذاب است و شما رایحه‌های وانیل، خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید، خس‌خس، مشک، مشک زباد، کهربا و نعناع هندی را حس می‌کنید.

کلاسیک و باوقار مانند Guerlain Shalimar

شاید بتوان عطر گرلن شالیمار را یکی از بهترین ادکلنهای زنانه با پخش بوی بالا معرفی کرد. این عطر با بوی گرم و تا حدی تلخ خود می‌تواند تمام توجهات را به سمت شما جلب کند. این عطر گرلن برای اولین بار در سال 1925 به بازار عرضه شد. عطر گرلن شالیمار یک عطر با غلظت ادوپرفیوم است که در برخی مواقع به عنوان عطری مدرن نیز شناخته می‌شود و حسی رسمی را القا می‌کند. بطری عطر شالیمار یک طراحی بی‌نقص و جذاب دارد. این بطری به شکل یک جام ساخته شده است که روی آن یک تاج آبی‌رنگ وجود دارد و جلب توجه می‌کند. رایحه اولیه گرلن شالیمار از لیموترش، ترنج، ماندارین و مرکبات تشکیل شده است. این در حالی است که نت میانی این عطر زنبق، یاسمن بزرگ گیا، نعنا هندی و وتیور است. نت پایانی شالیمار نیز وانیل، بخور، چرم و چوب صندل است.

القای حسی کلاسیک با Clinique Aromatics Elixir

عطر کلینیک آروماتیکس الیکسیر را می‌توان یکی از بهترین عطرهای تلخ زنانه با ماندگاری بالا معرفی کرد که اولین بار در سال 1975 به بازار معرفی شد. البته که نسخه اصلاح‌ شده این عطر که دارای طبعی گرم است در سال 2007 معرفی شده است. از جمله اسانس‌های پایه این عطر نیز می‌توان به مشک، نعناع هندی، خزه درخت بلوط، خس‌خس، چوب صندلی سفید و رایحه‌های دودی اشاره کرد.

عطر Elizabeth Arden 5th Avenue

عطر ادکلن الیزات آردن خیابان پنجم یک عطر زیبا با طراحی منحصر به فرد و البته نامی عجیب است. در واقع، خیابان پنجم یا فیفیت اونو یک خیابان بسیار لوکس است که خانم‌های ثروتمند بسیاری در آن زندگی می‌کنند. به همین خاطر و برای القای این حس لاکچری، نام این خیابان روی این عطر گذاشته شده است.
این عطر الیزابت آردن یکی از بهترین عطرهای کلاسیک زنانه است که طرفداران بسیاری دارد. به طور کلی، این عطر دارای رایحه‌ای شیرین و گرم می‌باشد که نت اولیه آن یاس بنفش، مگنولیا، گل برف و ترنج است. همچنین رایحه میانی عطر الیزابت آردن خیابان پنجم نیز رز کمیاب بلغاری، بنفشه، هلو، میخک، جوز، گل یلانگ و رز هندی است.

عطر Givenchy organza؛ انتخابی جذاب برای بانوان

عطر ژیوانشی ارگانزا یکی دیگر از عطرهای مناسب برای بانوان علاقه‌مند به سبک کلاسیک است که در سال 1996 از آن رونمایی شد. یکی از ویژگی‌های این عطر این است که شما می‌توانید در دو فصل پاییز و زمستان از آن استفاده کنید. رایحه گرم و شیرین آن هوش از سر شما و هر شنونده‌ای می‌پراند.

جذاب‌تر از همیشه با Cacharel eden

یکی از بهترین عطرهای کلاسیک زنانه عطر کاشارل ادن است. این عطر به شما این امکان را می‌دهد تا از آن در تمام فصول استفاده کنید. همچنین رایحه ملایم و شیرین آن باعث می‌شود افرادی که اعصاب حساسی دارند هم از آن سردرد نگیرند.

خرید بهترین عطرهای کلاسیک زنانه از مجموعه ایریکت

از جمله بهترین عطرهای کلاسیک زنانه می‌توان به کاشارل ادن، ژیوانشی ارگانزا، کلینیک آروماتیکس و شنل نامبر 5 اشاره کرد. هرکدام از این عطرها دارای ویژگی‌‌های خاص خود هستند و شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت و خرید ادکلن زنانه اصل در این سبک یا سایر انواع مدل‌ها از خدمات مجموعه ایریکت استفاده کنید. در ایریکت، محصولات با قیمتی مناسب و رقابتی عرضه می‌شوند که به شما این امکان را می‌دهند تا محصولات را با قیمتی باورنکردنی خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *