آرایشی و زیبایی, راهنمای خرید

خرید کرم پودر | کرم پودر را مناسب پوست و مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید

راهنمای خرید کرمپودر در فروشگاه اینترنتی ایریکت

کرم پودر مناسب و مشخصات آن

کرم پودرها از جمله لوازم آرایشی هستند که از دیرباز تا کنون طرفداران خاص خود را داشته‌اند و به بانوان این امکان را می‌دهد تا پوستی شاداب و باطراوت داشته باشند. اما خرید کرم پودر مانند خرید کرم ضد آفتاب، کاری ساده نیست که وارد داروخانه یا فروشگاه لوازم آرایشی شوید و یک عدد کرم پودر را بدون در نظر داشتن معیارهای صحیح، سفارش دهید. بلکه باید برای خرید یک کرم پودر عالی، فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید. به همین علت در این مطلب از ایریکت قصد داریم به بررسی این عوامل بپردازیم.

کرم پودرها در کدام دسته‌بندی لوازم آرایشی قرار می‌گیرند

به طور کلی می‌توان گفت که بانوان بیش از 30 نوع لوازم آرایشی دارند که هرکدام از این لوازم کارهای خاص اما شبیه به هم را انجام می‌دهند. از جمله این لوازم هم می‌توان به کرم پودر، پنکیک، پن استیک، انواع مدادهای آرایشی و کرم‌های دیگر محافظت از پوست اشاره کرد.

هر فرد سبک آرایش خاص خود را دارد و ممکن است که در بسیاری از مواقع اصلا تمایلی به استفاده از یک نوع لوازم آرایشی را نداشته باشد ولی کرم پودرها از آن نوع محصولات و وسایل آرایشی هستند که اغلب بانوان از آن‌ها استفاده می‌کنند و در دسته لوازم آرایشی برای آرایش صورت و محافظت از پوست قرار می‌گیرند.

راهنمای انتخاب و خرید کرمپودر در فروشگاه اینترنتی ایریکت

چرا باید از کرم پودر استفاده کنیم

کرم پودرها به شکلی طراحی و تولید می‌شوند که بتوانند به پوست شما شادابی و طراوت را هدیه کنند. این کرم‌ها با پایه‌های مختلفی ساخته می‌شوند و به شکل‌های مختلفی در بازار وجود دارند تا همه سلیقه‌ها به استفاده از کرم پودرها جذب شوند.
چرا یک کرم پودر را برای آرایش استفاده کنیم؟ بسیاری از بانوان به دلیل نور آفتاب، پوست یک‌رنگی ندارند. همچنین ممکن است به خاطر موارد مختلف مانند جوش زیر پوست یا آکنه، پوست آن‌ها صاف نباشد. به همین دلیل است که چیزی به نام کرم پودر راه به بازار پیدا کرده است.
یک کرم پودر می‌تواند علاوه بر ترمیم دو رنگی پوست و همچنین یک‌دست کردن آن، به دلیل تنوع رنگی بالا، روحی دوباره به چهره شما ببخشد. شما می‌توانید در صورت تمایل رنگ‌های مختلف یا انواع پودری، کرمی با مدل‌های مختلف مانند سیلیکونی را برای پوست خود انتخاب کنید.

در هنگام خرید کرم پودر باید به چه نکاتی توجه کنید؟

برای خرید یک کرم پودر مناسب باید چه چیزهایی را در نظر داشت؟
 شما برای خرید یک کرم پودر برای خود ابتدا باید درباره انواع مختلف آن‌ها بدانید. همچنین برای یک خرید مطمئن باید درباره صورت خود هم شناخته کافی داشته باشید. زیرا کرم پودرها برای پوست‌های مختلف، انواع خاص خود را دارند.

در ادامه برخی از نکات که برای خرید کرم پودر مناسب باید به آن‌ها توجه کنید، ارائه شده‌اند:
• توجه به تناژ اجزای صورت
• انتخاب کرم پودر بر اساس نوع پوست
• توجه به نمای نهایی کرم پودرها
• انواع مختلف کرم پودر بر اساس پایه
• انواع کرم پودر بر اساس نوع ماده

راهنمای خرید کرمپودر - ایریکت

تناژ پوست

تناژ چیست؟ اگر به دنبال یک راهنمای انتخاب بهترین کرم پودر هستید، احتمالا در حین گشت و گذار خود با کلمه تناژ مواجه شده‌اید. در واقع منظور از تناژ تناسب رنگی است. زمانی که شما یک کرم پودر را انتخاب می‌کنید، باید آن را از روش‌های مختلفی با خود ست کنید. این ست کردن معمولا از سمت تناژ انجام می‌شود. به همین خاطر می‌تواند تناژ را به عنوان یکی از اصلی‌ترین معیارهای خرید کرم پودر دانست.
تناژها نیز انواع مختلفی دارند. در واقع یک تناژ می‌توان گرم یا سرد یا خنثی باشد. تناژ سرد به این معنا است که پوست شما بیشتر شبیه به رنگ‌های آبی، قرمز یا صورتی است. تناژ گرم به این معنا است که رنگ پوست شما بیشتر طلایی، زرد یا هلویی است. تناژ خنثی نیز به این معنا است که پوست شما ترکیبی از رنگ‌های سرد و گرم خواهد بود.

تناژ مو و چشم

نکته‌ای که درباره تناژ مو و چشم وجود دارد این است که موهای مشکی، قهوه‌ای بلوند با رنگ چشم‌های سبز، خاکستری و آبی نشان‌دهنده تناژ سرد هستند. این در حالی است که موهای مشکی و خرمایی با چشم‌های سبز، قهوه‌ای یا کهربایی برای تناژ‌های گرم هستند.

انتخاب تناژ بر اساس جواهرات و رنگ لباس‌ها

می‌توان گفت که رنگ لباس‌ها و حتی و جواهرات شما نیز می‌توانند یک عامل موثر در تعیین تناژ باشند. به عنوان مثال اگر فردی هستید که بیشتر جواهرات او به سبک و رنگ نقره‌ای است، بد نیست بدانید که تناژ شما گرم است. اما اگر بیشتر به جواهرات طلایی رنگ تمایل دارید، این احتمال را باید داد که تناژ شما سرد است. اما اگر از هر دو استفاده می‌کنید، شما دارای تناژی خنثی هستید. اگر هم بخواهیم موضوع تناژ را در بحث لباس بررسی کنیم، باید بگوییم که افرادی که لباس‌هایی بیشتر با رنگ‌های قرمز، زرد یا نارنجی دارند، احتمالا دارای تناژی سرد هستند. این در حالی است که در تناژ گرم لباس‌ها بیشتر به رنگ‌های آبی، سبز و بنفش هستند.

رگ‌های زیر مچ دست و نور آفتاب

اگر به موارد گفته شده شک دارید، بد نیست که برای اطمینان رگ‌های مچ دست خود را هم بررسی کنید. اگر رگ‌های زیر مچ دست شما آبی باشند، تناژ شما سرد است و اگر هم که رنگ رگ‌های شما سبز است، دارای تناژی گرم هستید. این در حالی است که رنگ سبز مایل به آبی نشانه تناژ خنثی است.

رنگ کرم پودر را متناسب با رنگ موهای خود انتخاب کنید

برای انتخاب کرم پودر، انتخاب رنگ مناسب آن را می‌توانید با کمک رنگ موهای خود انجام دهید. در نظر داشته باشید که یک کرم پودر باید روی صورت شما طبیعی به نظر برسد. به همین خاطر، باید کاری کنید که این کرم با رنگ موهای شما تضاد نداشته باشد.
به عنوان مثال، شما موهایی با رنگ روشن دارید. در این حالت باید حتما از کرم پودری با تناژ گرم استفاده کنید. چرا که استفاده از کرم پودرهایی با تناژ دیگر باعث غیرطبیعی شدن آن می‌شود. یا اینکه سعی کنید اگر موهای تیره‌ای دارید، از کرم‌های روشن‌تر و با تناژی سرد استفاده کنید که تناسب میان آن‌ها با موی شما برقرار باشد.

انواع کرمپودر در فروشگاه اینترنتی ایریکت

هر نوع پوست، کرم پودر خاص خود را دارد

در نظر داشته باشید که کرم‌پودرها حتی برای انواع پوست‌ها هم وجود دارند. چرا که جنس پوست می‌تواند تاثیر مستقیم روی یک کرم پودر بگذارد. به طور کلی 5 نوع پوست وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌‌توان به پوست‌های خشک، چرب، حساس، معمولی و مختلط اشاره کرد. تقریبا برای هر نوع از آن‌ها نیز یک نوع کرم پودر خاص وجود دارد.

خرید کرم پودر برای پوست‌های معمولی

پوست‌های معمولی نیاز به کرم پودرهای خاصی ندارند و می‌توانید برای این نوع از پوست‌ها از کرم پودرهای سبک استفاده کنید. در نظر داشته باشید که بهتر است کرم پودرهایی که برای پوست‌های معمولی استفاده می‌شوند، بیشتر مایع باشند. همچنین بهتر است که کرم پودر مورد نظر شما رنگ‌دانه‌های کمی داشته باشد تا به پوست آسیب نزند و آرایش شما غیر طبیعی نشود.

خرید کرم پودر برای پوست‌های خشک

پوست‌های خشک نیاز دارند که برای آن‌ها از کرم پودرهایی با قابلیت آب‌رسانی استفاده شود. به همین خاطر باید از کرم پودرهایی که این قابلیت را دارند و همچنین ویتامینه هستند استفاده کنید. همچنین در نظر داشته باشید که کرم پودرهای پودری برای این نوع پوست‌ها مناسب نیستند و باید از نوع کرمی آن‌ها استفاده کرد.

کرم پودر مناسب پوست چرب

پوست‌های چرب همواره نیاز دارند تا مراقبت‌های خاصی از آن‌ها شود. در نظر داشته باشید که کرم پودرهایی که برای پوست‌های چرب باید استفاده شوند، این امکان را دارند که یا از جنس مایع باشند یا پودری. تنها نکته‌ای که باید به آن‌ها توجه داشته باشید این است که کرم پودر مورد نظر شما باید بدون چربی باشد تا در نهایت به چهره شما جلوه مات بدهد.

انتخاب کرم پودر برای پوست‌های مختلط

پوست شما حالت صاف خود را از دست داده است و قصد دارید که با خرید کرم پودر این مشکل را برطرف کنید؟ در نظر داشته باشید که یک کرم پودر دارای پوشش‌دهی‌های مختلفی است که برای پوست‌های مختلط باید یکی از دو نوع متوسط یا کامل آن‌ها را انتخاب کنید.

استفاده از کرم پودر برای پوست‌های حساس

اگر پوست حساسی دارید که نسبت به بعضی از کرم پودرها واکنش نشان می‌دهد، باید برای خرید کرم پودری اقدام کنید که ضد حساسیت باشد. این نوع کرم پودرها معمولا بدون عطر هستند و از این رو باعث می‌شوند که برای پوست شما مشکلی ایجاد نشود.

در صورت وجود جوش از چه کرم پودری باید استفاده کنیم

اگر پوستی ملتهب یا پر از جوش دارید، به شما پیشنهاد می‌دهیم که از کرم پودر بدون چربی استفاده کنید. برخی کرم پودرها به اصطلاح سنگین هستند و وقتی که آن‌ها روی صورتتان می‌مالید، متوجه سنگینی آن‌‌ها می‌شوید. سعی کنید که تا حد امکان از این نوع کرم پودرها دور بمانید.
بد نیست بدانید که برخی کرم پودرها به نوعی طراحی می‌شوند که منافذ پوست را بپوشانند. اگر صورت شما ملتهب است، بهتر است از این نوع کرم پودرها استفاده نکنید. ضمنا سعی کنید که در حین خرید کرم پودر، نوعی را انتخاب کنید که به نسبت رقیق است تا بتواند به خوبی جای جوش و التهاب‌های مختلف را پوشش دهد.

کرمپودر مات و براق - ایریکت

به نمای نهایی کرم پودر روی صورت توجه داشته باشید

اگر دفعه اولی باشد که از کرم پودرها استفاده می‌کنید، احتمالا لفظ نمای نهایی برای شما عجیب است. در واقع منظور از نمای نهایی در کرم پودرها میزان براقی یا ماتی آن‌ها پس از استفاده در صورت است که شما در حین خرید کرم پودر باید به آن توجه داشته باشید.
به طور کلی می‌توان کرم پودرها را بر اساس نمای نهایی آن‌ها به چهار دسته آرایش خیس، آرایش مات، آرایش نیمه مات و آرایش درخشان تقسیم کرد. هر کدام از این انواع جذابیت‌های خاص خود را دارند و باید ببینید که کدام نوع آن‌ها بیشتر به پوست و سلیقه شما سازگار است.

نمای براق و درخشان

اگر به دنبال این هستید که از کرم پودرهایی با نمای نهایی براق و درخشان استفاده کنید، باید در نظر داشته باشید که مابقی آرایش شما باید کاملا نامحسوس باشد تا طبیعی به نظر برسد. همچنین می‌توانید از سایه چشم غیر براق و البته از رژلب مات استفاده کنید. در این صورت چهره شما جذابیت خود را حفظ خواهد کرد. در غیر این صورت، بسیار براق خواهید شد و ظاهرتان به شکل روغنی و پوست‌تان نیز بیش از اندازه چرب به نظر خواهد رسید.

نمای زیبا و جذاب مات

اگر هم که به دنبال استفاده از کرم پودرهایی با نمای نهایی مات هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از کرم پودرهای سبک استفاده کنید. در نظر داشته باشید که کرم پودرهایی با نمای نهایی مات، منافذ پوست‌تان را بسته و یک‌دست نشان می‌دهند که باعث می‌شوند تا ظاهری بی‌عیب و نقص داشته باشید.

خرید لوازم ارایشی - ایریکت

با ایریکت بهترین خریدهای لوازم آرایشی خود را تجربه کنید

کرم پودرها از پرطرفدارترین لوازم آرایشی بانوان هستند که برای خرید آن‌ها بهتر است از یک راهنمای خرید کرم پودر کمک بگیرید که در این مطلب از سایت ایریکت برای شما ارائه شد. کرم پودرها برای هر نوع پوست، انواع خاص خود را دارند و همچنین فرد می‌تواند مطابق با سلیقه خود، کرم پودری با میزان پوشش‌دهی‌ مطلوب را سفارش دهد.
ما در فروشگاه ایریکت تلاش می‌کنیم که خدمات فروش انواع لوازم آرایش را به بانوان با قیمتی مناسب و با تضمین کیفیت ارائه دهیم. شما می‌توانید برای خرید کرم پودر دلخواه خود و به طور کلی خرید لوازم آرایش، از منوی بالای سایت ایریکت، بخش مرتبط با آن را انتخاب کنید و خرید خود را به سرعت و با قیمت مناسب انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *