عطر

بهترین عطرهای زنانه | برترین محصولات صنعت عطرسازی دنیا برای بانوان

بهترین عطرهای زنانه در فروشگاه اینترنتی ایریکت

شخصیت زنانه خود را با کدام رایحه نشان می‌دهید؟!

عطر می‌تواند یک روش موثر برای جلب توجه یا ایجاد یک احساس خوب باشد. استفاده از عطر روی گردن یا مچ دست می‌تواند اثرات فیزیکی، عاطفی و روانی را برانگیزد. اکثر خانم‌ها معتقدند که عطر دارای قدرت‌های مرموز و جادویی است. این تجربه یک نسل نیست، تجربه‌ای به تاریخ بشر است. اما شما ویژگی‌های درونی، استعدادها و عناصر شخصیت خود را از طریق کدام ادکلن بروز می‌دهید؟ از آن‌جا هر عطر، ویژگی‌های خاص خود را دارد، در این مطلب از ایریکت، برخی از بهترین عطرهای زنانه دنیا را به شما معرفی می‌کنیم.

Chanel Coco Mademoiselle؛ یکی از بهترین عطرهای زنانه شنل

ادکلن شنل کوکو مادمازل (Chanel Coco Mademoiselle) یکی از بهترین ادکلن‌های زنانه است که در سال ۲۰۰۱ روانه بازار شد. سازنده این عطر ژاک پولژ (Jacques Polge) عطرساز نامدار فرانسوی است. این عطر همچنین برنده جایزه فی فی، بهترین کمپین تبلیغات ملی در سال ۲۰۰۸ شده است. عطر Chanel Coco Mademoiselle از زمان تولید تا به امروز همچنان یکی از پرفروش‌ترین برندها بوده است.
نت‌های گلی ملایمی که بر این عطر شرقی غالب هستند، آن را به انتخابی عالی برای همه از نوجوانان گرفته تا بانوان بالاتر از سی سال تبدیل کرده است. این عطر نت غالب ندارد و برای هر مناسب و شرایطی قابل استفاده است.
نت‌های مرکبات پرتقال، ترنج و شکوفه پرتقال در نخستین برخورد حس می‌شوند که شیک و شاد است. در نت‌های میانی طیفی از گل‌ها مانند رز ترکی و یاس به مشام می‌رسد و در پایان با وانیل و مشک سفید سمت و سویی شرقی می‌گیرد.

اگر مایل به خرید ادکلن اصل و یا به طور مشخص خرید ادکلن زنانه مانند ادکلن کوکو شنل اصل هستید کافی است به این صفحه از سایت ایریکت مراجعه کنید تا گلچینی از بهترین عطرهای زنانه را در آن مشاهده کنید.

Mugler Alien؛ غریبه اسرارآمیز صنعت عطر جهان

نت بالایی یاسمین، نت میانی رایحه چوب و نت پایه کهربا عطری ماندگار ساخته‌اند به‌ نام موگلر الین (Mugler Alien) یا ادکلن الین (Alien) ساخته برند موگلر (Mugler). این عطر توسط دومینیک روپیون (Dominique Ropion) و لورنت برویر (Laurent Bruyere) ساخته شد و در سال ۲۰۰۵ به بازار عطر دنیا معرفی شد.
نام الین به‌معنای همان موجودات بیگانه است که گاهی به سیاره ما سر می‌زنند و ادکلن الین یک اکسیر جادویی است که در یک بطری ارغوانی مرموز مانند یک طلسم جای گرفته است. این عطری است که بسیاری از زنان آن را برای نخستین ملاقات مناسب می‌دانند؛ بیگانگی، رمز و راز، دست‌نیافتنی بودن، ارزشمندی؛ ملاقاتی جذاب و رویایی. الین در رایحه، صدایی بلند دارد و خودنمایی می‌کند. مغرور است و نت یاسی قوی دارد که با رایحه چوب در هم می‌آمیزد و با اندکی بوی وانیل، شیرین می‌شود. در پایان باید بگوییم موگلر الین، عطری فراموش‌نشدنی است.

Calvin Klein Euphoria؛ فریبندگی با عطر شیرین و گرم ایفوریا

کلوین کلین ایفوریا (Calvin Klein Euphoria) یک عطر گرم و شیرین زنانه است که ادو پرفیوم آن در سال ۲۰۰۵ میلادی به بازار عطر و ادکلن جهانی معرفی شد‌. این ادکلن توسط سه عطرساز به نام‌های: دومینیک روپیون، لوک دونگ و کارلوس بنایم ساخته شده است.
ایفوریا را می‌توان با واژگان سرخوشی و سرزندگی، اغواگری و فریبندگی و نیز هیجان و شگفتی توصیف کرد. نت آغازین این عطر، رایحه‌ای از انار دارد؛ سپس با بوی شکوفه نیلوفر آبی و ارکیده سیاه ادامه می‌یابد و به رایحه بنفشه سیاه، کهربا و مشک ختم می‌شود. شما همچنین می‌توانید نوعی رایحه شرقی چوب صندل را از آن انتظار داشته باشید.
ادکلن کلوین کلین ایفوریا یکی از پرفروش‌ترین عطرهای زنانه در دنیا به‌شمار می‌آید. شما می توانید این عطر را در روز، به مقدار کم و در هر فصلی از سال استفاده کنید، اما این یک عطر تند، شبانه و اغوا کننده است. 

lancome La Vie Est Belle؛ ترکیبی از رایحه گل‌ها و میوه‌ها

سه عطرساز برجسته دنیا به نام‌های: دومینیک روپیون، آنه فیلیپو و اولیویر پولژ از ترکیبی از مواد معطر گل و میوه، عطری ماندگار ساختند به نام: ادکلن لانکوم لاویه بل (Lancome La Vie Est Belle). لانکوم یک عطر گرم و شیرین زنانه است که در سال ۲۰۱۲ میلادی به بازار عرضه شد. تولید این عطر بر مفاهیم زیبایی ساده و طبیعی و لذت بردن از جزئیات زندگی و دورنمایی از خوشبختی متمرکز است. این عطر هم برای روز و هم برای شب مناسب است.
ادکلن لانکوم لاویه بل، دارای نت‌های ابتدایی انگور فرنگی سیاه و گلابی و نت‌های میانی زنبق، یاس و شکوفه پرتقال است؛ نت‌های پایه آن هم وانیل، نعناع هندی و دانه تونکا هستند. این یک ترکیب شیک و لذت‌بخش است که فرمول نهایی آن پس از سه سال آزمایش و ۵۰۰۰ نسخه به دست آمده است. جولیا رابرتز بازیگر نامدار سینما، چهره کمپین بازاریابی این ادکلن بود که فیلم تبلیغاتی آن توسط تارسم سینگ ساخته شد.

Carolina Herrera Good Girl؛ نمادی از شخصیت زن برتر

کفش‌های پاشنه‌دار نماد نهایی قدرت زنانه هستند احساسات را برمی‌انگیزند. بطری ادکلن کارولینا هررا گود گرل (Carolina Herrera Good Girl) دقیقا مشابه یک کفش زنانه پاشنه‌دار ساخته شده است. ادکلن گود گرل دوگانگی و شخصیت پیچیده زن مدرن را به زیبایی تمام به تصویر می‌کشد. یک سویه درخشان با رایحه گل سرخ و یاس سامباک و یه سویه رازآمیز با رایحه دانه‌های تونکا و کاکائو.
گود گرل ادکلنی برای به چالش کشیدن است؛ ملاقاتی که ترکیبی از جذابیت و قدرت را در میان می‌گذارد. برخی دیگر از عناصر این ادکلن عبارتند از: عطر بادام، چوب صندل، زنبق، وانیل و قهوه. این عطر در سال ۲۰۱۸ میلادی به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی شد.

Tomford Black Orchid؛ بلک ارکید از بهترین عطرهای زنانه تام‌فورد

تام فورد بلک ارکید (Tomford Black Orchid) ترکیبی از همه عناصر موثر قدرت است؛ تند و گرم، خاکی، چوبی، شیرین، رایحه کهربا، گل‌ها و میوه‌ها. عطر تام فورد بلک ارکید یک عطر گلی کهربایی است برای بانوان. بلک ارکید در سال ۲۰۰۶ عرضه شد. برخی از نت‌های متنوع این عطر مشهور و پرفروش برند تام فورد عبارتند از: ترافل، گاردنیا، توت سیاه، یاس، ترنج، پرتقال ماندارین و لیمو آمالفی. رایحه میانی ارکیده و ادویه‌جات؛ نت‌های میوه‌ای و نیلوفر آبی و نت‌های پایه شکلات مکزیکی، نعناع هندی، وانیل، بخور، عنبر، چوب صندل، وتیور و مشک سفید.
بلک ارکید توسط عطرسازان شرکت عطرسازی Givaudan ساخته شد و به‌عنوان یک عطر شرقی معرفی شد. این عطر در بطری‌های ۱۵، ۵۰ و ۱۰۰ میلی‌لیتری تولید شده است. ارکیده سیاه، مجلل و کلاسیک است. رایحه آن مطابق با بهترین نوآوری‌های بهترین خانه‌های عطر جهان است. رایحه‌ای که احساسات را برمی‌انگیزد با ردی غنی و تیره از ارکیده سیاه و ادویه‌ها، عطری مدرن و جاودانه که ماندگاری طولانی و هاله‌ای گسترده و فراگیر دارد؛ عطری مناسب برای هر قرار و مناسبتی در اواخر روز.

Dior Jadore؛ از بهترین عطرهای لوکس زنانه

دیور جادور (Dior Jadore) عطری زنانه، گلی و میوه‌ای است. رایحه اصلی آن در سال ۱۹۹۹ ساخته شد. نت‌های اولیه آن، رایحه گلابی، خربزه، مگنولیا، هلو، پرتقال ماندارین و ترنج هستند. نت‌های میانی آن عبارتند از: بوی یاس، زنبق دره، گل سرخ، فریزیا، گل رز، ارکیده، آلو و بنفشه؛ و در پایان، نت‌های پایه را عطر مشک، وانیل، شاه‌توت و سدر تشکیل می‌دهند. این عطر برنده جایزه FiFi Award Best National Advertising Campaign / TV 2007 است.
جادور عطری مدرن و پرزرق و برق است که بسیار محبوب شده است و به‌همین دلیل در حجم‌های مختلف با غلظت‌های مختلف روانه بازار شده است. جادور عطری است درخشان؛ رایحه‌ای مجلل و طلایی مانند پرتوهای خورشید که روی پوست می‌درخشند. یک عطر کلاسیک و جاه‌طلبانه برای بانوان شایسته. ادکلن جادور همچنین از خانواده عطرهای گلی با نوع رایحه گل‌های گرم است.
منحنی‌های زیبای بطری عطر جاد‌ور منعکس کننده زیبایی‌های یک دسته از گل‌‌های رنگارنگ است. این بطری توسط کریستین دیور طراحی شد و با یک گردنبند طلایی مجلل تزئین شده است که مانند یک قطعه جواهر دور گردن بانوان است.

BVLGARI Jasmin Noir؛ الماس خانه عطر بولگاری

بولگاری جاسمین نویر (BVLGARI Jasmin Noir) عطری است کهربایی و گلی برای زنان. این عطر در سال ۲۰۰۸ به بازار معرفی شد و خالقان رایحه ماندگار آن، کارلوس بنایم (Carlos Benaim) و سوفی لابه (Sophie Labbe) هستند.
ترکیب معطر این ادکلن را این‌گونه می‌توان توضیح داد: نت‌های بالایی، گاردنیا و نت‌های گلی هستند. نت‌های میانی عبارتند از یاس سامباک و رایحه بادام و نت‌های پایه را عطر شیرین‌بیان، دانه تونکا، برخی چوب‌های معطر، عنبر، مشک و نعناع هندی تشکیل می‌دهند.
بطری جاسمین نویر با رنگ تیره خود، حسی مرموز از شخصیت پیچیده بانوان را القا می‌کند و مورد علاقه بسیاری از طرفداران خانه عطر بولگاری قرار گرفته است. این عطر طرفداران ترکیب رایحه چوب و گل را به خود جلب می‌کند. این عطر انتخابی مناسب برای خانم های ۲۵ تا ۴۵ ساله است.
ادکلن جاسمین نویر در جزیره ایبیزا اسپانیا ساخته می‌شود. طرح روی جلد عطر، تصویری از کیت ماس است که گردنبند بسیار گران‌قیمتی از الماس بولگاری بر گردن دارد و شیشه عطر در پس‌زمینه آن نمایان است. این عطر تاکنون در دو حجم ۵۰ و ۱۰۰ میلی‌لیتری تولید شده است و همراه با آن محصولات مراقبتی و بهداشتی چون لوسیون بدن معرفی شده‌اند.

Yves Saint Laurent Black opium؛ نماد قدرت و شکوه زنانه

ایو سن لورن بلک اوپیوم (Yves Saint Laurent Black opium) یک عطر گرم و تند زنانه و البته شیرین است. نت‌های غالب این عطر را رایحه قهوه سیاه، گل‌ها و وانیل تشکیل می‌دهند. این یک ادلکن زنانه اغوا کننده و بسیار خوشبو است که در همان اولین لحظات با بوی قدرتمند قهوه و وانیل، آدرنالین خون را بالا می‌برد. این قدرت با لطافت عطر گل‌ها یک ترکیب باشکوه و دلخواه ساخته است.
بلک اوپیوم یک عطر کهربا و وانیلی برای زنان است که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد. بلک اوپیوم توسط عطرسازان مشهوری چون: ناتالی لارسون، ماری سالامگن، اولیویه کرسپ و آنورین بلان ساخته شد. نت‌های ابتدایی آن، رایحه گلابی، فلفل و شکوفه پرتقال هستند. نت‌های میانی را عطر قهوه، یاس، بادام تلخ و شیرین‌بیان تشکیل می‌دهند. نت‌های پایه نیز عبارتند از: رایحه وانیل، نعناع هندی، سدر و چوب کشمیر.
بطری ایو سن لورن بلک اوپیوم یک بطری تیره است که با عناصر این عطر هماهنگی دارد. این بطری تیره با پولک‌های درخشان تزئین شده است. چهره کمپین این عطر، مدل بریتانیایی، ادی کمبل و عکاس آن نیز دانیل وولف بود. این عطر در حجم‌های ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلی‌لیتری و با غلظت ادو پرفیوم عرضه شده است.

D&G The One Women؛ از بهترین عطرهای زنانه دلچه گابانا

دلچه گابانا د وان زنانه (D&G The One Women) که به‌طور خلاصه The One نامیده می‌شود، عطری است زنانه با رایحه کهربا. The One در سال ۲۰۰۶ میلادی روانه بازار شد و سازنده آن کریستین ناگل است. ادکلن دلچه گابانا د وان زنانه همانطور که توسط طراح آن تصور شده بود، عطری است برای یک زن استثنایی که فورا جلب توجه می‌کند؛ نه‌تنها با ظاهر، بلکه با رفتار، ژست و تجلی ذهنیات خود در گفتار.
ادکلن د وان، ترکیب گلی-میوه‌ای شرقی و بسیار گرم با ردی از رایحه وانیل دارد. نت‌های ابتدایی د وان را رایحه هلو، پرتقال ماندارین و ترنج تشکیل می‌دهند. نت‌های میانی عبارتند از: عطر زنبق، آلو، یاس و زنبق دره و این نت‌ها با نت‌های پایه وانیل، عنبر، مشک و وتیور، به تکامل می‌رسند. د وان عطری است که یک رویای شیرین را به یک مهمانی شبانه دعوت می‌کند.

شنل نامبر فایو، یکی از بهترین عطرهای زنانه در فروشگاه اینترنتی ایریکت

Chanel No.5؛ اسطوره صنعت عطرسازی جهان

شنل نامبر فایو یا همان شنل شماره 5 (Chanel No.5) یک عطر زنانه چوبی و گلی با ترکیبی از رایحه مرکبات است. این عطر در سال ۱۹۲۱ روانه بازار شد. سازنده اسطوره‌ای این عطر ارنست بوکس (Ernest Beaux) عطرساز نامدار اهل روسیه است. این ادلکن یکی از مهم‌ترین تولیدات صنعت عطر جهان است که یکصد سال قدمت دارد و هرگز از مد نیافتاده است.
نت های ابتدایی چنل نامبر فایو را آلدئید، برگاموت و لیمو تشکیل می‌دهند. رایحه میانی ترکیبی از عطر زنبق، یاس، رز، ریشه زنبق و زنبق دره است و در پایان، نت‌های پایه عطر عنبر، چوب صندل، مشک، خزه وانیل و نعناع هندی، شما را در بر می‌گیرد. اوا مندز، ویکتوریا بکهام، جسیکا آلبا، سلن دیون و کلودیا شیفر همگی از طرفداران این ادکلن هستند. شنل نامبر فایو یک عطر غلیظ است که برای استفاده در روز هم مناسب است.

Versace Bright Crystal؛ لطیف، پر احساس و زنانه!

برند ورساچه در سال 2005 محصولی را به دنیای عطرها معرفی کرد که توانست تا سالها به یکی از اولین انتخاب‌های بانوان تبدیل شود. عطر زنانه ورساچه برایت کریستال با طرحی از آلبرتو موریلاس، طراح چیره‌دست صنعت عطر طراحی شد و به سبب فروش و محبوبیت بالایی که کسب کرد در سال‌های بعد نسخه‌های متعددی از آن تولید و روانه بازار شد.
با اولین اسپری از عطر ورساچه برایت کریستال ترکیبی از انار، روایح آبی و یوزو شامه شما را نوازش خواهد کرد. در ادامه ترکیبی لطیف و زنانه از گل صد تومانی، مگنولیا و گل نیلوفر به مشام می‌رسد و در نهایت با رایحه چوب ماهون، مشک و عنبر به پایان می‌رسد. ورساچه برایت کریستال رایحه‌ای نسبتا خنک و شیرین دارد که آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در روزهای گرم سال بدل می‌کند.

Lalique Lamour؛ جذاب و اغواگر به سبک لالیک!

نمی‌شود صحبت از بهترین عطرهای زنانه به میان بیاید و نام یکی از عطرهای برند لالیک در این لیست قرار نداشته باشد. عطرهای برند لالیک از جلوه و بازخوردی بسیار بیشتر از قیمتی که برای آنها پرداخت می‌کنید برخوردار هستند و از این جهت ارزش خرید بسیار بالایی دارند و کار را برای رقابت حتی برای عطرهای بسیار گرانقیمت تر از خودشان دشوار می‌کنند. عطر لالیک لامور نیز از این قاعده کلی مستثنی نیست.
این عطر محبوب زنانه در سال 2013 با طرحی از طراح چیره دست صنعت عطر، ناتالی لارسون تولید و روانه بازار شد و توانست به فروش فوق‌العاده‌ای دست پیدا کند. لالیک لامور از رایحه‌ای خنک و شیرین بهره می‌برد و از این حیث یکی از بهترین انتخابهای بانوان برای روزهای گرم سال به شمار می‌رود.
در هرم بویایی این عطر دوست داشتنی ترکیباتی همچون ترنج، بهارنارنج، گل یاس، مشک و سدر به مشام می‌رسد. لالیک لامور علاوه بر رایحه‌ای جذاب از قیمت مناسبی هم برخوردار بوده و همین مسئله آن را به یکی از پرفروش‌ترین عطرهای زنانه بدل کرده است.

Burberry London؛ دسته گلی برای زنان خاص

عطر بربری لندن زنانه از برند انگلیسی بربری در سال 20 توسط Dominique ropion و Jean-marc chaillan طراحی و روانه بازار شد و توانست به موفقیت و فروش چشمگیری دست پیدا کند. این عطر زنانه بی‌نظیر از بدو ورود به بازار همواره یکی از اولین انتخابهای طرفداران روایح گلی بوده و هست. در هرم بویایی بربری لندن زنانه و در ابتدا ترکیبی از گل پیچ امین‌ الدوله، نارنگی و رز به مشام می‌رسد. با رویا کار آمدن نت میانی ترکیبی گلی از یاس، گل صدتومانی و گل تیار پدیدار می‌شود که در نهایت به چوب صندل، مشک و نعناع هندی ختم شده و ماندگار می‌گردد.
بربری لندن رایحه‌ای گلی، لطیف، مجلل، شیک و کاملا زنانه دارد و اگر به دنبال عطری کم‌ریسک و همه پسند، علی‌الخصوص به عنوان هدیه‌ای هستید که از آزمون هر سلیقه سخت پسندی سربلند بیرون بیاید، بربری لندن زنانه شما را ناامید نخواهد کرد.

ایریکت؛ پلتفرمی برای خرید آسان برترین عطرهای زنانه دنیا

بسیاری از خانم‌ها عطری را انتخاب می‌کنند که با شخصیت و سلیقه آن‌ها مطابقت ندارد. عطرها را می‌توان از ترکیبی از اسانس‌های مصنوعی و طبیعی تهیه کرد. بسیاری از عطرها حاوی رایحه‌های متمایز چوب صندل، سدر، قهوه و گل‌ها و میوه‌های گوناگون هستند. ما در فروشگاه آنلاین عطر و محصولات آرایشی و بهداشتی ایریکت کلکسیونی از برترین عطرهای زنانه جهان را برای شما گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید عطری را که با شخصیت شما هماهنگی بیشتری دارد انتخاب کنید. خرید از ایریکت به سادگی و با چند کلیک انجام می‌شود و در کمترین زمان ادکلن اصل زنانه خود را تحویل خواهید گرفت.

3 دیدگاه در “بهترین عطرهای زنانه | برترین محصولات صنعت عطرسازی دنیا برای بانوان

  1. مارال ازاد گفت:

    خیلی مطلب کاملی بود ممنون

  2. تینا محمدی گفت:

    هیچ عطری به بوی Calvin Klein Euphoria نمی‌رسه ، واقعا عالی و بینظیره👌👌👌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *