عطر

بهترین عطرهای تلخ مردانه کدام‌اند | خرید عطرهای برتر با ماندگاری بالا

خرید بهترین عطر تلخ مردانه - ایریکت

با خرید بهترین عطرهای تلخ مردانه، متفاوت باشید

از بین تمام رایحه‌های موجود برای عطرهای مردانه، عطرهای تلخ همواره طرفداران بیشتری میان آقایان دارند؛ چرا که این عطرها می‌توانند غرور و جذابیت مردانه را به بهترین شکل ممکن به افراد دیگر منتقل کنند. عطرهای تلخ مردانه زیادی در بازار موجود است که هرکدام از آن‌ها طرفداران خاص خود را دارد. از بین تمام این عطرها که تعداد آن‌ها بسیار زیاد است؛ فقط برخی را می‌توان بهترین عطرهای تلخ مردانه نامید. در این مطلب با این عطرها و یک فروشگاه معتبر برای خرید انواع عطر مردانه اصل آشنا می‌شویم؛ اما قبل از اینکه به سراغ اصل مطلب برویم، اگر به دنبال لیست مشابهی برای عطرهای تلخ زنانه هستید، پیشنهاد میکنیم سری هم به مقاله بهترین عطرهای تلخ زنانه بزنید.

عطر با رایحه تلخ؛ انتخاب آقایان مرموز و شجاع

رایحه‌های تلخ جذابیت خاصی دارند که عطرهایی که با این رایحه‌ها تولید می‌شوند را منحصربه‌فرد می‌کنند. عموما آقایانی از عطرهای تلخ استفاده می‌کنند که می‌خواهند خط بوی آن‌ها در مهمانی‌ها و موقعیت‌های رسمی توجه هر شخصی را به خود جلب کند. عطرهای تلخ رایحه‌ای نسبتا کلاسیک دارند و با اولین استشمام خاطرات فیلم‌های کلاسیک، خانه‌های چوبی و ماشین‌های آمریکایی بزرگ را در ذهن شما زنده می‌کنند. اگر می‌خواهید در مهمانی‌ها بدرخشید و افراد نام عطر شما را بپرسند، عطرهای تلخ مردانه بهترین انتخاب برای شما هستند.

بهترین عطرهای تلخ مردانه بازار را بشناسیم

عطرهای تلخ زیادی در بازار موجود هستند که می‌توانند بسیاری از آقایان را راضی کنند اما آقایان عطرباز وسواس بیشتری در انتخاب عطر خود دارند و ترجیح می‌دهند که از میان بهترین عطرهای تلخ مردانه مانند Nasomatto Black Afgano، Amouage Opus 7، Tom Ford Noir و Hermes Terre d’Hermes Parfum عطر تلخ خود را انتخاب کنند. اگر قصد خرید عطر مردانه اورجینال را دارید، می‌توانید به این صفحه از سایت ایریکت سری بزنید و ادکلن اورجینال مردانه خود را انتخاب و سپس خریداری کنید.
در ادامه بهترین عطرهای تلخ مردانه بازار آشنا می‌شویم.

عطر Nasomatto Black Afgano؛ گران‌قیمت و خاص

یکی از گران‌قیمت‌ترین و بهترین عطرهای تلخ مردانه، عطر ناسوماتو بلک افگانو یا همان بلک افغان است. عطرهای برند ناسوماتو همیشه در بازار عطر ایران طرفداران زیادی داشته است؛ چرا که عطرهای این کمپانی ماندگاری و پراکندگی بسیار خوبی دارند و رایحه آن‌ها نیز بسیار خاص و متفاوت است. عطر بلک افغان شاهکاری دیگر از این کمپانی است که در سال 2009 به بازار عرضه شد.
رایحه این عطر مانند بسیاری از عطرهای دیگر این کمپانی گرم و تلخ است. عطر Nasomatto Black Afgano مناسب استفاده در فصول سرد سال می‌باشد. پراکندگی و ماندگاری این عطر بسیار بالا است و پیشنهاد می‌شود آن را در مهمانی‌های بسیار خاص و رسمی استفاده کنید. در نت اولیه این عطر از عنصر شاهدانه برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده شده است. نت پایه از روایح دودی و عنصر عود و نت میانی آن از عناصری مانند قهوه‌، رزین، صمغ و تنباکو تشکیل شده است.
در نظر بسیاری از عطربازان، عطر Nasomatto Black Afgano یکی از بهترین عطرهای تلخ مردانه است. اگر قصد خرید بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا را دارید، پیشنهاد میکنیم به این مقاله از سایت ایریکت سری بزنید و بهترین عطرهای مردانه با ماندگاری بالا را بررسی و عطر موردعلاقه خود را انتخاب کنید.

عطر Amouage Opus 7؛ تلخ، مرموز، تاریک، عمیق و دست نیافتنی!

عطر آمواژ اپوس 7، یک عطر با رایحه گرم و تند است که در سال 2013 توسط کمپانی مشهور آمواژ به بازار عرضه شد. این عطر توانسته تا به امروز فروش بسیار خوبی داشته باشد و به یکی از بهترین عطرهای تلخ مردانه تبدیل شود. قیمت بالای این عطر باعث می‌شود که آقایانی که این عطر را انتخاب می‌کنند، در مهمانی‌ها و جلسات رسمی رایحه بسیار خاص و متمایزی داشته باشند.
ماندگاری و پراکندگی این عطر بسیار بالا است و شما می‌توانید آن را در فصول سرد سال استفاده کنید. آمواژ برای تاثیرگذاری بیشتر عطر Amouage Opus 7 در نت‌های آن از عناصر چوب صندل سفید، مشک، چرم، عود، کهربا، فلفل صورتی، نعناع هندی، جوز و گوستوس استفاده کرده است.

ادکلن Jovoy Paris Private Label؛ جذابیت و وقار مردانگی با رایحه چوب صندل

کشور فرانسه مبدا بسیاری از عطرهای مشهور دنیا است. عطر جووی پرایوت لیبل یکی از مشهورترین و پرفروش‌ترین عطرهای فرانسوی بازار است. این عطر در سال 2011 توسط کمپانی عطرسازی جووی به بازار عرضه شد. رایحه این عطر تلخ و گرم است و به همین علت استفاده از آن در فصول سرد سال بسیار پیشنهاد می‌شود. ماندگاری و پراکندگی بوی عطر Jovoy Paris Private Label بسیار خوب است و شما می‌توانید از آن در مهمانی‌ها یا روزهای کاری طولانی خود استفاده کنید. برند جووی در نت اولیه این عطر از عناصری مانند وتیور، چرم و پاپیروس استفاده کرده است تا تاثیرگذاری آن در ساعات اولیه به اوج خود برسد. نت میانی پرایوت لیبل از عناصری مانند چوب صندل و نعناع هندی و نت پایه آن نیز از گالبانوم تشکیل شده است. عطر Jovoy Paris Private Label مناسب آقایانی است که می‌خواهند در هر مجلسی، وقار و مردانگی خود را به رخ دیگران بکشند.

ادکلن Tom Ford Noir؛ جذابیتی اشرافی به سبک تامفورد

نام عطرهای برند تام فورد را در تمام لیست‌های بهترین عطرها می‌توان دید. عطر تامفورد نویر، یکی از بهترین عطرهای تلخ مردانه است که شما می‌توانید آن را در فصول سرد سال باتوجه به رایحه تلخ و گرم آن استفاده کنید. ماندگاری و پخش بوی این محصول تام فورد نیز مانند دیگر عطرهای این کمپانی بسیار خوب است و شما را راضی نگه می‌دارد.
عطر Tom Ford Noir در سال 2012 به بازار عرضه شد اما تا به امروز توانسته در میان عطربازان، محبوبیت خود را حفظ کند. در نظر بسیاری از عطربازان، عطر Tom Ford Noir بهترین ادکلن مردانه است و می‌تواند باعث تمایز شما در هر مجلسی شود. تام فورد در این عطر از عناصری مانند ترنج، چرم، نعناع هندی، فلفل، وانیل، خس‌خس، کهربا و زیره استفاده کرده است. یکی از جذابیت‌های این عطر، وجود عنصر بنفشه در نت اولیه آن است که باعث می‌شود رایحه آن در ساعات اولیه استفاده، بسیار جذاب باشد.

عطرTerre d’Hermes؛ درست مثل یک جنتلمن فرانسوی!

فرانسوی‌ها با عطرهای بی‌نظیر خود توانسته‌اند بازارهای عطر تمام دنیا را تصاحب کنند. یکی از ویژگی‌های یک مرد فرانسوی جذاب، استفاده از عطرهای منحصربه‌فرد است. عطر Terre d’Hermes می‌تواند شما را به یک مرد فرانسوی جذاب تبدیل کند تا شما بتوانید دل هر خانمی را بربایید. ادکلن تق هرمس دارای رایحه‌ای تلخ و تند است و ماندگاری آن بالا و پخش بوی آن متوسط می‌باشد.
کمپانی هرمس در سال 2006 این عطر را به بازار عرضه کرد و توانست تعداد بسیار زیادی از این عطر به فروش برساند. هرمس در نت اولیه این عطر از پرتقال و گریپ فوت، در نت میانی آن از فلفل و در نت پایه آن از 
خس خس، صمغ بنزوئین، سدر و نعناع هندی استفاده کرده است.

عطر Dior Homme Intense؛ شیک، خاص، جذاب و پربازخورد

عطرهای برند دیور همواره در میان بسیاری از افراد طرفداران زیادی داشته است؛ چرا که این کمپانی می‌تواند عطرهای خود را به شکلی طراحی کند که در نظر طیف وسیعی از مردم خوش‌بو به نظر برسد. ادکلن دیور هوم اینتنس، یکی دیگر از عطرهای بی‌نظیر برند دیور است که نسب به دیگر عطرهای این لیست قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. از این عطر می‌توان در فصول سرد سال استفاده کرد و ماندگاری و پخش بوی این عطر بسیار بالاست و قطعا شما را نا امید نخواهد کرد. دیور در ساخت این عطر از عناصری مانند اسطوخودوس، سدر، خس‌خس، زنبق و وانیل استفاده کرده است.

فروشگاه ایریکت؛ مرجع خرید بهترین عطرهای تلخ مردانه اصل

عطربازان علاقه دارند که عطرهای خود را از فروشگاه‌هایی تهیه کنند که سابقه بالایی در زمینه فروش عطرهای اصل داشته باشد. یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای خرید ادکلن اصل و اورجینال، سایت ایریکت است. شما می‌توانید بهترین عطرهای مردانه و بهترین عطرهای زنانه اورجینال را از سایت ما، با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *