آرایشی و زیبایی, راهنمای خرید

بهترین ریمل | با خرید این ریمل‌ها چشمانی جذاب‌تر از همیشه داشته باشید

خرید بهترین ریمل - ایریکت

بهترین ریمل‌ها برای تکمیل آرایش چشمان شما

وقتی به دنبال ریمل مناسب باشید، تشخیص و انتخاب بهترین ریمل کمی سخت است. فقط با یک گشت‌زدن سریع، انواع زیادی از ریمل‌ها را می‌بینید که برای مصرف یک سال مناسب هستند. اما چطور می‌توانید بفهمید که کدام یک برای شما مناسب است؟ ما اینجا هستیم تا در این زمینه به شما کمک کنیم. در ابتدا بهتر است بدانید که یک ریمل از رنگدانه‌های سیاهی تشکیل شده است که توسط یک پلیمر به هم چسبیده و توسط موم‌ها یا روغن‌های مختلف غلیظ می‌شوند. از ریمل برای بلندکردن، ضخیم‌کردن، تیره‌کردن و تشدید مژه‌های طبیعی شما استفاده می‌شود و توجه بیشتری را به چشمان شما جلب می‌کند. اما چند نوع مختلف ریمل وجود دارد. مثلا ریمل‌های قابل شستشو در مقابل ریمل‌های ضدآب یا ریمل‌های حجم دهنده در برابر بلندکننده و انواع دیگر ریمل چه تفاوتی دارند. در ادامه مطلب در مورد این تفاوت‌ها بیشتر صحبت می‌کنیم.

ریمل‌های قابل شستشو

ریمل‌های قابل شستشو یا Washable Mascaras با ساختار آب بیشتری تولید می‌شوند، بنابراین راحت‌تر پاک می‌شوند. محصولات قابل شستشو روی مژه‌ها انعطاف‌پذیرتر هستند و برای سلامت مژه‌های شما بهترند. اگر فکر می‌کنید سلامت مژه‌ها یک چیز واقعی نیست، پس هرگز با مشکل ناخوشایند ریزش مژه‌ها مواجه نشده‌اید. ریمل‌های جایگزین و ضدآب، مژه‌ها را خشک کرده و به هم می‌چسبانند که گاهی اوقات می‌تواند باعث کشیده شدن ریشه و ریزش مژه‌ها شود. فرمول‌های قابل شستشو کمی بیشتر به آن‌ها کمک می‌کنند و به مژه‌ها اجازه می‌دهند در هنگام لمس یا تماس با عدسی عینک یا صورت شخص دیگر، آزادانه و مستقل از یکدیگر حرکت کنند.
در نهایت، ریمل قابل شستشو را فقط با آب می‌توان پاک کرد، اگرچه هر نوع پاک کننده آرایش که قابل استفاده برای نواحی اطراف چشم باشد هم توصیه می‌شود. تنها نقطه ضعف قابل شستشوها این است که چون کاملا خشک نمی‌شوند، می‌توانند آثار تیره‌ای از محصول را روی پلک پایینی شما باقی بگذارند و اطراف چشم شما را لک کنند.

ریمل‌های ضدآب

ریمل‌های ضدآب یا Waterproof Mascaras محتوای آب کمتری دارند و برخی از آنها اصلا آب ندارند و این باعث می‌شود در برابر تعریق، باران، اشک، یا هر نوع رطوبت ماندگاری داشته باشند. اگرچه آنها ضد گلوله نیستند!! برخی فقط ریمل ضدآب استفاده می‌کنند و باز هم هر از گاهی متوجه لکه‌های سیاه کوچک اطراف پلک پایین می‌شوند. اما هر گونه رد ریمل ضدآب در مقایسه با لک حاصل از ریمل‌های قابل شستشو بسیار سبک‌تر است و کمتر دیده می‌شود. حتی اغلب به جای لک، مانند سایه به نظر می‌رسد.
با این حال، از آنجایی که ریمل ضدآب برای ماندگاری ساخته شده است، مهم است که از پاک کننده آرایش چشم یا روغن پاکسازی استفاده کنید تا به آرامی محصول را از روی مژه‌های خود پاک و از ریزش مژه جلوگیری کنید. در غیر این صورت در تلاش برای پاک کردن، مژه‌های خود را کشیده و به آن آسیب می‌زنید.

خرید بهترین ریمل - ایریکت

بهترین ریمل‌ها از لحاظ تاثیرگذاری

قدرت جادویی اصلی ریمل تیره کردن، پرپشت کردن و بلند کردن مژه‌ها است. ریمل از قسمت لبه چشم از مژه‌ها جدا می‌شود و در نتیجه به چشمان شما عمق داده، آن‌ها را بزرگتر و بازتر نشان می‌دهد. آن نگاه بیداری که این واقعیت را که همین 30 دقیقه قبل از خواب بیدار شده‌اید به کل از بین می‌برد. قبل از خرید ریمل بهتر است به ظاهری که می‌خواهید به آن برسید فکر کنید. چهار نوع اصلی ریمل وجود دارد که برای رسیدن به نتایج چشم‌نواز خاص و متفاوت فرموله شده است. چه به دنبال مژه‌های بلند و چه حجم‌دهنده و شاداب هستید، در ادامه این مطلب به شما کمک می‌کنیم بهترین ریمل مناسب چشمان خود را پیدا کنید.

ریمل‌های بلندکننده

اگر مژه‌های کوتاه یا کم‌پشتی دارید، ریمل بلندکننده می‌تواند مژه‌های طبیعی شما را بلند کند و بهترین ریمل برای شما هستند. این ریمل‌ها حاوی پلیمرهای ساخته شده از نایلون و ابریشم مصنوعی هستند که این ذرات به مژه‌ها متصل می‌شوند. معمولا برس ریمل بلندکننده مژه، موهای متراکمی دارد که به این نوع ریمل اجازه می‌دهد همه مژه‌ها را پوشش دهد.

ریمل‌های حجم‌دهنده

یک ریمل حجم‌دهنده به مژه‌ها حجم می‌دهد، بدون اینکه باعث شود مصنوعی به نظر برسد. اگر مژه‌های کم‌پشتی دارید، این نوع ریمل قطعا بهترین ریمل برای شماست. ریمل ضخیم‌کننده و حجم‌دهنده حاوی موم، پلیمرهای سیلیکونی و رنگدانه‌هایی است که مژه‌های شما را تیره‌تر و پرتر نشان می‌دهد و البته در بین انواع ریمل طرفداران زیادی دارد.
نکته حرفه‌ای: هنگام استفاده از هر ریمل، با ارتعاش ملایم یا حرکت براش از پهلو به پهلو در پایه خط مژه، حجم‌دهی را شروع کنید و سپس به سمت بالا بکشید. می‌توانید حرکت را تا آخر ادامه دهید یا فقط حجم و رنگدانه را در پایه داشته باشید.

ریمل‌های فرکننده

قوام ضخیم‌تر ریمل فرکننده به تقویت طبیعی مژه‌های شما کمک می‌کند. با فر کردن یا افزایش فر شدن مژه‌ها، چشم‌ها بزرگتر به نظر می‌رسند. ریمل حلقه‌دار حاوی پلیمرهای لایه‌برداری که پس از استفاده منقبض می‌شوند و این انقباض مژه‌ها را منقبض کرده و به حالت فر درمی‌آورد. شکل خمیده برس این نوع از ریمل به پلیمرها کمک می‌کند تا مژه‌ها را فر کنند.

ریمل‌های جداکننده

ریمل‌های جداکننده یکی از بهترین ریمل‌های همه‌کاره هستند که حجم و ضخامت را فراهم می‌کند. این ریمل به طور یکنواخت روی هر مژه پخش می‌شود. این نوع ریمل‌ها از رنگدانه‌های قوی برای رنگ، پلیمرهای لایه‌بردار برای ضخامت بیشتر و الیاف ابریشم مصنوعی یا نایلون برای طول بیشتر ساخته شده‌اند. فرمول‌های ضدآب این ریمل همچنین حاوی موم و روغن هستند. رنگدانه‌ها و پلیمرها از ریشه تا نوک مژه‌ها را مشخص می‌کنند.

انواع مختلف براش ریمل - ایریکت

انواع مختلف برس یا فرچه ریمل

به همان اندازه که خود ریمل مهم است، برس‌ها نیز اهمیت دارند. هر نوع ریمل، یک برس مخصوص برای بهینه‌سازی عملکرد خود دارد. چند نکته وجود دارد که هنگام جستجوی بهترین ریمل باید به آنها توجه کنید. هر چه موهای برس بلندتر باشد، مژه‌ها بلندتر می‌شوند. یک برس بیضی‌شکل که به سری نوک‌تیز برسد برای استفاده از مواد ریمل و گرفتن مژه‌های کوچک در گوشه داخلی چشم شما عالی است. یک برس مویی به شکل ساعت‌شنی به مژه‌های شما حجمی بسیار بالا می‌دهد. برسهای کوچک با دندان‌های کوتاه نیز از نظر حجم بهتر هستند، اما برای افزایش طول چندان مناسب نیستند.

هنگامی که به یک فرچه ریمل فکر می‌کنید، احتمالا یک برس مویی در انتهای آن تصور می‌کنید. این یک مدل کلاسیک برای ریمل است که امروزه هنوز در برخی محصولات دیده می‌شود. برس‌های مویی در طول‌ها، شکل‌ها و اندازه‌های مختلف برای ایجاد جلوه‌های مختلف وجود دارند. اما نوع جدیدتری نیز وجود دارد که به جای موهای سنتی از فیبر ساخته شده است.
بهترین ریمل‌ها دارای برس‌های فیبری هستند زیرا می‌توان آن‌ها را برای کاربردها و فرمول‌های خاص ریمل طراحی کرد تا به نتایج نهایی ایده‌آل خود برسند. برس‌های فیبری ماندگاری بیشتری نیز دارند زیرا مواد ریمل پس از چند هفته استفاده بین آن جمع نمی‌شود.

پاک کردن صحیح ریمل

اگر می‌خواهید چند سال دیگر مژه‌هایی برایتان باقی بماند، اختصاص چند ثانیه زمان بیشتر برای برداشتن ریمل از روی مژه ضروری است. پاک کردن ریمل ریمل بدون استفاده از یک محصول پاک‌کننده مناسبت می‌تواند به راحتی مژه‌ها را از بین ببرد و به ریشه آنها آسیب برساند؛ همچنین می‌تواند به طور بالقوه رشد مجدد مژه‌ها را سخت‌، کند یا به طور کامل متوقف کند. شاید بسیاری از اطرافیان به شما بگویند که بهترین راه را برای پاک کردن ریمل شما دارند و هر روش دیگری به جز آن اشتباه است. نکته اصلی برای پاک کردن ریمل این است که باید در حالی که روی مژه‌هایتان هست شکسته و به نوعی تجزیه شود تا فشار کمی برای پاک کردن آن به مژه وارد شود. 

ابتدا با یک پد پاک‌کننده آرایش روی همه صورت به جز مژه‌ها بکشید و آرایش صورت خود را پاک کنید. سپس به آرامی و با استفاده از پد، یک پاک کننده آرایش چشم را روی مژه‌ها بکشید تا ریمل خرد و تمیز شود و از دستمال مرطوب آرایشی برای پاک کردن نهایی آن استفاده کنید. در نهایت صورت خود را با آب گرم و یک شوینده خوب بشویید. به همین آسانی!
اگر پاک کننده میکاپ چشم
 ندارید، یک دستمال مرطوب آرایش نیز کافی است. فقط آن را برای چند ثانیه روی مژه‌های خود نگه دارید تا قبل از پاک کردن، زمان کافی برای جذب مواد ریمل را داشته باشد.

بهترین ریمل‌های بازار کدامند؟!

در این بخش از مطلب تعدادی از ریمل‌های خاص بازار را به شما معرفی می‌کنیم که از نظر کیفیت و کارایی و البته قیمت، بهترین هستند؛ اما پیش از بررسی این محصولات، پیشنهاد میکنیم سری هم به مقاله راهنمای انتخاب و خرید ریمل بزنید و اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنید.

ریمل بورژوآ مدل Volume Glamour معروف به ریمل درب مسی

این ریمل هم حجم‌دهنده و هم بلندکننده است و با قدرت ماندگاری بالا مناسب مژه‌های کم پشت است. در ساخت آن از موم طبیعی استفاده شده که باعث انعطاف‌پذیری و سبکی مژه‌ها می‌شود. این ریمل ویتامین B دارد و بر اساس نظر متخصصین به چشم آسیبی نمی‌زند. همچنین پوشانندگی ریمل درب مسی بورژوآ (Volume Glamour) بسیار بالا است و باعث درشت‌تر شدن و حجیم‌تر شدن چشم‌ها خواهد شد.

ریمل لورآل مدل Unlimited

ریمل آنلیمیتد لورآل با خاصیت حجم‌دهنگی و بلندکنندگی، فرمولاسیونی مشکی و غلظتی بالا دارد که مژه‌های شما را بسیار مشکی و جذاب نشان می‌دهد. همچنین قابلیت خم شدن برس برای کنترل و راحتی بیشتر استفاده از آن ویژگی منحصر به فردش است. با استفاده از ریمل لورآل مدل Unlimited مژه‌های شما هرگز به هم نمی‌چسبند، تمام گوشه‌های چشم کاور می‌شود و از ماندگاری بالای آن لذت خواهید برد.

ریمل ایزادورا مدل Big Bold Extreme

ایزادورا یکی دیگر از بهترین ریمل‌ها و یک برند سوئیسی با کیفیت بسیار بالاست. محصولات و وسایل آرایشی این برند مناسب پوست و چشم‌های حساس طراحی شده‌اند، بنابراین ریمل این برند برای افراد حساس یا کسانی که از لنز استفاده می‌کنند بسیار مناسب است. این ریمل‌ها از محبوبیت بالایی برخوردارند به خصوص ریمل بیگ بولد اکستریم ایزادورا (Big Bold Extreme) که بسیار موفق بوده است. تمام ریمل‌های این برند مورد تایید پزشکان چشم و زیبایی قرار دارد به علاوه آنکه قیمت آن بسیار مناسب است.

ریمل اسنس مشکی مدل I Love Extreme

ریمل اسنس مشکی یکی از بهترین ریمل‌های حجم‌دهنده است که حالت و رنگ مشکی طبیعی به مژه‌های شما می‌دهد. برس فیبری منحصر به فرد و تولید آن در رنگ‌های مختلف و نیز قیمت مناسب، این ریمل را در بین خریداران بسیار محبوب می‌کند. ریمل اسنس مشکی مدل I Love Extreme با آب و پاک‌کننده‌های آرایشی به راحتی پاک می‌شود و ضدآب نیست. همچنین مواد نایلونی و الیاف طبیعی داخل آن باعث افزایش موقتی طول مژه نیز می‌شود.

ریمل دوسه مدل Punk

ریمل پانک دوسه هم تاثیر حجم‌دهندگی بالایی دارد و هم مژه‌ها را از هم جدا و بلند می‌کند. بافت این ریمل بسیار نرم است و با رنگدانه های خیلی مشکی آرایشی طبیعی و زیبا ایجاد می‌کند. رطوبت مژه‌ها با این ریمل حفظ می‌شود و از خشک شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین باعث ریختن ریمل و سیاه شدن چشم نمی‌شود و ماندگاری بالایی دارد. اگر مژه‌های بلندی دارید اما کم‌رنگ هستند. اگر به دنبال بهترین ریمل مناسب چشم خود هستید، این بهترین نوع ریملی است که حالت خماری و بی‌حالی چشمانتان را برطرف می‌کند.

ریمل دیپ رومنس مدل Maxi Volume

ریمل دیپ رومنس محصولی از یک برند مطرح آلمانی است که با فیبرهای طبیعی به مژه‌ها حجم چند برابر داده و آن‌ها را بلندتر می‌کند. این ریمل مناسب آرایشی حرفه‌ای است و با آب گرم قابل شستشو می‌باشد. برس این ریمل با طراحی ظریفی که دارد قادر است تارهای نازک مژه‌ها را نیز پوشش دهد. فرمول تشکیل‌دهنده این ریمل موم عسل دارد و باعث تقویت و رشد مژه‌ها خواهد شد. همچنین بسیار سبک است و رنگدانه‌های فوق مشکی دارد.

بهترین ریمل‌های بازار در ایریکت

گفته می‌شود که چشم‌ها دریچه‌های روح هستند. بهترین ریمل‌ها در سایت ایریکت این امکان را برای شما فراهم کرده‌اند که بهترین ظاهر را برای چشمان خود ایجاد کنید. به عنوان یک خانم پرمشغله، بسیاری از بانوان وقت ندارند که هر روز صبح یک آرایش کامل انجام دهند؛ پس بسیار مهم است که محصولات با کیفیتی را پیدا کنیم که آرایشی ساده و زیبا را برای ما به ارمغان بیاورند. برای خرید بهترین ریمل‌‌های موجود در بازار کافیست سری به صفحه این محصولات در ایریکت بزنید. ما امکان خرید لوازم آرایشی روز دنیا از جمله بهترین ریمل‌ها را به شما ارائه می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *